Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 2 van de 100 EersteEerste 12341252 ... LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 994

Onderwerp: Universal Studios & Islands of Adventure (1)

  1. Top | #11
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard

    Wij hebben dit vorig jaar gedaan. Eerst (bijna) alle rollercoasters in IOA en aan het eind van de middag naar de Studio's. Daar nog een paar attracties gedaan en toen naar het Mardi Grass concert, dat daar om 8 uur begint. Koste toen $13,- bovenop de entree voor IOA.
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  2. Top | #12

    Standaard Universal Studio

    Ik las dat de Universal Studio's uit twee parken bestaat , de studio's zelf en Island of adventure. Nu vraag ik me af moet ik dan voor beide parken apart een kaartje kopen of zitten ze samen in hetzelfde park.
    alvast bedankt,

    groetjes abby

  3. Top | #13
    Florida Groupie marisca's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Locatie
    Arnhem
    Berichten
    634

    Standaard

    Abby, De vraag is : Hoe lang blijf je in Orlando ? Welke parken wil je nog meer bezoeken ? Ik hoor nog van je ? Groetjes marisca.
    Getrouwd in orlando 16 mei 1996, Rondreis 3 weken. 1997: 4 weken Californie en Lasvegas. 1998 Ny/LasVegas.Florida 00,03,04,05,06,07 LV en 07 Orlando en bahama's http://ris32.hyves.net/

  4. Top | #14
    Florida Groupie Daan's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Locatie
    Zaandijk
    Berichten
    251

    Standaard

    Het antwoord op de vraag is: ja, het zijn 2 parken, en ja, je moet voor beide een kaartje kopen. Maar waar Marisca denk ik op doelde (correct me if i'm wrong), er zijn combi kaarten te koop voor universal. Daarmee kan je naar universal (2 parken) Seaworld en nog 1 park (ben helaas vergeten welke dat is). Afhankelijk van hoelang je in Orlando blijft en welke parken je wilt bezoeken zijn er dus goedkopere alternatieven dan 2 losse kaartjes kopen.

  5. Top | #15
    Florida Groupie marisca's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Locatie
    Arnhem
    Berichten
    634

    Standaard

    Juist Daan, Ik doelde op de Flex-ticket 14 dagen onbeperkt naar Seaworld, Universal Islands of Adventure, Universal Studio's, Wet'n Wild Waterpark, Bush Gardens voor vaak voordelige prijzen. Je hebt ze ook zonder Bush gardens dan is het een 4 parken ticket. Die hebben wij dit jaar , Dan hoef je niet alles in zo'n dag te proppen. Je hebt ook nog vakantie rust nodig, al hoewel dat gebeurd bij ons ook nooit als wij daar zijn. Wij hebben aan 3 weken in orlando nog niet genoeg! Blijf je maar kort dan is het mischien een idee om een combi pass te halen, (hopper optie voor beide parken). Als je alle 4 de parken zou willen bezoeken is mischien die flexticket toch aan te raden! Groetjes marisca. 8)
    Getrouwd in orlando 16 mei 1996, Rondreis 3 weken. 1997: 4 weken Californie en Lasvegas. 1998 Ny/LasVegas.Florida 00,03,04,05,06,07 LV en 07 Orlando en bahama's http://ris32.hyves.net/

  6. Top | #16

    Standaard

    Bedankt voor jullie reactie

    We hebben al een driedaagse pas voor de andere parken(disney, epcot, animal kingdom) maar de Universal studio's wilde we ook graag zien. Welke van de twee is leuker om te bezoeken, er gaan naar dit park geen kinderen mee.
    Alvast bedankt voor een reactie

  7. Top | #17
    Florida Groupie marisca's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Locatie
    Arnhem
    Berichten
    634

    Standaard

    Als eerste Disney had niet in de flex ticket gezeten en als tweede weet ik niet waar jullie van houden. Voor allebei de parken zou ik gaan want ik vind ze allebei geweldig ! Kunnen jullie niet een 2 daagse hopperpas aanschaffen? Ik weet dat je die daar kunt kopen en via een reisbureau ook. Ze zijn allebei uniek, Het ene park heeft als topper The Mummy en Shrek 4-D en Jaws en Jimmy neutron(ook leuk als je geen kinderen hebt) Etc Etc. Het andere park heeft weer The Hulk, Spiderman, Duelling Dragons, Popeye(you may get wettttt!!!!), Dudley doo ripp saw falls, And many more. Maak je keuze maar? Ik kan het niet. Veel succes Marisca. 8) .
    Getrouwd in orlando 16 mei 1996, Rondreis 3 weken. 1997: 4 weken Californie en Lasvegas. 1998 Ny/LasVegas.Florida 00,03,04,05,06,07 LV en 07 Orlando en bahama's http://ris32.hyves.net/

  8. Top | #18
    Florida Groupie marisca's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Locatie
    Arnhem
    Berichten
    634

    Standaard

    O ja en dan hebben wij deze nog : Deze Attractie is al weer wat jaren oud maar blijft ook absoluut een Toppertje!!! Jurassic Park, The river adventure.


    Getrouwd in orlando 16 mei 1996, Rondreis 3 weken. 1997: 4 weken Californie en Lasvegas. 1998 Ny/LasVegas.Florida 00,03,04,05,06,07 LV en 07 Orlando en bahama's http://ris32.hyves.net/

  9. Top | #19
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Berichten
    30

    Standaard

    Wij waren 2 dagen in Orlando en hebben Seaworld en Universal Studio's aangegaan...

    Ik moet zeggen dat je in één dag makkelijk Universal Studio's kan uitlopen hoor... We zijn in álle attracties geweest en in sommige (Men In Black, Mummy The Ride en T23D) zelfs 2 keer geweest...

    Komt misschien ook omdat aan het einde van de dag er wat regenwolken verschenen en veel mensen dus eerder vertrokken...

  10. Top | #20
    Florida Groupie marisca's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Locatie
    Arnhem
    Berichten
    634

    Standaard

    Neilz, Ben jij zeker in het laagseizoen geweest? In de zomer maanden is het niet te doen om Allebei de parken in 1 dag te bezoeken.Groeten marisca.
    Getrouwd in orlando 16 mei 1996, Rondreis 3 weken. 1997: 4 weken Californie en Lasvegas. 1998 Ny/LasVegas.Florida 00,03,04,05,06,07 LV en 07 Orlando en bahama's http://ris32.hyves.net/



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •