Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 80 van de 100 EersteEerste ... 3070787980818290 ... LaatsteLaatste
Resultaten 791 tot 800 van de 994

Onderwerp: Universal Studios & Islands of Adventure (1)

  1. Top | #791
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Universal Studios & Islands of Adventure

    Gewoon online tickets kopen voor beide parken. Die kun je thuis al printen en je kunt ter plaatse gewoon doorlopen.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  2. Top | #792
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Feb 2012
    Berichten
    25

    Standaard Re: Universal Studios & Islands of Adventure

    @ Njit,

    Dank! Zo, weer een stukje verder in de planning ;-)

  3. Top | #793
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2012
    Locatie
    Oss
    Berichten
    18

    Standaard Re: Universal Studios & Islands of Adventure

    Ik had beloofd om nog even terugkoppeling te geven.
    Je kan een dagkaart kopen voor island of adventures en apart een fastpass. Mocht je gedurende de dag toch naar universal studio's willen dan kan je bij de ingang een upgrade doen. Je betaald dan alleen de extra's erbij zoals bij de hopper pass en niet een tweede nieuwe kaartje. De fastpass is niet geldig en dien je apart weer aan te schaffen.
    We hadden in een halve dag de meeste attracties gedaan, inclusief spiderman en de harrypotter attracties. Langste wachttijd was spiderman en harry potter kasteel. Dat was 45 minuten. We hadden geen fastpass, deze kostte namelijk 45 dollar. Maar ooh mijn god, wat waren dat beide mooie attracties. Harry potter kasteel is naar mijn mening de mooiste attractie waarin ik ooit heb gezeten. We zijn op zondag 18 maart gegaan en de drukte viel dus heel erg mee, ondanks springbreak.

  4. Top | #794
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Universal Studios & Islands of Adventure

    Fastpass is een Disney term. Bij Universal heet dat een Express pass
    Spiderman en Harry Potter hebben beide wel een Single Riders ingang. Dat scheelt je ook veel wachttijd.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  5. Top | #795
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2009
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    32

    Standaard Re: Universal Studios & Islands of Adventure

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Njit Bekijk Berichten
    Gewoon online tickets kopen voor beide parken. Die kun je thuis al printen en je kunt ter plaatse gewoon doorlopen.
    Hmmm, dat klinkt me handiger dan alles toegestuurd te krijgen.

    Bij welke site en bij wie is dit online te boeken?

  6. Top | #796
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Universal Studios & Islands of Adventure

    Gewoon hier dus: http://www.universalorlando.com/Them...Admission.aspx . Je hebt wel een Credit Card nodig.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  7. Top | #797
    Florida Groupie rolandino's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2011
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    536

    Standaard Re: Universal Studios & Islands of Adventure

    Gisteren (19-03) naar Universal studio's geweest, de drukte viel erg mee, vooral in het begin waren soms de straten bijna leeg. Veel attracties hadden maar een minuut of 10 wachttijd, ideaal, waardoor we lekker veel hebben kunnen doen. Ook wij hadden geen express pass of iets dergelijks. Het springbreak gehalte vond ik ook vrij laag, meer oudjes dan studenten bijna
    NY Mei 2009
    FL April/Mei 2011, Maart 2012, reisverslag

  8. Top | #798

    Standaard Tickets Universal Studios met datum

    Goedemorgen,

    Ik ben aan het kijken waar ik tickets kan bestellen voor Disney en Universal, maar omdat ik voor beide parken maar 1 dag wil uittrekken (we willen nog meer doen dan alleen in pretparken rondsjouwen) lijkt het niet heel veel uit te maken waar ik de tickets koop. Ik wilde dus op de site van Universal zelf tickets kopen, maar daar moet ik een datum invullen waarop ik het park wil bezoeken. Ik wil dit eigenlijk nog een beetje flexibel houden en niet nu al vast zitten aan een datum. Weet iemand of de datum die ik invul ook echt op het ticket komt te staan en ik alleen die dag dan naar binnen mag of dat ze die datum om een andere reden vragen.
    Bedankt!

  9. Top | #799
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Tickets Universal Studios met datum



    Het staat er toch duidelijk: 'optioneel. Deze info helpt ons om u betere deals te kunnen aanbieden'.

    Bijvoorbeeld rond Halloween. Je hebt dan speciale tickets. Die zullen ze je dan proberen te verkopen. Maar voor de rest staat er geen datum op je ticket.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  10. Top | #800

    Standaard Re: Tickets Universal Studios met datum

    Ah, overheen gekeken, stom. Het was nog vroeg net toen ik aan het kijken was, ik was vast nog niet goed wakker.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •