Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 11 van de 100 EersteEerste ... 9101112132161 ... LaatsteLaatste
Resultaten 101 tot 110 van de 994

Onderwerp: Universal Studios & Islands of Adventure (1)

  1. Top | #101
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Aug 2006
    Berichten
    29

    Standaard Re: tickets universal

    Ben ik nou zo dom? De aanbieding op Universal is 7 (achter elkaar volgende) DAGEN onbeperkte toegang tot beide parken voor 85 dollar per persoon! Dat is dan toch gewoon spotgoedkoop, wat zit iedereen nu moeilijk te doen over een aanbieding via de UK-site voor toegang voor 2 dagen dat hooguit 8 dollar goedkoper is?

  2. Top | #102
    Florida Fanaat pascalbrouwers's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    1.054

    Standaard Re: tickets universal

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Haper Bekijk Berichten
    Ben ik nou zo dom?
    Is dit een vraag .
    De aanbieding op Universal is 7 (achter elkaar volgende) DAGEN onbeperkte toegang tot beide parken voor 85 dollar per persoon! Dat is dan toch gewoon spotgoedkoop, wat zit iedereen nu moeilijk te doen over een aanbieding via de UK-site voor toegang voor 2 dagen dat hooguit 8 dollar goedkoper is?
    Wie doet hier eigenlijk moeilijk.

    vlg's mij bijna niemand.

    Het gaat hier niet om 8 Dolllar, het gaat hem om dingen uit te zoeken en voor mekaar te krijgen.
    Dit is het leuke van je vakantie voor te bereiden.

    Commentaar geven is 1. meedenken is 2
    Laatst gewijzigd door pascalbrouwers; 09-02-07 om 02:04.
    1998 New York 2 X.
    1999 Californie en Vegas.
    2000 New York 2010 New York
    1997, 1998, 2006 , 2007 , 2008

  3. Top | #103
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: tickets universal

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pascalbrouwers Bekijk Berichten
    Commentaar geven is 1. meedenken is 2
    Laat ik eens meedenken, en vooral meerekenen (da's toch één van m'n sterkere kanten):

    De (laatste) vraag/opmerking van huismuis ging over één dag Universal, gecombineerd met Wet 'n Wild.

    Universal 1 dag 1 park (2volw/2kids)= $ 249,18
    Wet 'n Wild 1 dag (2volw/2kids) = $ 144,63
    Totaal $ 393,81 (incl. tax)

    En dan komt nu het meedenkstukje: laten we eens kijken hoe we dit slimmer = goedkoper kunnen aanpakken.

    Neem nou de aanbieding voor 5 dagen beide Universals plus Wet 'n Wild voor $ 129,95 per volwassene met 1 kind gratis. Da's $ 259,90 plus 6,5% tax is totaal $ 276,79. Verschil: iets meer dan $ 117. Snel verdiend en bespaard voor een mede-floridaganger!! Ook al gebruik je niet alle dagen, toch is het dan ook voordeliger.

    Maar misschien hapert (mooie woordspeling...) er iets in mijn redenering?

    NB @ huismuis:
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door huismuis
    ben nieuw op dit forum
    zie leuke en praktische vragen en antwoorden voorbij komen
    we gaan juli 07 met 4-en (2 volw en 2 kids (10 en ) naar Florida
    maar welke kaartjes voor universal zijn nu het best en het goedkoopst te kopen
    want ik snap de opmerking van en orlando voordeel ($85,-) icm kids free (via site uk) niet helemaal; het is toch of of
    in principe hebben we 1 dg gepland voor universal studios zelf mogelijk gecombineerd met Wetwild waterpark
    Oei, je maakt het ons niet makkelijk om je vraag (??) te beantwoorden.
    Aangezien je nieuw bent op het forum weet je misschien nog niet precies hoe je het beste je vragen kunt stellen. Daarbij is het in ieder geval belangrijk dat je duidelijk aangeeft wat voor jou "het beste" is, dat is namelijk een nogal subjectief begrip, voor iedereen verschillend. Liefst (huisregel) ook nog in goede NL'se zinnen met hoofdletters, komma's en punten. Dat maakt het voor ons wat gemakkelijker om je een goede respons te geven.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 09-02-07 om 04:04.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  4. Top | #104
    Florida Fanaat pascalbrouwers's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    1.054

    Standaard Re: tickets universal

    Nog even terug komen op een besparing van 8 Dollar.

    Ik reken anders nl:
    1 maal tickets bestellen met uk aan bieding = 112 dollar
    1 maal ticket bestellen met orlando aanbieding = 85 dollar

    Totaal is dit dan:
    112 + 85 = 197 Dollar.
    Hiermee kan 1 man bijna voor niets naar binnen.

    normaal 85 * 3 = 255 dollar

    Voor de zekerheid betaal ik met 2 creditcards.

    Dit is dus iets meer dan 8 Dollar.
    Laatst gewijzigd door pascalbrouwers; 09-02-07 om 13:51.
    1998 New York 2 X.
    1999 Californie en Vegas.
    2000 New York 2010 New York
    1997, 1998, 2006 , 2007 , 2008

  5. Top | #105
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Locatie
    Voorschoten
    Berichten
    80

    Standaard Re: tickets universal

    Ik begrijp er helemaal niets meer van.
    Waar moet ik nu zijn (welke site) voor de aanschaf van de goedkoopste Univesal tickets voor meerdere dagen voor 2 volw en 1 kind??
    Ooit zal het er weer van komen, want Florida is HET gewoon. Plannen voor nu: New York na groep 8.

  6. Top | #106
    Newbie
    Ingeschreven
    Feb 2007
    Locatie
    vught
    Berichten
    8

    Standaard Re: tickets universal

    Kijk, daar wordt een mens blij van!
    iemand die je wilt helpen, ook al stel je niet helemaal de "goede" vragen! Bedankt Michael!


    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Michael66 Bekijk Berichten
    Laat ik eens meedenken, en vooral meerekenen (da's toch één van m'n sterkere kanten):

    De (laatste) vraag/opmerking van huismuis ging over één dag Universal, gecombineerd met Wet 'n Wild.

    Universal 1 dag 1 park (2volw/2kids)= $ 249,18
    Wet 'n Wild 1 dag (2volw/2kids) = $ 144,63
    Totaal $ 393,81 (incl. tax)

    En dan komt nu het meedenkstukje: laten we eens kijken hoe we dit slimmer = goedkoper kunnen aanpakken.

    Neem nou de aanbieding voor 5 dagen beide Universals plus Wet 'n Wild voor $ 129,95 per volwassene met 1 kind gratis. Da's $ 259,90 plus 6,5% tax is totaal $ 276,79. Verschil: iets meer dan $ 117. Snel verdiend en bespaard voor een mede-floridaganger!! Ook al gebruik je niet alle dagen, toch is het dan ook voordeliger.

    Maar misschien hapert (mooie woordspeling...) er iets in mijn redenering?

    NB @ huismuis:

    Oei, je maakt het ons niet makkelijk om je vraag (??) te beantwoorden.
    Aangezien je nieuw bent op het forum weet je misschien nog niet precies hoe je het beste je vragen kunt stellen. Daarbij is het in ieder geval belangrijk dat je duidelijk aangeeft wat voor jou "het beste" is, dat is namelijk een nogal subjectief begrip, voor iedereen verschillend. Liefst (huisregel) ook nog in goede NL'se zinnen met hoofdletters, komma's en punten. Dat maakt het voor ons wat gemakkelijker om je een goede respons te geven.

  7. Top | #107
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: tickets universal

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door beppie Bekijk Berichten
    Ik begrijp er helemaal niets meer van.
    Waar moet ik nu zijn (welke site) voor de aanschaf van de goedkoopste Univesal tickets voor meerdere dagen voor 2 volw en 1 kind??
    Kom maar poppie, zal het je nog eventjes uitleggen .... (zodra ik die knal voor m'n harses vanwege "poppie" heb verwerkt ...):
    1. 3d (<14d) US+IoA+CW voor 2volw+1kid<10jr: 2x112+tax=$238,56 bij deze site: klik. specs.
    2. 5d (<14d) US+IoA+CW+WnW 2volw+1kid<10jr: 2x129,95+tax=$276,79 bij deze(lfde) site: klik. specs.
    3. 7d (<7d) US+IoA+CW 2volw+1kid<10jr: 3x85+tax=$271,57 bij deze site: klik. specs.
    Dus: Wil je maximaal 3 keer naar de Universals binnen 14 dagen, neem dan de allergoedkoopste = optie 1. Wil je echter maximaal 5 dagen binnen 2 weken naar de Universals en ook naar Wet 'n Wild om af te koelen, neem dan voor 38 dollartjes meer de tweede optie. En heb je wat minder tijd (maximaal een week) en wil je al die dagen helemaal "los" gaan en elke dag de Universals bezoeken, dan is de derde optie helemaal goed voor jullie.

    Nu duidelijk, Poppie? (hup, tweede knal voor me harses te pakken ....#-o #-o )
    Laatst gewijzigd door Michael66; 09-02-07 om 18:02.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  8. Top | #108
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: tickets universal

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Michael66 Bekijk Berichten
    En dan vind ik nog een leuke, voor de "laat-naar-bed-en-laat-opstaan-floridagangers-die-maar-één-Universal-park-willen-doen": 1/2 dag (vanaf 14.00u) naar één van de Universals voor $45,95+tax. Klik.
    En dezelfde tickets via deze website voor $47,50 inclusief tax.
    En via deze link (onderaan de pagina) kun je voor $38,90+tax een halve dag (vanaf 14.00u) allebei de Universals in en CityWalk.
    Laatst gewijzigd door Njit; 16-03-07 om 15:47. Reden: Link gecorrigeerd

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  9. Top | #109
    Florida Fanaat hannie's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Berichten
    1.111

    Standaard Re: tickets universal

    Even een vraagje aan pascal brouwers.
    Zit net de hele discussie te lezen over de goedkope tickets voor inwoners van de UK. Vraag me af of jij die tickets gekocht hebt ?
    Ik vind het nl ook een erg interessante aanbieding met wet en wild erbij.
    Er staat wel bij dat je je moet legitimeren,moet je dan echt maar gokken dat ze niet weten dat die aanbieding alleen voor de UK geld,en dat ze niet weten dat NL daar niet bij hoort?

  10. Top | #110
    Florida Fanaat pascalbrouwers's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    1.054

    Standaard Re: tickets universal

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hannie Bekijk Berichten
    Even een vraagje aan pascal brouwers.
    Zit net de hele discussie te lezen over de goedkope tickets voor inwoners van de UK. Vraag me af of jij die tickets gekocht hebt ?
    Ik vind het nl ook een erg interessante aanbieding met wet en wild erbij.
    Er staat wel bij dat je je moet legitimeren,moet je dan echt maar gokken dat ze niet weten dat die aanbieding alleen voor de UK geld,en dat ze niet weten dat NL daar niet bij hoort?
    Ja vorig jaar
    was ik alleen even vergeten.
    Ik heb ze vorig jaar online geboekt toen we al in orlando waren.
    Heb de manager gevraagd of hij ze voor mij wilde uitprinten
    en zoals de meeste amerikanen zijn is dit geen probleem.

    En het werkt prima.
    Ik ga ze nu weer bestellen.

    wij hebben ons niet moeten legitemeren.
    Of dit altijd zo is weet ik niet.

    Ik neem gewoon weer de gok.

    Groet,
    Pascal
    Laatst gewijzigd door pascalbrouwers; 26-03-07 om 09:31.
    1998 New York 2 X.
    1999 Californie en Vegas.
    2000 New York 2010 New York
    1997, 1998, 2006 , 2007 , 2008



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •