Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 96 van de 100 EersteEerste ... 46869495969798 ... LaatsteLaatste
Resultaten 951 tot 960 van de 994

Onderwerp: Universal Studios & Islands of Adventure (1)

  1. Top | #951
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Dec 2011
    Berichten
    46

    Standaard Re: Universal Studios & Islands of Adventure

    Weet iemand of je bij de entree van het park een paspoort nodig hebt? Zoja, is een kopie daarvan dan voldoende. We hebben orlando flextickets vouchers en moeten onze echte tickets bij het eerste park ophalen, daar misschien wel een paspoort voor nodig??? Alvast bedankt.

  2. Top | #952
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Tijdelijk niet in: Kissimmee / Orlando
    Berichten
    1.273

    Standaard Re: Universal Studios & Islands of Adventure

    Ik zou gewoon je paspoort meenemen, wij hebben die ook altijd bij ons.
    Of durf jij je paspoort niet mee te nemen ?
    Founder of 2 Florida/Orlando forums

    Karakter zonder kennis heeft vaker succes dan kennis zonder karakter!
    Florida: 2002,2003,2004,2005,2006,2007,2009(2x),2010,2011(2 x), 2012(2x),2013(2x),2014(2x),2015(2x),2016,2017(2x), 2018,2019(2x),2023

  3. Top | #953
    Florida Groupie petrajessy's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Locatie
    Velserbroek
    Berichten
    315

    Standaard Re: Universal Studios & Islands of Adventure

    Wachttijd Transformers 90 minuten.....of langer....ik zag mijn geest al dwalen.
    Mijn man ging met mijn dochter van 15 in de single riders line en ik zou met Jasmijn (8) wachten buiten. Het begon te regenen en ik bedacht me dat we beter konden wachten in de souvenirshop van de attractie. Daar binnen zag ik dat de uitgang van de attractie inde shop is en vroeg ik aan een medewerkster hoe lang de single riders line zou duren. Ze zei dat als ik een stukje doorliep in de exit-gang ik bij een childswap room zou komen. Daar kon ik ook op ze wachten. Dus wij liepen naar de childswap room en gingen daar naar binnen. Vandaar uit zie je dus ook de karretjes terugkomen en mijn dochter werd toch wel nieuwsgierig en zei; '"ik wil er eigenlijk wel in".........aan de andere kant van de child-swap zit een deur naar de ingang van de attractie. Ik nam die deur en was dus meteen aan de beurt en zodoende hadden wij met deze truuk onverwachts de attractie binnen 5 minuten bereikt.
    De normale rij duurde 90 minuten. Mijn man heeft er in de single riders line 30 minuten over gedaan en wij waren na 10 minuten weer buiten.

  4. Top | #954
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Oct 2013
    Locatie
    Veldhoven
    Berichten
    25

    Standaard Re: Universal Studios & Islands of Adventure

    Wat is een child swap room? Wel fijn dat je zo snel aan de beurt was

  5. Top | #955
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Universal Studios & Islands of Adventure

    Als je je kind beu bent dan kun je hem daar ruilen voor een ander. .. vaak is dreigen al genoeg

    (http://goo.gl/d5fN69)
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  6. Top | #956
    Stamgast natascha666's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2010
    Locatie
    Zeeuws-Vlaanderen
    Berichten
    209

    Standaard Re: Universal Studios & Islands of Adventure

    Ze gaan daar wel erg ver; Feel free to take a break from toddler time. Each of the three on-site hotels at Universal Orlando® Resort have a supervised children’s activity center where kids can be dropped off in a safe! Je mag ze daar in een kluis steken...

  7. Top | #957
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Oct 2013
    Locatie
    Veldhoven
    Berichten
    25

    Standaard Re: Universal Studios & Islands of Adventure

    Het moet ook niet gekker worden in Amerika
    Laatst gewijzigd door Michael66; 13-10-13 om 07:41. Reden: q

  8. Top | #958
    Florida Groupie nicolea's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2013
    Locatie
    Etten-Leur
    Berichten
    408

    Standaard Re: Universal Studios & Islands of Adventure

    De pubers willen graag Islands of Adventure deze zomer (we gaan niet alle parken doen), zelf geniet ik vooral van de sfeer, haat wachttijden van een half uur of langer, kids hebben geen problemen met de single riders lanes.....maar toch; vinden het gezellig als paps en/of mams een keertje meegaan in de rides.......ik word bij wijze van spreken al zie in de mijntrein in disney .....nee flauwekul, die kan ik nog net hebben, net als de Nemo attractie in Disney studios, echter vorig jaar heb ik me laten overhalen tot de Tower of Terror; echt een verschrikking! Space Mountain of Aerosmith doe ik ook niet...Indiana Jones ging ook nog net. Welke zou ik kunnen overwegen in Islands of Adventure? (denk er daadwerkelijk over om op voorhand primatour te slikken)....Dank jullie wel! (meestal zie ik ter plaatse wel welke wel/niet, maar ben erg van de voorbereidingen deze keer, we gaan in augustus....superdruk naturlijk!)

  9. Top | #959
    Florida Fanaat cindy74's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2007
    Locatie
    leopoldsburg , belgie
    Berichten
    1.291

    Standaard Re: Universal Studios & Islands of Adventure

    Augustus is niet zo druk hoor dat is juli wel . Bij island of adventures gaat niet zoveel over kop enkel de hulk en duel dragons . Probeer zeker harry potter dit is geen rollercoaster maar o zo mooi .

  10. Top | #960
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Universal Studios & Islands of Adventure

    Maar gaat wel over de kop
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •