Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 21 van de 100 EersteEerste ... 1119202122233171 ... LaatsteLaatste
Resultaten 201 tot 210 van de 994

Onderwerp: Universal Studios & Islands of Adventure (1)

  1. Top | #201
    Florida Groupie Marjol's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2006
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    457

    Standaard Re: Combineren Universal Studios en Islands of Adventure op 1 dag

    Kijk wel goed of je die express pas wel nodig hebt. Wij hadden in mei 2007 van tevoren al die pasjes gekocht voor beide parken (ze waren gelukkig niet duur) en hadden ze dus echt helemaal niet nodig. De maximale wachttijd was een kwartiertje.

    Volgens mij is het wel mogelijk om beide parken in een dag te doen, maar je zult de shows dan moeten overslaan. De eerste keer dat wij gingen hebben we bijna een hele dag doorgebracht in de Studios en iets meer dan een halve dag in IOA. Dit jaar hadden we alles wel in één dag kunnen doen, in beide parken hebben we nu een ruime halve dag rondgelopen.

  2. Top | #202
    Newbie
    Ingeschreven
    Apr 2008
    Berichten
    12

    Standaard Re: Te dik voor de ritten Universal Studios

    Wij hebben tijdens het Florida gedeelte van onze reis Orlando niet aangedaan (willen we nog eens apart wat weekjes voor uittrekken ), maar zijn in New Jersey wel naar Six Flags Great Adventures geweest. Nu is mijn vriend aan de stevige kant (1.90 meter en 125 kilo), maar hij leek in het niet te vallen bij een hoop Amerikanen. Hoorde in een autentiek restaurantje (vreetschuur?) zelfs tot de dunste helft van de gasten haha.
    Maar goed, Six Flags, daar hebben ze dus bijna géén stoeltjes voor de stevigere mens. Met als gevolg dat hij na de lunch niet in de achtbaan mocht waar hij voor de lunch nog wel in mocht, haha. Kregen ze de beugel niet ver genoeg dicht.
    Verder ging het bij alle attracties goed (soms net aan, met 3 16 jarige jongens die de beugel nog ff 1 tandje aan moesten drukken). Ik verbaasde me hier erg over, aangezien ik in Amerika écht veel mensen heb gezien die dikker zijn dan hij! Gelukkig is het in Orlando beter geregeld!!!

    Ps. Beetje off topic, maar mochten jullie nog eens in de buurt van Jackson, NJ zijn dan zou ik dit park écht even meepakken Ben er nog vol van, haha!

  3. Top | #203
    Florida Fanaat JKG's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    1.539

    Standaard Re: Te dik voor de ritten Universal Studios

    En dan ff net expres die beugel een tandje te ver duwen dat je de hele tijd in de attractie veelste strak en dus niet lekker zit

  4. Top | #204
    Vaste Bezoeker svenehans's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2008
    Locatie
    Achterhoek
    Berichten
    86

    Standaard Re: Tickets Universal

    Heb dit ook gevonden op de site van Universal Orlando met daarbij de opmerking 'best deal'. Alleen al voor bezoeken van 3 parken de moeite waard, zou ik als leek zeggen. En Universal... mij lijkt dat je je daar ook meerdere dagen kan vermaken? Ga zelf in de Halloween-tijd, dus met de 'Halloween Horror Nights'.

    Iemands tips / advies over deze 'best deal'?
    Washington DC - April 2006
    New York City & Washington DC - mei 2007
    Orlando Fl - sept/okt 2008 en dec 2009
    Colorado, Utah, Arizona and New Mexico - mei 2010

  5. Top | #205
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Locatie
    Aalst, België
    Berichten
    43

    Standaard Re: Tickets Universal

    Ik heb 10 min geleden mijn tickets voor Universal besteld. Ik heb echter nog geen mailtje gekregen waarin ik mijn tickets kan afprinten. Bij Seaworld was dit wel het geval en kon ik de tickets onmiddellijk afprinten. Is dit normaal dat dit zo lang duurt?

  6. Top | #206
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Locatie
    Aalst, België
    Berichten
    43

    Standaard Re: Tickets Universal

    Het is in orde Het mailtje had iets langer tijd nodig

  7. Top | #207
    Vaste Bezoeker BroWorld's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2008
    Berichten
    100

    Standaard Re: Tickets Universal

    UNlimited betekent in deze ook dat je dus op een dag eventueel meerdere keren van park kunt wisselen?

    Ik verwacht het wel eigenlijk, maar wellicht dat iemand dit kan bevestigen. Verder is dit lijkt mij een goede aanbieding voor die prijs en persoonlijk vind ik Universal erg leuk.

  8. Top | #208
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Tickets Universal

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BroWorld Bekijk Berichten
    UNlimited betekent in deze ook dat je dus op een dag eventueel meerdere keren van park kunt wisselen?
    Als je dat wilt, mag je echt de hele dag heen en weer lopen.......\\/



  9. Top | #209
    Vaste Bezoeker BroWorld's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2008
    Berichten
    100

    Standaard Re: Tickets Universal

    Ja super, niet dat ik daar trek in heb, maar ik vroeg het me af. heb ze inmiddels besteld, maar dan zonder wet en Wild, ik heb het persoonlijk niet zo op de waterparken.

  10. Top | #210

    Standaard Re: Te dik voor de ritten Universal Studios

    ik zelf heb maatje 50 en kon dus in geen 1 van de achtbanen heb elke stoel geprobeerd bij de ingang maar kwam er echt niet in bij de rest van de parken had ik er geen probleem mee.
    gr the dude



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •