Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 15 van de 100 EersteEerste ... 513141516172565 ... LaatsteLaatste
Resultaten 141 tot 150 van de 994

Onderwerp: Universal Studios & Islands of Adventure (1)

  1. Top | #141
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: tickets universal

    Kijk eens op de wbsites van de parken zelf naar combitichets. Daarnaast zijn er diverse aanbieders van de Flextickets, die toegang geven tot vier (Universal Studios, Universal's Islands of Adventure, Wet 'n Wild en Seaworld) of vijf (plus Busch Gardens) parken. Kijk eens bij deze, deze (onderaan), deze of deze aanbieder.

    Zo, dat lijken me wel eventjes genoeg links

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  2. Top | #142

    Standaard Universal en Islands of Adventure op 1 dag

    ik heb in onze vakantie (aankomend mei) 1 dag om naar universal of island of adventure te gaan. De bedoeling was om alleen naar Universal te gaan maar nu staat er op de site van universal een hele leuke aanbieding om naar allebei de parken te gaan op 1 dag (universal en island of adventure), ik begrijp dat het me vast niet gaat lukken om alle attracties te doen van beide parken, maar dan kan er wel de leukste proberen te doen van beide. Maar mijn vraag is moet ik mijn auto gebruiken om van het ene naar het andere park te gaan, of gaat er een pendelbus of iets dergelijks? Ligt het ver van elkaar en moet ik dan 2x parkeerkosten betalen?

    Ik hoop graag een paar reacties te horen, bedankt alvast :-D

  3. Top | #143
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: universal en island of adventure op 1 dag

    De parken liggen naast elkaar. Gewoon de auto parkeren en beide parken bezoeken dus. Na afloop kun je in Citywalk nog lekker gaan eten.

    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  4. Top | #144
    Stamgast deh78's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2006
    Locatie
    Venlo
    Berichten
    178

    Standaard Re: universal en island of adventure op 1 dag

    Zoals Nijt zegt zijn de parken goed te doen in een dag

    Dennis

  5. Top | #145
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Virginia, USA
    Berichten
    284

    Standaard Re: universal en island of adventure op 1 dag

    Ja, wij gaan in maart ook beide parken op een dag doen. Als je er in een drukke tijd bent loont het wel om de Front of the Line passen te kopen, dan loop je overal zo door.

  6. Top | #146
    Newbie
    Ingeschreven
    Aug 2007
    Locatie
    Near Breda
    Berichten
    11

    Standaard Re: Universal en Islands of Adventure op 1 dag

    Goedemorgen,

    Je parkeert in de garage en loopt via CityWalk naar of Universal Studios of Islands of Adventure. Wil je tussen deze parken wisselen, geen probleem. Ze liggen naast elkaar en dat is op loopafstand. Een keer parkeren dus maar en geen pendelbussen ofzo.

    Veel plezier!!

    Groet, Niels

  7. Top | #147
    Florida Groupie petrajessy's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Locatie
    Velserbroek
    Berichten
    315

    Standaard Re: Universal en Islands of Adventure op 1 dag

    Leuke aanbieding .Het lijkt mij ook wel wat. Voor de jongste van 3 lijkt het park me niet echt geschikt. Dus als mijn man nou lekker een dagje villa doet ga ik een dag de twee parken doen. Allemaal blij! Of gaat mijn dochter van 3 heel veel missen dan? Nee toch? Ze gaat wel de Disney parken mee! En het lijkt me dat ze de meeste attracties van universal toch niet in mag.

  8. Top | #148
    Florida Groupie Marjol's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2006
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    457

    Standaard Re: Universal en Islands of Adventure op 1 dag

    Hmm.. ik vind beide parken in één dag wel een beetje teveel van het goede. Het kán natuurlijk wel, maar je kunt echt niet alle attracties doen. Dan moet je dus van tevoren goed kijken wat je wil doen in beide parken.

  9. Top | #149
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Universal en Islands of Adventure op 1 dag

    Ik heb altijd medelijden met de "park-runners" die alleen maar proberen in zo min mogelijk tijd alle attracties te doen en dan denken alles in het park te hebben gezien en gedaan. Er is namelijk zoveel meer dan de attracties. Zien wat er gebeurt, aandacht voor je omgeving. De geur en sfeer opsnuiven. Tijd nemen om eens te gaan zitten op een bankje en te zien wat er eigenlijk allemaal gebeurt. Iets lekkers gaan eten, zonder haast. Eens goed kijken hoe een attractie eruit ziet, niet alleen maar hoe het voelt. Open staan voor de "ervaring" van een park. Details zien, ze zijn zo mooi.

    Na ruim honderd dagen Orlando en vele, vele dagen in de parken kan ik nog steeds genieten, nieuwe dingen zien, nieuwe ervaringen opdoen. En eigenlijk ... eigelijk zijn de attracties alleen maar opvulling.

    NB: Voor kleinere kids absoluut een aanrader: Curious George in Universal Studios. Veel water, heel nat en veel te zien en te doen.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  10. Top | #150

    Standaard Re: Universal en Islands of Adventure op 1 dag

    bedankt voor de snelle reacties! Nog even ter info, wij gaan de eerste 2 weken de disneyparken " op ons gemak" doen. Dan een paar dagen naar de ever glades en dan zijn we nog 3 dagen terug in Orlando. We willen allemaal heel graag naar Universal, aangezien het zo weinig geld scheelt om op dezelfde dag naar Adventure te gaan, proberen we gewoon van vroeg tot laat te gaan. De andere dagen blijven er dan nog over om andere dingen te doen. Nogmaals bedankt voor de reacties!



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •