Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 14 van de 100 EersteEerste ... 412131415162464 ... LaatsteLaatste
Resultaten 131 tot 140 van de 994

Onderwerp: Universal Studios & Islands of Adventure (1)

  1. Top | #131
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2006
    Berichten
    1.254

    Standaard Re: Hoeveel dagen uittrekken voor UniversalS Studio's

    Dank aan alle voor jullie reacties.
    Zo te zien zat ik toch wel goed met mijn inschatting. en denk dus dat ik inderdaad maar 2 dagen misschien 3 naar Universal zal gaan en de rest lekker naar Disney ga :-)

  2. Top | #132

    Standaard Re: Hoeveel dagen uittrekken voor UniversalS Studio's

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door calypso Bekijk Berichten
    Dank aan alle voor jullie reacties.
    Zo te zien zat ik toch wel goed met mijn inschatting. en denk dus dat ik inderdaad maar 2 dagen misschien 3 naar Universal zal gaan en de rest lekker naar Disney ga :-)
    Lijkt me een goed plan. Ben zojuist terug vanuit Orlando en heb beide Universal parken zonder problemen in 2 dagen (zaterdag en zondag)gedaan met alle shows en alle grotere rides meerdere keren. Ik had wel een ticket waarbij je maximaal 7 dagen beide parken onbeperkt kon bezoeken en heb beide dagen gehopt. Heb wel een derde (halve) dag nog even wat leuke extra rides gedaan en wat rondgehangen in het bar/restaurent gebied van Universal waar je door heen komt. Hapje eten, bakkie koffie, lekker...

  3. Top | #133
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2006
    Berichten
    1.254

    Standaard Re: Hoeveel dagen uittrekken voor UniversalS Studio's

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ronnyr Bekijk Berichten
    Lijkt me een goed plan. Ben zojuist terug vanuit Orlando en heb beide Universal parken zonder problemen in 2 dagen (zaterdag en zondag)gedaan met alle shows en alle grotere rides meerdere keren. Ik had wel een ticket waarbij je maximaal 7 dagen beide parken onbeperkt kon bezoeken en heb beide dagen gehopt. Heb wel een derde (halve) dag nog even wat leuke extra rides gedaan en wat rondgehangen in het bar/restaurent gebied van Universal waar je door heen komt. Hapje eten, bakkie koffie, lekker...
    Ja dat ticket heb ik ook genomen dus ik zie het wel als ik meer nodig mocht hebben kan het dus :-)
    Maar denk dat ik toch voornamelijk in Disney World zal zijn. Maar wil toch niet de rollercoaster van Universal misschien en de shows.

  4. Top | #134
    Florida Groupie marisca's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Locatie
    Arnhem
    Berichten
    634

    Standaard Re: Hoeveel dagen uittrekken voor UniversalS Studio's

    Wij doen ook iedere keer weer en universal en disney en meestal ook seaworld!!
    Dit jaar gaan we dat weer doen omdat mijn broer over komt vliegen naar onze villa in kissemee.
    Dat is voor ons ook nieuw dit jaar maar wel lekker luxe



    Wij gaan mijn broer ook eens flink kennis laten maken met het woord '' you don't need a break!'' just keep on walking to the parks haha!


    Wij gaan naar universal 3 dagen hebben we uitgestippeld
    Disney gaan we ook 6 dagen doen incl waterparken.
    En dan nog 2 dagen ''rusten'' en shoppen.
    En 1 dagje busch gardens.

    Mijn broer is vooral nieuwschierig naar the TOWER OF TERROR.


    gr marisca
    Getrouwd in orlando 16 mei 1996, Rondreis 3 weken. 1997: 4 weken Californie en Lasvegas. 1998 Ny/LasVegas.Florida 00,03,04,05,06,07 LV en 07 Orlando en bahama's http://ris32.hyves.net/

  5. Top | #135
    Stamgast
    Ingeschreven
    Nov 2004
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    191

    Standaard Re: tickets universal

    Hoi,

    als ik nu nog de flextickets zou bestellen, heb ik ze dan op tijd binnen? we vertrekken de 20e? als dit niet lukt, wat is dan een alternatief? is er een mogelijkheid om ze in Orlando ergens af te halen?

    Groet Harold

  6. Top | #136
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: tickets universal

    Je kan ook een 2-park Unlimited ticket kopen voor Universal Studio's en Island of Adventure voor $85
    Daar dan nog een combo-ticket bij voor Seaworld en Busch Gardens voor $89.95 (Be a Kid Again aanbieding - 7 dagen van te voren kopen!).

    Ben je bij elkaar goedkoper uit dan de prijs van een 4-park flex-ticket ($194.95). Het is niet helemaal hetzelfde (niet voor alle parken onbeperkt) maar mijn ervaring is dat je toch niet heel vaak naar Seaworld en/of Busch Gardens gaat.
    Beide tickets kun je gewoon thuis printen. Je kunt dan bij de poort gelijk doorlopen.
    Laatst gewijzigd door Njit; 04-12-07 om 14:27.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  7. Top | #137
    Regelmatige Bezoeker RoRo's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2007
    Berichten
    19

    Standaard Re: tickets universal

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Njit Bekijk Berichten
    Daar dan nog een combo-ticket bij voor Seaworld en Busch Gardens voor $89.95 (Be a Kid Again aanbieding - minimum 7 dagen van te voren kopen!).
    Betekent dit dat je uiterlijk 7 dagen van te voren de tickets kan kopen of minimaal 7 dagen van te voren?
    Laatst gewijzigd door Njit; 04-12-07 om 15:05. Reden: minimum toegevoegd

  8. Top | #138
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: tickets universal

    Je dient uiterlijk 7 dagen van te voren je tickets te kopen om extra korting te krijgen (scheelt $10). Maar da's dus de minimum termijn. Eerder mag ook
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  9. Top | #139
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Locatie
    Voorschoten
    Berichten
    80

    Standaard Re: tickets universal

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Njit Bekijk Berichten
    Je dient uiterlijk 7 dagen van te voren je tickets te kopen om extra korting te krijgen (scheelt $10). Maar da's dus de minimum termijn. Eerder mag ook
    Omdat we volgende jaar eens wat anders willen, gaan we nu dan eindelijk naar Universal en Bush Garden (Seaworld natuurlijk ook).
    Maar waar kopen we dan die combi-tickets voor alle-3?
    Ooit zal het er weer van komen, want Florida is HET gewoon. Plannen voor nu: New York na groep 8.

  10. Top | #140
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: tickets universal

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door beppie Bekijk Berichten
    Omdat we volgende jaar eens wat anders willen, gaan we nu dan eindelijk naar Universal en Bush Garden (Seaworld natuurlijk ook).
    Maar waar kopen we dan die combi-tickets voor alle-3?
    Universal zijn 2 parken: Universal Studios en Island of Adventures. Daar kun je dus een combi voor kopen.
    Busch Gardens en Seaworld kun je ook een combi voor kopen.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •