Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 6 van de 100 EersteEerste ... 456781656 ... LaatsteLaatste
Resultaten 51 tot 60 van de 994

Onderwerp: Universal Studios & Islands of Adventure (1)

  1. Top | #51
    Florida Fanaat Eric's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Almere
    Berichten
    1.832

    Standaard Re: Tickets Universal?


    NOOIT DOEN

  2. Top | #52
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Tickets Universal?

    En dan ook nog met knipperende letters!
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  3. Top | #53

    Standaard tickets universal studio

    hallo floridafans

    Ik las op de site van universal studio een aanbieding van een twee daags ticket voor 85 dollar dat is niet duur je kan ze alleen via internet bestellen en daar terplaatse afhalen. is dit raadzaam of kan ik beter een flexticket kopen want we willen ook naar seaworld en waar kwn ik deze het beste kopen.

  4. Top | #54
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: tickets universal studio

    • De 2-parken Hopper (Universal Studios en Island of Adventures) kost 85 dollar.
    • Een combo-ticket voor Seaworld en Busch Gardens kost 90 dollar.
    • Opgeteld is dat 175 dollar = 130,68 euro

    • Een Flex-Ticket voor 5 parken kost 202 euro bij American Estates (geeft 14 dagen lang onbeperkt toegang tot Universal Studios, Universal's Adventure Island, SeaWorld, Busch Gardens en Wet&Wild).
    • Een Flex-Ticket voor 4 parken kost 166 euro bij American Estates (geeft 14 dagen lang onbeperkt toegang tot Universal Studios, Universal's Adventure Island, SeaWorld en Wet&Wild).

    Volgens mij ben je sowieso goedkoper uit. Universal/Island of Adventures mag je 7 dagen lang hoppen. Als je naar Seaworld en Busch Gardens wilt is het combi-ticket een optie. Een ticket voor alleen Seaworld kost $61.95 (46 euro). Wet & Wild zijn wij nog nooit geweest maar volgens mij kun je dat best missen
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  5. Top | #55

    Standaard Re: Tickets Universal?

    Je moet als tegenprestatie een verkoopgesprek inzake timesharing bijwonen. Kost je een hele ochtend en een standvastige geest zodat je niet zo dom bent om te tekenen.

    Als je daar een ochtend aan wilt vergooien dan kun je het beter ter plekke (in elke Mall staan die stands) kun je tenminste ook nog kiezen voor 100 Dollar cash!

  6. Top | #56
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: tickets universal studio

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Njit Bekijk Berichten
    Wet & Wild zijn wij nog nooit geweest maar volgens mij kun je dat best missen
    Laat mijn zoon het niet horen ..... :evil: :evil:
    Da's een grote fan van Wet 'n Wild.\\/

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  7. Top | #57

    Standaard Re: tickets universal studio

    als ik die tickets via internet bestel hoe gaat dat dan verder in orlando kan ik ze daar dan makkelijk uit een automaat halen. zijn er forumleden die dit weleens gedaan hebben

  8. Top | #58

    Standaard Re: tickets universal studio

    Wet 'n Wild kunnen je missen???[-X Echt niet:!:

    Echt niet is natuurlijk niet helemaal waar, als je niet van zwembaden houdt hoef je niet te gaan, maar als je zo'n flexticket koopt is het gewoon heerlijk om hier gewoon ff een paar uurtjes naar toe te gaan.

  9. Top | #59

    Standaard Re: Tickets Universal?

    Wij zijn gisteren teruggekomen en de beste deal maak je ter plaatse bij het officiële visitor centre. De huidige aanbieding was namelijk 7 dagen onbeperkt toegang tot Universal en Isles of Adventure (in mijn ogen de leukste parken) voor (maar) 112 dollar ex tax. Geen geld dus als je het vergelijkt met 2 losse tickets van beide parken.
    Succes met je beslissing!

  10. Top | #60
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Tickets Universal?

    Was die $112 (+tax) per persoon of voor 2 tickets?

    Via de website van Universal kosten ze $85 (+tax) per persoon.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •