Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 78 van de 100 EersteEerste ... 2868767778798088 ... LaatsteLaatste
Resultaten 771 tot 780 van de 994

Onderwerp: Universal Studios & Islands of Adventure (1)

  1. Top | #771
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Universal Studios & Islands of Adventure

    Helemaal nieuw:

    According to Mark Woodbury, The Amazing Adventures of Spiderman will feel like an entirely new experience when it reopens this March. Universal is updating the sets, audio, lighting and special effects to match the new 4K digital high quality video being installed. The timing of the ride will be adjusted to allow for more time spent in each show scene. It was heavily stressed that there would be plenty of new things to see in the updated ride footage when the attraction reopens.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  2. Top | #772
    Vaste Bezoeker Briggy's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2011
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    78

    Standaard Re: Universal Studios & Islands of Adventure

    Pfewww. Was net op tijd dus!

    Toen ik naar Universal Studios liep waren ze iets aan het opnemen met twee van die gele Despicable me wezens. Miss een commercial voor het park ofzo.

  3. Top | #773
    Newbie
    Ingeschreven
    Feb 2012
    Berichten
    12

    Standaard Re: Universal Studios & Islands of Adventure

    Kan iemand mij meer vertellen betreffende de openingstijden van de Universal parken eind september (22 september) tot en met 14 oktober. Kan hier namelijk niets over op de verschillende websites vinden.

  4. Top | #774
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Universal Studios & Islands of Adventure

    Universal Resort Orlando maakt de openingstijden een aantal (4-5) maanden van tevoren bekend.
    Op dit moment staan ze tot eind juni op de site, even geduld dus nog.

    Zie http://www.universalorlando.com/Reso...ark-Hours.aspx


    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  5. Top | #775
    Newbie
    Ingeschreven
    Feb 2012
    Berichten
    12

    Standaard Re: Universal Studios & Islands of Adventure

    Dankjewel voor het antwoord. Iemand die nog weet wat vorig jaar rond deze periode de openingstijden waren?
    Laatst gewijzigd door Njit; 09-02-12 om 10:47.

  6. Top | #776
    Newbie suzieQ's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2012
    Locatie
    rotterdam
    Berichten
    1

    Standaard Re: Universal Studios & Islands of Adventure

    Hoi

    Ik ga in september voor 4 nachten naar Orlando, we komen de 10de aan, de 11de wil ik naar DC, 12 naar Bush garden. en dan 13 en misschien 14 naar Universal.

    Nou ben ik dus hard op zoek naar tickets voor Universal op alle variabele sites en zie ineens ook de Universal Unlimited pas.
    Als ik op Google maps kijk zit ons hotel (International Palms) zo wat tegen universal aan, dus dacht ik als het park nou tot laat open is kan je s avonds nog even het park in.
    Denken de mensen die hier vaker zijn geweest dat een optie is of moet ik gewoon voor een 1 of 2 daags hopper ticket gaan???

    (sorry als het een beetje een vaag verhaal is....)

  7. Top | #777
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Universal Studios & Islands of Adventure

    Welke Unlimited Pass bedoel je? Ik zie hier enkel een Unlimited pass voor 3 parken (beide Universal + Wet&Wild).

    En of het de moeite waard is moet je voor jezelf uitmaken. Je kan ook enkel naar de Universal City Walk gaan om daar uit te gaan, eten etc. Dat gedeelte is gratis.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  8. Top | #778
    Florida Fanaat cindy74's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2007
    Locatie
    leopoldsburg , belgie
    Berichten
    1.291

    Standaard Re: Universal Studios & Islands of Adventure

    ik dacht dat ze bij attractionenticketsdirect.de ook de 2 prarks bonus ticket hebben waar je 14 dagen toegang krijgt of heb ik het mis ?
    http://www.attractionticketsdirect.de/node/693

  9. Top | #779
    Stamgast
    Ingeschreven
    Mar 2009
    Locatie
    Heerlen
    Berichten
    147

    Standaard Re: Universal Studios & Islands of Adventure

    Nee dat klopt Cindy 14 dagen onbeperkt toegang tot beide parken. Je kunt zelfs hoppen met die pas.
    Zelf hebben wij deze toegangskaarten ook al eens gebruikt.

    Marita

  10. Top | #780
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2012
    Locatie
    Oss
    Berichten
    18

    Standaard Re: Universal Studios & Islands of Adventure

    Heb na uren lang zoeken nog geen antwoord kunnen vinden op mijn vraag.
    Mijn vrouw en ik willen 18 maart (zondag) naar Island of Adventure. Het liefst ook naar Universal studios. Ik zat te denken om een Express Plus aan te schaffen zodat we beide parken kunnen bezoeken. Is dat aan te raden?
    Kan je nadat je een dagkaart hebt voor 1 park (met of zonder Express Plus) een upgrade doen in de middag zodat je voor die 20 dollar meer naar het andere park kan, zonder dus weer een apart kaartje te kopen van 80 dollar?



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •