Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 51 van de 100 EersteEerste ... 41495051525361 ... LaatsteLaatste
Resultaten 501 tot 510 van de 994

Onderwerp: Universal Studios & Islands of Adventure (1)

  1. Top | #501
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Universal Studios & Islands of Adventure

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ta2 Gerrit Bekijk Berichten
    Island of Adventures
    Islands of Aventure[zonder s]. Zie ook de titel van dit topic.


    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  2. Top | #502
    Stamgast Micktomar's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2008
    Locatie
    Almere
    Berichten
    178

    Standaard Re: Universal Studios & Islands of Adventure

    Daar doe je niet zo lang over hoor...hoewel het wel een heel eind lijkt als je ergens in Juli daar loopt:-?
    Je gaat vanuit Universal naar links en na een paar 100 mtr. zie je de ingang al!

  3. Top | #503
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Oct 2009
    Berichten
    49

    Standaard Re: Universal Studios & Islands of Adventure

    Nog een vraagje: ik heb mijn ticket al tijd terug via internet besteld, en daar staat ook dat het incl. CityWalk is. Betekent dit dat als ik de CityWalk oploop, mijn termijn van mijn ticket ingaat?
    Ons hotel zit namelijk vlakbij Universal, die pas is maar 7 dagen geldig maar we zitten er 15 dagen, maar we zouden daar 's avonds weleens wat willen drinken misschien

  4. Top | #504
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Universal Studios & Islands of Adventure

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Roberto_ Bekijk Berichten
    Nog een vraagje: ik heb mijn ticket al tijd terug via internet besteld, en daar staat ook dat het incl. CityWalk is. Betekent dit dat als ik de CityWalk oploop, mijn termijn van mijn ticket ingaat?
    Yip! Je ticket bestaat eigenlijk uit twee gedeelten: Je kunt vanaf je eerste bezoek aan City Walk nog veertien aaneengesloten dagen gebruik van het ticket maken voor dit gedeelte. Voor het andere gedeelte van je tickets (de themaparken) gaat het ticket ook pas in wanneer je het voor het eerst gebruikt. Je mag dan vanaf die datum gedurende veertien aaneengesloten dagen 7 keer van het ticket gebruik maken.

    Ticket is valid for any seven (7) calendar days during a fourteen (14) consecutive calendar day period which includes the first day any portion of the ticket is used. This ticket also includes fourteen (14) consecutive calendar days of admission to the paid entertainment venues of Universal CityWalk® ("CityWalk") which commences and includes the first day any portion of the ticket is used.



  5. Top | #505
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Mar 2010
    Locatie
    Noord-Brabant
    Berichten
    330

    Standaard Re: Universal Studios tickets

    Ligt het aan mij of is de 1 day park to park het goedkoopste bij universal zelf?
    Of heeft iemand een goedkoper adres?

  6. Top | #506
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Universal Studios tickets

    Het ligt niet aan jou.

    Bij eigenlijk de meeste parken zijn de 1- en 2-daagse tickets het gunstigst geprijsd aan de kassa of op de websites van de parken zelf. Pas bij meer dan twee dagen is het blijkbaar gunstig voor ticketbrokers om hier "in te stappen".

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  7. Top | #507
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2010
    Locatie
    Assebroek (Brugge)
    Berichten
    35

    Standaard Re: Universal Studios tickets

    Heb nog een vraagje ivm m'n tickets die ik gekocht heb op de site zelf. Iets is me niet duidelijk ivm die City Walk. Moeten we hiervoor over een extra ticket beschikken om deze te kunnen betreden? Of lukt dit met de gewone tickets? Ik heb een 1 day - 2 park ticket gekocht.

    Op het einde van onze reis slapen we nog een laatste keer terug in Orlando. Die avond zou ik graag de show van the Blue Man Group doen. Iemand ervaring hiermee? Koop ik de 5de best mijn tickets voor de show van de 15de? Of koop ik ze de avond zelf? Of beter online?

    4 april 2010: onze eerste Florida-reis
    Orlando-Palm Beach-Miami Beach-Key West-Homestead-Fort Myers-Orlando

  8. Top | #508
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Universal Studios tickets

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Brechtje1983 Bekijk Berichten
    Heb nog een vraagje ivm m'n tickets die ik gekocht heb op de site zelf. Iets is me niet duidelijk ivm die City Walk.
    Hieronder zie je het verschil tussen de 1 day en de 2 day-tickets. Jouw ticket geeft geen toegang tot de city walk. Een ticket hiervoor kost 11,99 ex. tax.

    Je ticket voor de Blue Man group is 10 dollar voordeliger als je deze vooraf via internet bestelt.

    The 1-Day Park to Park Ticket entitles one (1) guest admission to BOTH Universal Studios Florida® AND Islands of Adventure® on any one (1) calendar day.

    The 2-Day Park to Park Ticket entitles one (1) guest admission to BOTH Universal Studios Florida® AND Islands of Adventure® on the same day for the duration of the base ticket. Ticket is valid for any two (2) calendar days during a fourteen (14) consecutive calendar day period which includes the first day any portion of the ticket is used. This ticket also includes fourteen (14) consecutive calendar days of admission to the paid entertainment venues of Universal CityWalk® which commences and includes the first day any portion of the ticket is used.



  9. Top | #509
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Universal Studios tickets

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Brechtje1983 Bekijk Berichten
    Heb nog een vraagje ivm m'n tickets die ik gekocht heb op de site zelf. Iets is me niet duidelijk ivm die City Walk. Moeten we hiervoor over een extra ticket beschikken om deze te kunnen betreden?
    Even een kleine kanttekening wat betreft de City Walk.
    Die kun je zo betreden, sterker nog, daar kom je automatisch op als je de parkeergarage verlaat op weg naar de parken.

    Alle winkels en restaurants e.d. mag je zo in, alleen als er entree betaald moet worden (clubs, theaters e.d.) dat moet je betalen met een 1-day ticket.
    Met een 2-day ticket mag je daar gratis naar binnen.
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  10. Top | #510
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2010
    Locatie
    Assebroek (Brugge)
    Berichten
    35

    Standaard Re: Universal Studios tickets

    Dus als ik het goed begrijp zit het als volgt:
    er eens rondwandelen en misschien iets eten (tips?) of drinken => gratis
    plaatsen waar betaald moet worden => dagticket

    4 april 2010: onze eerste Florida-reis
    Orlando-Palm Beach-Miami Beach-Key West-Homestead-Fort Myers-Orlando



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •