Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 3 van de 100 EersteEerste 123451353 ... LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 30 van de 994

Onderwerp: Universal Studios & Islands of Adventure (1)

  1. Top | #21
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Berichten
    30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marisca
    Neilz, Ben jij zeker in het laagseizoen geweest? In de zomer maanden is het niet te doen om Allebei de parken in 1 dag te bezoeken.Groeten marisca.
    Half juni tot begin juli... nét voor het hoofdseizoen...

  2. Top | #22
    Stamgast christophe's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2005
    Locatie
    Bilzen
    Berichten
    193

    Standaard

    ik heb net mijn kaarten thuis gestuurd gekregen. Een twee-dagen ticket voor beide parken met één dag extra gratis.

  3. Top | #23
    Florida Groupie marisca's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Locatie
    Arnhem
    Berichten
    634

    Standaard

    Mag ik vragen wat jij er voor betaald hebt ? En waar jij ze hebt besteld? Groet marisca.

    Getrouwd in orlando 16 mei 1996, Rondreis 3 weken. 1997: 4 weken Californie en Lasvegas. 1998 Ny/LasVegas.Florida 00,03,04,05,06,07 LV en 07 Orlando en bahama's http://ris32.hyves.net/

  4. Top | #24
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Zutphen
    Berichten
    36

    Standaard

    je kunt aan de kassa van universal een 2 parken hopperticket kopen.als ik me niet vergis waren ze 60 dollar exclusief btw. en als je dan in een rustige periode gaat kun je allebei de parken wel bezoeken ,ik had wel gezien dat je het beste island of adventure vroeg moet doen en dan s'middags de studio's.

  5. Top | #25
    Stamgast christophe's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2005
    Locatie
    Bilzen
    Berichten
    193

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marisca
    Mag ik vragen wat jij er voor betaald hebt ? En waar jij ze hebt besteld? Groet marisca.

    ik heb ze besteld via undercovertourist, een weekje later lagen ze al in de bus. Voor twee passen (multi day 2 days third for free) betaalde ik inclusief verzending 230 dollar.

  6. Top | #26
    Florida Groupie marisca's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Locatie
    Arnhem
    Berichten
    634

    Standaard

    Als je ook Seaworld en wet'n wild wilt bezoeken is een flexticket super voordelig!! Die hebben wij genomen , Dan kun je 14 dagen achter elkaar zelf bepalen hoe vaak of hoe lang je wilt gaan ! En welke parken en kun je ook makkelijk combineren met andere parken op de zelfde dag. Je hebt ook een 5 parken ticket , Dan zit er Bush Gardens bij. Wij zitten er nog over na te denken om onze passen te upgraden ! Maar dan word het misschien te veel van het goede, Wij gaan namenlijk ook al 10 dagen naar Disney World.
    Groetjes Marisca.
    Getrouwd in orlando 16 mei 1996, Rondreis 3 weken. 1997: 4 weken Californie en Lasvegas. 1998 Ny/LasVegas.Florida 00,03,04,05,06,07 LV en 07 Orlando en bahama's http://ris32.hyves.net/

  7. Top | #27
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Locatie
    spijkenisse
    Berichten
    27

    Standaard verwarring islands of adventure

    Vandaag op zoek gegaan naar tickets voor islands of adventure (park van universal studio's). Maar had bijna tickets gekocht voor adventure islands (waterpark in tampa). Wilde jullie er ook op wijzen dat de namen erg veel op elkaar lijken maar dat het dus 2 verschillende parken zijn!!!

  8. Top | #28

    Standaard Universal: 2 parken op 1 dag?

    Stel wij zouden op één dag beide Universal parken willen bezoeken.
    Wat voor ticket kunnen wij dan het beste aanschaffen. Voor zover ik begrijp heb je alleen maar 1 day/1 park en 2 day2 park. Klopt dit?

  9. Top | #29
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Universal: 2 parken op 1 dag?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door groucho
    Stel wij zouden op één dag beide Universal parken willen bezoeken.
    Wat voor ticket kunnen wij dan het beste aanschaffen. Voor zover ik begrijp heb je alleen maar 1 day/1 park en 2 day2 park. Klopt dit?
    Bij de kassa had je ook de optie om voor $10 toegang tot het andere park erbij te kopen.

    Gateprice voor 1 dag 1 park: $67.10
    Gateprice voor 1 dag 2 parken: $77.75

    Zie http://www.ticketmania.com/discounttickets.shtml
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  10. Top | #30
    Florida Fanaat pascalbrouwers's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    1.054

    Standaard Re: Universal: 2 parken op 1 dag?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Njit
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door groucho
    Stel wij zouden op één dag beide Universal parken willen bezoeken.
    Wat voor ticket kunnen wij dan het beste aanschaffen. Voor zover ik begrijp heb je alleen maar 1 day/1 park en 2 day2 park. Klopt dit?
    Bij de kassa had je ook de optie om voor $10 toegang tot het andere park erbij te kopen.

    Gateprice voor 1 dag 1 park: $67.10
    Gateprice voor 1 dag 2 parken: $77.75

    Zie http://www.ticketmania.com/discounttickets.shtml
    Njit,
    Als ik het goed begrijp, kan ik online tickets bestellen en ter plaatse upgraden tot een 2 parken pas bij universal.

    IK heb op dit ogenblik kaarten voor disney 4 daagse hopper en seaworld besteld.

    Wij willen 1 dag naar Universal gaan, maar mijn vrouw ziet dit niet zo zitten.
    Dus concessies doen :wink:

    Wij gaan de eerste week van Mei waarschijnlijk 3-5-6.
    Heeft dit zin om een pas te upgaden. Wij zijn met 2 volwassenen en 1 kind van 5.

    groet,
    Pascal
    1998 New York 2 X.
    1999 Californie en Vegas.
    2000 New York 2010 New York
    1997, 1998, 2006 , 2007 , 2008



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •