Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 73 van de 100 EersteEerste ... 2363717273747583 ... LaatsteLaatste
Resultaten 721 tot 730 van de 994

Onderwerp: Universal Studios & Islands of Adventure (1)

  1. Top | #721
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Aug 2008
    Locatie
    Hendrik-Ido-Ambacht
    Berichten
    20

    Standaard Re: Universal Studios & Islands of Adventure

    Vandaag Universal Studios bezocht, laatste keer was in 2008. De "RipRideRockit"-achtbaan was dus nieuw voor mij, maar die is zeker een bezoekje waard !

  2. Top | #722
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Feb 2011
    Berichten
    33

    Standaard Re: Universal Studios & Islands of Adventure

    net op een site gezeten en die bied de volgende aanbieding aan;8parken met 14dagen onbeperkt toegang voor voor 335dollar.
    vreemde is dus nu dat er disney parken bij zitten
    universal en ilsand studios.
    waterparken disney.
    http://www.orlando-ticket-deals.co.u...l-pass.html.nu is mijn engels niet zo heel erg best.
    zou iemand voor mij aub kunnen kijken of het werkelijk zo is wat ik denk dat het is?8parken bezoeken 14dagen lang?inbegrepen disney en universal?deze aanbieding werkelijk nog nergens tegen gekomen.en heeft iemand ervaring met deze organisatie?
    alvast heel erg bedankt

  3. Top | #723
    Florida Groupie rolandino's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2011
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    536

    Standaard Re: Universal Studios & Islands of Adventure

    Let op! Jij haalt dollars en ponden door elkaar:
    £335 = $537 = €388

    Ik denk dat hun gewoon zelf een mandje samenstellen. Kan prima, en heb niet nagerekend of dit goedkoper is dan los bestellen.
    NY Mei 2009
    FL April/Mei 2011, Maart 2012, reisverslag

  4. Top | #724
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Feb 2011
    Berichten
    33

    Standaard Re: Universal Studios & Islands of Adventure

    @rolando
    jeetje zeg wat dom van mij,dacht echt dat het dollars waren,en vond het al te mooi om waar te zijn .pfff zeg word wel een beetje prijzig dan voor ons vijvies.dank je wel in ieder geval voor het snelle andwoord en ben blij dat we nog niet geboekt hebben.
    we gaan verder op zoek naar een leuke aanbieding.
    willen heel graag naar de disney parken maar onze 2oudste dochters zouden liever universal zien, vandaar dus.en dan zou zo,n kombi leuk wezen.

  5. Top | #725
    Florida Groupie Iris02's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2009
    Berichten
    444

    Standaard Re: Universal Studios & Islands of Adventure

    Toch denk ik dat 388 euro p.p. een strakke aanbieding is voor 14 dagen onbeperkt Disney (inclusief de waterparken) en 14 dagen onbeperkt Universal en IoA. Het is voor 5 personen een bups geld, maar als je los 14 dagen onbeperkt Disney en 14 dagen onbeperkt Universal/IoA zou boeken ben je niet voordeliger uit.

    Zelf ben ik naar het kijken naar de 3 Park Unlimited ticket van Universal (14 dagen onbeperkt Universal/IofA en Wet & Wild). Deze tickets kosten $ 174,90 p.p. Als ik dan kijk naar Disney tickets (6 dagen toegang zonder hoppen en/of waterparken) dan betaal ik daar $ 259 p.p. voor. Totaal ben je dan $ 433 kwijt. Voordeliger dan de combi tickets van orlando-ticket-deals maar wel met minder mogelijkheden/opties.

    Ik kan je echter uit ervaring vertellen dat 14 dagen onbeperkt heel prettig is ! Wij hebben hier vorig jaar gebruik van gemaakt en gingen bijvoorbeeld pas om 17.00 uur naar een park toe. Het was dan niet meer zo extreem druk en we bleven tot sluitingstijd. Op die manier kan je toch alles doen/zien wat je wilt zonder de hele (warme) dag in een park rond te lopen.
    Laatst gewijzigd door Iris02; 04-11-11 om 06:46.
    Iris
    Florida 1996, 2010, 2012, 2015

  6. Top | #726
    Florida Groupie Daan's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Locatie
    Zaandijk
    Berichten
    251

    Standaard Re: Universal Studios & Islands of Adventure

    Het ligt er helemaal aan naar welke parken je wilt gaan. En hoe vaak. Wij hebben een 14 dagen onbeperkt Universal/IoA/Seaworld/Buschgardens. Die pas was 180 euro. Parken waar we vaker naar toe zouden gaan dan naar de Disney Parken. Een dagje Magic Kingdom er bij, en we zijn nog steeds minder kwijt. Het is dus maar waar je voorkeur naar uit gaat. Onbeperkt Disney is trouwens wel lekker als je van die parken houdt.

  7. Top | #727
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Feb 2011
    Berichten
    33

    Standaard

    wij vinden het erg moeilijk kiezen.
    dit word onze allereerste keer america ,weet totaal niet wat ons te wachten staat .
    ik zelf ben niet zo van de wilde atrakties enzo,maar onze 3kids uiteraard wel.hebben een bepaald bugget en moeten dus dan kiezen voor of disnye met zwembaden of de universal studios,
    ik ben echt dol op disney maar hoor van mensen dat als je al tig keer in parijs bent geweest ,america op het zelfde neerkomt.is dit zo?wij gaan in april en hebben voor 16dagen geboekt .
    willen natuurlijk ook wel wat van florida gaan zien denk ik ,tenminste 1dag naar de outlets en een dag touren.ik besef wel dat zo,n kombi ticket niet duur is met disney en de universal maar we schieten helaas dan echt over ons bugget heen.zijn er mensen die of alleen naar de disnye parken zijn geweest en of alleen naar de universal?en wat is leuker voor de leeftyd 14 ,17 en 20jaar?

    @daan,wat jij zegt is misschien een goede optie .onbeperkt universal en 1dag disney.zit daar ook zwem of waterpark bij?ik ga in het weekend nog maar eens goed speuren op internet voor een goede aanbieding dan en dan de knoop doorhakken.
    hebben er met zijn 5e zo veel zin in .al jaren dromen we er van en yes we gaan .
    Laatst gewijzigd door Michael66; 04-11-11 om 15:39. Reden: 1+1

  8. Top | #728
    Florida Groupie Daan's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Locatie
    Zaandijk
    Berichten
    251

    Standaard Re: Universal Studios & Islands of Adventure

    Ik heb deze:
    Enjoy unlimited admission for 14 consecutive days to:
    daar zitten dus 2 zwemparken bij. Ik zie wel dat hij ietsje duurder is geworden. Omgerekend kom je ongeveer op 200 euro uit per kaartje.

    De vraag over disney is wel vaker gesteld. Het is moeilijk te vergelijken. Qua aankleding en attracties misschien wel, maar het is een hele andere belevenis. Er zijn ook meerdere parken in Orlando. Magic Kingdom, Hollywood, Animal Kingdom, Epcot. Voor ieder wat wils.

    Qua attracties ligt het niet aan de leeftijd maar aan wat ze leuk vinden. Vinden ze achtbanen leuk, dan is Universal en Busch gardens imo de beste keuze. Qua rustigere attractie vind ik persoonlijk Disney mooier. Maar wat ik al zeg, dat is smaak.

  9. Top | #729
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Feb 2011
    Berichten
    33

    Standaard Re: Universal Studios & Islands of Adventure

    @daan hartstikke bedankt voor de info.
    willen even kijken nar het waterpark of dat leuk is en dan gaan we toch voor de achtbaans denk in ivm de kids.en dan misschien een losse tickets voor de oudjes hahaha ik wil disney vanwege het sprookjesachtige.

  10. Top | #730
    Florida Groupie Daan's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Locatie
    Zaandijk
    Berichten
    251

    Standaard Re: Universal Studios & Islands of Adventure

    Ik zie trouwens dat Busch Gardens mist in het lijstje. Toch een verkeerde copy/paste gedaan.

    Het slimste is om even wat topics over de parken te lezen, en dan zelf te beslissen wat het slimste is. En vooral even de officiele sites zelf bekijken. Youtube wil ook nog wel eens helpen qua beeldvorming.

    Van wat ik begrepen heb is voor een los disney ticket het niet nodig om het vooraf te bestellen. Aan de poort is net zo duur. Maar daar kunnen anderen waarschijnlijk wel inzicht op geven.

    Dat stuk informatie heb ik trouwens van undercovertourist. Maar er zijn nog meerdere sites waar je die combikaarten kan krijgen. En die prijzen kunnen ook weer per week anders zijn. (met daarbij ook nog de veranderende wisselkoers).



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •