Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 54 van de 100 EersteEerste ... 444525354555664 ... LaatsteLaatste
Resultaten 531 tot 540 van de 994

Onderwerp: Universal Studios & Islands of Adventure (1)

  1. Top | #531
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Universal Studios & Islands of Adventure

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Flufjuh Bekijk Berichten
    Nou, die lege straten zien er goed uit!
    Nou, nee. Hoe rustiger het off-season, hoe meer druk er op het hoogseizoen komt te liggen om rendabel te kunnen zijn.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  2. Top | #532
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Mar 2010
    Locatie
    Noord-Brabant
    Berichten
    330

    Standaard Re: Universal Studios & Islands of Adventure

    Ik sprak een van de medewerkers en die gaf aan dat dit verwacht was.
    HEt toeristisch seizoen begint daar eind mei tot eind augustus. Daarnaast was Spring break net achter de rug. We hadden ook geluk omdat de locals allemaal wachten tot Juni wanneer HP open gaat.
    De verwachting die ze smorgens kregen was dat er niet meer als 9000 mensen in beide parken zouden zijn wat natuurlijk enorm laag is. Voor ons een voordeel omdat we nu dus 2 parken in 1 dag hebben kunnen zien.
    2010: Florida | 2012: Washington DC | 2013 : Las Vegas | 2014 : California | 2015 : NYC/AC/WasDC | 2016: Florida


  3. Top | #533
    Florida Groupie Iris02's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2009
    Berichten
    444

    Standaard Re: Universal Studios & Islands of Adventure

    Het is natuurlijk heel lekker als het zo rustig is in een park en dat je geen lange wachttijden hebt.
    Wij gaan in augustus en weten gewoon dat het dan druk zal zijn. Gelukkig hebben we flextickets en hoeven we dus niet alles op 1 dag te plannen maar kunnen we op andere tijdstippen en dagen terugkomen.

  4. Top | #534

    Standaard Re: Universal Studios & Islands of Adventure

    Hoi,

    Ik wil graag het ticket one park acces 2 day van $109.99 pp.
    Kan ik dan allebei de universal parken in 2 apparte dagen bezoeken? dat haal ik er in ieder geval uit maar ik wil dit wel zeker weten. Ik hoef dus niet op 1 dag de beide parken in.
    Er komt nog 6% tax bij toch?

    Alvast bedankt!

    gr Mark (ga op 7 juni naar Florida)

  5. Top | #535
    Florida Groupie pumi1000's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2009
    Locatie
    noord-brabant
    Berichten
    406

    Standaard Re: Universal Studios & Islands of Adventure

    Het was erg rustig in beide parken in de meivakantie. Wachten was maximaal 10 minuten.

    1998-2010-2011 Florida
    2012 West USA - 2013 New York / Zuiden / Florida - 2014 Noord- en Zuidwest USA / 2015 ​rondje NY / 2016 West USA / 2017​ Florida / 2018 west USA/ 2019 ​Florida - west USA /

  6. Top | #536
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Universal Studios & Islands of Adventure

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door topperwillems Bekijk Berichten
    Ik wil graag het ticket one park acces 2 day van $109.99 pp.Kan ik dan allebei de universal parken in 2 apparte dagen bezoeken? Er komt nog tax bij toch?
    Dat klopt!
    2-Day Base Ticket

    • The 2-Day Base Ticket entitles one (1) guest admission to ONE (1) UOR theme park per day. Ticket is valid for any two (2) calendar days during a fourteen (14) consecutive calendar day period which includes the first day any portion of the ticket is used. This ticket also includes fourteen (14) consecutive calendar days of admission to the paid entertainment venues of Universal CityWalk® ("CityWalk") which commences and includes the first day any portion of the ticket is used.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door topperwillems Bekijk Berichten
    gr Mark (ga op 7 juni naar Florida)
    EN hoelang blijf jer daar? Hou rekening met de Grand Opening van The Wizzarding World of Harry Potter op 18 juni. Op deze site kan je aan de prijs van het Express Plus Pass ticket afleiden welke drukte Universal in die periode verwacht



  7. Top | #537
    Florida Groupie belgske's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Locatie
    in de Noorderkempen, Belgie
    Berichten
    368

    Standaard Re: Universal Studios & Islands of Adventure

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Teleton Bekijk Berichten
    Op deze site kan je aan de prijs van het Express Plus Pass ticket afleiden welke drukte Universal in die periode verwacht
    Als ik dat voor mijn gezin (4X) eens uitreken, dan kun je voor hetzelfde geld beter een Universal hotel boeken, om dan onbeperkt gebruik te kunnen maken van de Express Pass.
    Ik ben in ieder geval blij dat ik in augustus 4d. logeer in Royal Pacific Resort.
    reisverslag '08 + video's : www.floridaforum.nl/showthread.php?t=7594
    reisverslag '10 + video's : www.floridaforum.nl/showthread.php?t=11040
    reisverslag '12 + video's : www.floridaforum.nl/showthread.php?p=168065

  8. Top | #538

    Standaard Re: Universal Studios & Islands of Adventure

    Hoi Teleton,

    Helaas ben ik de 11e uit Orlando. Ik had het ook al gezien. jammer. Ziet er erg mooi uit!
    Misschien op de dag terug (24e) van Miami naar het vliegveld als ik mijn vrouw (huwelijksreis) lief aankijk?

    Dank je wel voor de tip!

  9. Top | #539
    Regelmatige Bezoeker sccambuur's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2010
    Locatie
    Sneek
    Berichten
    40

    Standaard Re: Universal Studios & Islands of Adventure

    Beste mensen,

    Ik heb even een vraag. Voor onze vakantie heb ik 2 dagen tickets gekocht voor Universal Studios en IOA. Ze zijn dus 2 dagen gelden binnen 14 consecutive days.
    Nu hebben wij de 1e dag op 19 mei gebruikt.Nu willen we morgen 1 juni, voor Nederland inmiddels vandaag, toch nog een keer naar deze parken toe. Want we zitten nu in ST.Augustine, en het weer is behoorlijk matig op het moment. Maar is ons ticket nog geldig? Als de 1e dag (19mei dus) mee zou tellen zou morgen precies de 14e dag zijn. Ik kan eigenlijk niet vinden of het ticket dan dus nog geldig is, of dat het dan niet meer geldig is. Is er iemand die het verlossende woord kan geven? ..

  10. Top | #540
    Florida Groupie A.Hofman's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2009
    Berichten
    433

    Standaard Re: Universal Studios & Islands of Adventure

    14 dagen geldig , dus ook op de 14e dag lijkt me.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •