Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 13 van de 100 EersteEerste ... 311121314152363 ... LaatsteLaatste
Resultaten 121 tot 130 van de 994

Onderwerp: Universal Studios & Islands of Adventure (1)

  1. Top | #121
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Nov 2006
    Berichten
    68

    Standaard Re: tickets universal

    Vraagje: wij twijfelen over Universal. We hebben voor 14 dagen vakantie al een hopperpas van Disney voor 10 dagen, tickets voor Seaworld en we willen ook nog naar Kennedy Spacecenter. Nog eens $300 aftikken voor meerdaagse Universal-tickets is dan misschien wat te veel van het goede. Misschien zijn die tickets na 14.00 een optie (kost ongeveer $180,- voor ons 4en), maar is dat wel te doen?

  2. Top | #122
    Florida Groupie Marjol's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2006
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    457

    Standaard Re: tickets universal

    Met 14 dagen heb je toch tijd genoeg voor Universal? Wij gaan maar elf dagen en wij gaan ook naar Disney, Universal en Seaworld. Het is meer de vraag of je het de moeite waard vindt. Kijk eens op de site, zou ik zeggen, of de attracties je leuk lijken!

    De "na 14.00-tickets" lijken mij helemaal niks, juist op de ochtenden is het rustig in de parken. En dan kan je ook zeker maar één park doen, hoewel ze allebei boeiend attracties hebben!

  3. Top | #123
    Florida Fanaat Eric's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Almere
    Berichten
    1.832

    Standaard Re: tickets universal

    Ja, naar orlando gaan en niet naar Universal, dan mis je toch wat.
    ofschoon Disney inderdaad de topbestemming is (10 daagse pas = goede keuze) je zeker naar Seaworld moet gaan, is eigenlijk Universal ook een must.
    Nu begrijp ik ook wel, dat weer $ 300 een heleboel geld is, aan de andere kant kom je niet iedere week in Florida, en staat de dollar ook nog eens hardstikke laag.
    Kortom, mijn advies is gáán met die banaan, en dan maar hier een keertje minder uit eten gaan of zoiets.
    Eric

  4. Top | #124
    Florida Groupie Marjol's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2006
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    457

    Standaard Re: tickets universal

    En bovendien is $300 eigenlijk helemaal niet zoveel als je bekijkt wat je voor de Disneytickets kwijt bent

    $300 is nu maar iets van €220 met deze gunstige dollarkoers!

  5. Top | #125
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2006
    Berichten
    1.254

    Standaard Hoeveel dagen uittrekken voor Universal Studio's

    Zit nog steeds te duppen over het aantal dagen dat ik naar Universal Studios en IOA wil gaan.
    Na het lezen van zoveel reisverslagen en forums denk ik dat je dus met 2 of 3 dagen genoeg hebt ervan?

    Wat is jullie ervaring hiermee, moet je meer dan 2 dagen hiervoor uittrekken of zeggen jullie dat als je 1 dag per park neemt wel genoeg hebt gezien?

    ben benieuwd naar jullie reacties.

  6. Top | #126
    Florida Fanaat Eric's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Almere
    Berichten
    1.832

    Standaard Re: Hoeveel dagen uittrekken voor UniversalS Studio's

    Hangt natuurlijk ook een beetje van het seizoen (=drukte) af, maar ik persoonlijk heb aan 1 dag per park meer dan voldoende.
    Eric

  7. Top | #127
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2006
    Berichten
    1.254

    Standaard Re: Hoeveel dagen uittrekken voor UniversalS Studio's

    Ik ga in September dus een minder drukke periode.

  8. Top | #128
    Stamgast jaap's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2006
    Berichten
    149

    Standaard Re: Hoeveel dagen uittrekken voor UniversalS Studio's

    Wij gingen eigenlijk voor twee dagen, elk park een dag, maar we kregen er een dag bij cadeau. We hebben ons er prima vermaakt en gingen op het heetst van de dag naar de bioscoop. Oei, wat stond daar de airco koud, we zijn daar bevroren. De derde dag hebben we alle leuke atrakties nog een keer extra gedaan. Aan het eind van die derde dag ging het ineens plensen en ging iedereen er spoorslags vandoor. Wij niet, we zijn eerst een toiletruimte ingedoken en toen het iets minder hard regende zijn we naar een winkeltje gegaan en kochten daar de alom bekende regenjasjes. De meeste mensen weg, dus geen wachtrijen meer. We konden overal gelijk in en hebben wel een keer of 5 achterelkaar boomstam gedaan.

  9. Top | #129
    Stamgast pieterpostma's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2006
    Locatie
    Burgum, The netherlands
    Berichten
    181

    Standaard Re: Hoeveel dagen uittrekken voor UniversalS Studio's

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door calypso Bekijk Berichten
    Zit nog steeds te duppen over het aantal dagen dat ik naar Universal Studios en IOA wil gaan.
    Na het lezen van zoveel reisverslagen en forums denk ik dat je dus met 2 of 3 dagen genoeg hebt ervan?

    Wat is jullie ervaring hiermee, moet je meer dan 2 dagen hiervoor uittrekken of zeggen jullie dat als je 1 dag per park neemt wel genoeg hebt gezien?

    ben benieuwd naar jullie reacties.

    Hallo, inderdaad 1 dag per park is voldoende.

    Groet,
    Pieter Postma
    Laatst gewijzigd door Njit; 17-05-07 om 19:39.

  10. Top | #130
    Florida Groupie Marjol's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2006
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    457

    Standaard Re: Hoeveel dagen uittrekken voor UniversalS Studio's

    Een dag per park is in het laagseizoen echt wel voldoende om alles te zien.

    Voor Islands of Adventure hadden we zelfs maar een halve dag nodig, de Universal Studios hebben we in één dag helemaal bekeken.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •