Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 7 van de 100 EersteEerste ... 567891757 ... LaatsteLaatste
Resultaten 61 tot 70 van de 994

Onderwerp: Universal Studios & Islands of Adventure (1)

  1. Top | #61
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: tickets universal studio

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door patjak Bekijk Berichten
    als ik die tickets via internet bestel hoe gaat dat dan verder in orlando kan ik ze daar dan makkelijk uit een automaat halen.
    Zie de delivery options

    Thuis printen is simpel. Maar ook de electronic pickup gaat heel gemakkelijk.

    Overigens kwam ik de volgende aanbieding tegen via mousesavers) van Costco:

    Drie maanden ongelimiteerde toegang tot beide Universal parken voor maar $84,99!!!
    Daar komt wel 5% bovenop (als je geen member bent van Costco), en een bedrag voor shipping&handling. Maar dan nog is het erg goedkoop. En je hebt voor zowel shipping als billing een VS-adres nodig ....
    If you wish to purchase from our site, you will need to register by creating a user login and password and you must have a valid U.S. billing and shipping address.

    Shoppers that are not Costco Wholesale members will be charged a 5% surcharge over the member's posted product prices. If you wish to shop Business Delivery, you must be a Costco member.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 18-10-06 om 13:50.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  2. Top | #62

    Standaard Re: Tickets Universal?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Michael66 Bekijk Berichten
    Was die $112 (+tax) per persoon of voor 2 tickets?

    Via de website van Universal kosten ze $85 (+tax) per persoon.
    Die $ 112,-- ex tax is per persoon voor 7 dagen. Wij kwamen er te laat acher en hebben bij het Visitor Centre zo'n pas die jij omschrijft daar aangeschaft voor ik dacht $75,50 incl. tax. Je kunt dan echter maar ÉÉN DAG in tegenstelling tot de pas van $ 112,-- waar je ZEVEN DAGEN mee kunt doen (ja je leest het goed). Deze prijzen waren net aangepast en wij hadden nog maar 3 dagen te gaan en nog andere dingen te doen. De volgende keer halen wij gelijk bij aankomst zo'n ticket.
    De prijzen zijn allemaal p.p.
    Mocht je nog meer willen weten dan lees ik het vanzelf.
    Groeten en heel veel plezier als je gaat.

  3. Top | #63
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Tickets Universal?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sjoof9111 Bekijk Berichten
    Die $ 112,-- ex tax is per persoon voor 7 dagen. Wij kwamen er te laat acher en hebben bij het Visitor Centre zo'n pas die jij omschrijft daar aangeschaft voor ik dacht $75,50 incl. tax. Je kunt dan echter maar ÉÉN DAG in tegenstelling tot de pas van $ 112,-- waar je ZEVEN DAGEN mee kunt doen (ja je leest het goed).
    Nee hoor, de tickets die ik bedoel zijn dezelfde als jij bedoeld en kosten $85 voor 7 dagen. Zie http://www.universalorlando.com/tickets.html
    Unlimited admission equals seven (7) consecutive days of admission, including first day of use, to Universal Studios Florida, Universal's Islands of Adventure, and Universal CityWalk.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  4. Top | #64
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Aug 2005
    Berichten
    19

    Standaard Re: tickets universal studio

    Ook een voordeel van de flex-ticket: je mag op dezelfde dag gratis in de andere parken parkeren.
    Wij gingen 's ochtends een paar keer in Kraken (Seaworld) parkeren $10 en daarna gratis parkeren bij Universal. Beetje het Disney idee.

    Enzo.

  5. Top | #65

    Standaard Re: Tickets Universal?

    Zijn wij toch nog bijna gen*****. Dit is inderdaad dezelfde pas je hebt gelijk. Deze pas zou ik zeker gaan aanschaffen. Je moet deze pas al wel via internet bestellen dus doe dat wel op tijd. Wij waren voor 1 dag Magic Kingdom al ruim $70 dollar kwijt. Wil je alle attracties doen in beide parken dan heb je zeker 2 dagen nodig (Ga vroeg als het park open gaat 09.00 uur en pak gelijk de drukste attracties. Je loopt al snel tegen wachttijden aan van 60 minuten en meer. Zorg voor droge kleren of op z'n minst een handdoek als je in popey gaat. Veel plezier straks

  6. Top | #66
    Newbie
    Ingeschreven
    Oct 2006
    Berichten
    7

    Standaard Re: tickets universal studio

    Als je de tickets voor Seaworld via de website van Seaworle besteld kosten deze $ 50,- (inclusief tax) bij de volgende actie:

    SeaWorld Be A Kid Again Advance PurchaseAdults can enjoy a full day of adventure at SeaWorld Orlando for the price of a full paid child admission. Must purchase at least 7 days in advance of your park visit.

  7. Top | #67
    Vaste Bezoeker nounou's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2005
    Locatie
    belgie west-vlaanderen
    Berichten
    51

    Standaard Re: tickets universal studio

    wij hebben voor de flex 5 parken 472 dollar betaald bij undercover tourist .
    Ben er zéér tevreden over geen port kosten en binnen de 10 dagen netjes verpakt geleverd.Plus als je het plastiekje erom niet verwijderd mag je ze altijd nog terrug geven moest je door omstandigheden de reis moeten annuleren .

  8. Top | #68
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: tickets universal studio

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nounou Bekijk Berichten
    wij hebben voor de flex 5 parken 472 dollar betaald bij undercover tourist
    Voor hoeveel personen?
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  9. Top | #69

    Standaard Islands of Adventure en Universal Studios

    Hallo allemaal,
    Wij willen heel graag naar universal en islands of adventure. ik las hier over een hopper ticket van 85 dollar. is dat als je het daar in het park koopt of moet ik dat vanuit hier regelen?
    bedankt alvast!

    p.s. ben nog niet zo thuis in forums dus vergeef me als de vraag al eerder is gesteld en ik er overheen gelezen heb. kon het niet vinden namelijk...

    groetjes Suusje

  10. Top | #70
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: islands of adventure en universal

    Als je hier http://www.universalorlando.com/tickets.html even klikt op "ticket details" kun je zien dat ze alleen online zijn te bestellen en niet aan de gate. Afhalen gebeurt wel bij de gate, bij de E-ticket printer. Wel een goeie deal trouwens, ik ga er over denken.
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •