Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 72 van de 100 EersteEerste ... 2262707172737482 ... LaatsteLaatste
Resultaten 711 tot 720 van de 994

Onderwerp: Universal Studios & Islands of Adventure (1)

  1. Top | #711
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Feb 2011
    Berichten
    33

    Standaard Re: Universal Studios & Islands of Adventure

    @stamgast.we gaan zeker jullie reisverslagen lezen .ben erg benieuwd .en inderdaad aan te denken om daar dan misschien voor 1dag een ticket te kopen voor de universalstudios.hangt allemaal een beetje er van af wat de uitgaven daar gaan worden want ja met 2meidens die willen shoppen ,dan weet je het wel.

  2. Top | #712
    Florida Fanaat trails's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2007
    Locatie
    Château Guibert, Vendée, F
    Berichten
    1.833

    Standaard Re: Universal Studios & Islands of Adventure

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door toosje1970 Bekijk Berichten
    want ja met 2meidens die willen shoppen ,dan weet je het wel.
    Ook bij ons 2 tiener meiden.
    Wat shoppen voor de meiden betreft: ze krijgen elke maand kleedgeld en zakgeld. Dat sparen ze dan voor x aantal maanden en krijgen daar dollars voor.
    Hoe meer ze hier al sparen des te meer kunnen ze daar spenderen. En... ze leren met geld omgaan en kijken toch eerst eens naar de prijs van iets. Het wordt zo ook een beetje een sport om zo veel mogelijk leuke dingen te vinden voor zo weinig mogelijk geld.
    Dus, voor ons zijn er in Florida geen extra kosten meer voor onze dames.
    Bij ons groeit het tenslotte ook niet op onze rug en we hebben ook geen geldboom in de tuin.
    Florida: 1986, 1992, 1997, 1998, 2000, 2008, 2010, 2012, 2014, 2016
    West USA: 1979, 1993, 2017, 2019 New York: 1999, 2002, 2012, 2017, Georgia: 2014, 2016
    Alabama: 2016, Arizona: 2017,
    SouthWest: 2017, 2019, Canada: 2017
    www.schoutenjanssen.nl

  3. Top | #713
    Regelmatige Bezoeker Tessa35's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2011
    Berichten
    38

    Standaard Re: Universal Studios & Islands of Adventure

    Hoi toch nog een vraagje, is 2 parken dus zowel Universal als IOA wel makkelijk op 1 dag te doen? Of is dat toch tooo much? en nog iets, ik wil dus in ieder geval zeker de HHN (Halloween Horror Nights) bezoeken
    Ik weet dat ik een met een dag(pas) 1 park Universal , niet perse dezelfde avond HHN hoef te doen.

    Maar stel ik koop dus een dagpas voor een bezoek aan beide parken.
    En ik wil de HHN op bijvoorbeeld op zondag 23 oktober of woensdag 26 oktober, kan ik dan bijvoorbeeld ik noem maar iets 3 weken later de dagpas van de 2 parken gebruiken (ja stomme vraag maar ben in de knoei met mn planning hihi) (ik weet in ieder geval dat ik als ik Universal eerst doe..ik binnen 14 dagen ook IOA moet bezoeken met de ''hopper'' pas)
    Laatst gewijzigd door Tessa35; 15-10-11 om 23:07.

  4. Top | #714
    Florida Groupie Iris02's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2009
    Berichten
    444

    Standaard Re: Universal Studios & Islands of Adventure

    Tja, ik weet niet precies hoe druk het is in oktober, maar persoonlijk zou ik de parken niet op 1 dag combineren. Zeker niet als je HP fan bent en tijd wilt doorbrengen in het HP gedeelte van IoA.
    Ik denk dat als je beide parken op 1 dag gaat doen, je voorbij gaat aan de essentie van de parken. Je ziet en beleeft dan alles heel vluchtig, terwijl het juist zo leuk is om alles goed in je op te nemen. Vooral in IoA is zo veel te zien en te beleven.
    Iris
    Florida 1996, 2010, 2012, 2015

  5. Top | #715
    Florida Groupie belgske's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Locatie
    in de Noorderkempen, Belgie
    Berichten
    368

    Standaard Re: Universal Studios & Islands of Adventure

    Ook in de Studios is vanalles te beleven hoor...=P~
    reisverslag '08 + video's : www.floridaforum.nl/showthread.php?t=7594
    reisverslag '10 + video's : www.floridaforum.nl/showthread.php?t=11040
    reisverslag '12 + video's : www.floridaforum.nl/showthread.php?p=168065

  6. Top | #716
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Universal Studios & Islands of Adventure

    Maar stel ik koop dus een dagpas voor een bezoek aan beide parken.
    En ik wil de HHN op bijvoorbeeld op zondag 23 oktober of woensdag 26 oktober, kan ik dan bijvoorbeeld ik noem maar iets 3 weken later de dagpas van de 2 parken gebruiken (ja stomme vraag maar ben in de knoei met mn planning hihi) (ik weet in ieder geval dat ik als ik Universal eerst doe..ik binnen 14 dagen ook IOA moet bezoeken met de ''hopper''
    Stomme vragen bestaan niet, maar je maakt het wel veel ingewikkelder dan noodzakelijk. Met een dagpas met bezoek aan beide parken valt er na de eerste dag niks meer te hoppen. Hoppen kan alleen met een park-to-park ticket. Koop je een park-to-park dagpas dan mag je op een dag zoveel hoppen als je wil. Koop je een 2 daagse park-to-parkpas, dan mag je binnen veertien dagen op twee verschillende dagen hoppen. Tickets waar je mee kunt hoppen:
    1-Day Base + Park to Park Access Ticket[*]The 1-Day Base Ticket entitles one (1) guest admission to BOTH UOR theme parks on any one (1) calendar day.

    2-Day Base + Park to Park Access Ticket[*]The 2-Day Base Ticket entitles one (1) guest admission to BOTH UOR theme parks on the same day for the duration of the base ticket. Ticket is valid for any two (2) calendar days during a fourteen (14) consecutive calendar day period which
    Als je niet wil hoppen, maar wel de twee parken op twee verschillende dagen wil bezoeken, koop je een 2-day single park ticket. Deze zijn 16 dollar goedkoper dan de park-to-park tickets.

    Je koopt de meerdaagse tickets op de normale site van Universal dan zijn ze 20 dollar voordeliger dan aan de poort. Op enkeldaagse tickets geeft men geen korting. De parktickets staan niet op datum. Koop direct ook je HHN tickets op deze site. Voor een ticket op een doordeweekse dag scheelt dat 45 dollar. Let op: Het HHN ticket staat op een bepaalde datum.

    Nog te ingewikkeld? Geef op wat je nu precies wil, dan is er hier vast wel iemand die je een tip geeft voor het voordeligste ticket.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 18-10-11 om 20:47. Reden: veel lege regels eruit gehaald



  7. Top | #717
    Regelmatige Bezoeker Tessa35's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2011
    Berichten
    38

    Standaard Re: Universal Studios & Islands of Adventure

    Thanks weer Teleton, tsja het is wat.

    we willen inderdaad beide parken aan doen, maar zoals hier gelezen is 2 parken op een dag een beetje te veel van het goede. Dus besloten 2 dagen over 2 parken te doen, dus 1 dag per park. Dus bijvoorbeeld dinsdag een park IOA en dan woensdag Universal en dan nog een HHN

    We denken echter wel dat we Universal park en HHN op 1 dag gaan doen, dat scheelt weer een dag, aangezien we op doorreis willen :-)

    En zo te lezen had ik dan dus bijna de ''verkeerde'' parkpas gekocht namelijk voor 2 dagen Park to Park.

    Terwijl we dus gewoon een 2-Day single parck ticket kunnen kopen, dan kunnen we dus bijvoorbeeld de ene dag Universal aandoen en de andere dag IOA?
    dank je voor de tip! Scheelt toch weer een paar dollars op deze manier :-)

  8. Top | #718
    Florida Groupie SpaceAce's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    593

    Standaard Re: Universal Studios & Islands of Adventure

    Exact wat je zegt Tessa

    Het heeft zo zijn nadelen, maar ook zijn voordelen om Universal op dezelfde dag te doen als HHN. Ja, het zal vermoeiend zijn, maar je hebt wel het voordeel dat je rond een uur of 6 al wat loopspookhuizen kunt doen! Dan ben je nog voor de drukte wellicht al op de helft.

    Wij zijn gaan eten bij Finnegan's (want in die zone moesten we wachten vanaf 5 uur tot half 7), maar veel mensen hadden dit plan opgevat. Gevolg: we hebben eerst een half uur moeten wachten voordat we mochten gaan eten en uiteindelijk bleek dus dat men om 6 uur al 'losgelaten' werd (terwijl het park weer om half 7 open gaat voor het publiek).

    Ga je dus op een andere dag naar HHN, sta je enorm lang in de rij voor Universal (want iedereen moet door de security - overdag mag je gewoon wel een flesje water meenemen, maar ga je 's avonds wordt deze weggegooid). Je bent dan op zijn vroegst pas rond 7 uur in het park en sta je in een behoorlijk lange rij bij de loopspookhuizen.

    Maar... het voordeel is wel dat je vrij uitgerust begint aan de avond (mits je die dag overdag natuurlijk al niet te heftige dingen doet )

    Hoe dan ook: heel veel plezier!
    Neem een kijkje op onze homepage met veel reisverslagen van Amerika: http://www.huizedenbosch.nl
    en/of lees onze blog van onze afgelopen reis naar omgeving Great Lakes & more: https://usatour2018.wordpress.com/

  9. Top | #719
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Universal Studios & Islands of Adventure

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tessa35 Bekijk Berichten
    Scheelt toch weer een paar dollars op deze manier :-)
    ...om precies te zijn 22$ per persoon..:-\"



  10. Top | #720
    Regelmatige Bezoeker Tessa35's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2011
    Berichten
    38

    Standaard

    :-) SpaceAce dank je, yep dan gaan we toch voor de vermoeidende dag met daarbij het voordeel eerder in het park te zijn. En Teleton 44 $ inderdaad, mooi meegenomen, kunnen we weer iets anders leuks voor doen! Dankjullie allen weer!

    jeuhhhh vreugde dansje! Geboekt! De tickets Universal en IOA en HHN bedoel ik dus! Hehe dat staat al vast! Thanks voor alle hulp hier!
    Laatst gewijzigd door Michael66; 19-10-11 om 05:03. Reden: 1+1



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •