Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 34 van de 100 EersteEerste ... 2432333435364484 ... LaatsteLaatste
Resultaten 331 tot 340 van de 994

Onderwerp: Universal Studios & Islands of Adventure (1)

  1. Top | #331

    Standaard Re: Universal Studios & Islands of Adventure

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jurg Bekijk Berichten
    Of is het beter het 3e venter (hierboven) van $94.99 te nemen voor de Universal parken en een aparte ticket te kopen voor Seawold?
    Volgens mij wel. Zo doen wij het ook iig.
    Er is wel een Flex Ticket waar o.a. universal en seaworld beide in zitten maar die is veel duurder. ($235,- geloof ik)

    Er is wel weer een voordelige ticket voor seaworld & busch gardens voor ca $90,- maar dan moet je natuurlijk weer wel naar busch gardens willen/kunnen.

  2. Top | #332
    Vaste Bezoeker ienelien's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2006
    Locatie
    in het westland
    Berichten
    80

    Standaard

    Vanavond geprobeerd om voor de aankomende vakantie tickets in de voorverkoop aan te schaffen.
    Had al aardig wat schermen doorlopen, incl. het invullen van de cc gegevens, kom ik ineens niet verder.
    Bij confirmation ging het fout. Toen ik een scherm terugging stond er dit:
    Sorry, the online ticket store is unavailable at this time. Please try again later.
    Maar nu is mijn vraag of er nu al geld van de cc is "afgehaald". Wat denken jullie ?
    Ik heb dus nog niks kunnen uitprinten.

    O jee, te vroeg lopen "huilen" ... Zojuist een email ontvangen waarbij ik de tickets kon printen. Van vorig jaar meen ik me te herinneren dat het op de site zelf allemaal werd afgehandeld.
    Niks aan het handje dus (ga ik tenminste van uit).
    Laatst gewijzigd door Michael66; 10-04-09 om 07:01. Reden: samengevoegd

  3. Top | #333
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2009
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    19

    Standaard Re: Universal Studios & Islands of Adventure

    We hebben tickets gekocht bij AAA (met de ANWBkaart van Nederland) in Kissimmee in de Oakstreet, en hebben er 74 dollar pp voor betaald voor 2 dagen 2 parken, dus wel de moeite om even te gaan kijken, ook voor andere parken veel korting. Voor Disney weet ik niet daar ben ik niet geweest.

    Ik heb wel een telefoonnummer van degene die daar werkt voor eventueel meer info over de prijzen.

  4. Top | #334
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2009
    Locatie
    Papendrecht/Utrecht
    Berichten
    18

    Standaard Re: Universal Studios & Islands of Adventure

    Hey!

    Ik zou graag jullie opinie willen horen over mijn keuze. Haha!

    Ik ga samen met mijn ouders (moeder is 57, vader 54, ikzelf 17) naar Orlando. We gaan sowieso Sea World doen, maar twijfelen tussen Universal & Disney. Ik hou wel van harde attracties, mijn pa ook wel, mijn moeder niet zo.

    We hebben 1 dag en een klein beetje om 1 vd 2 parken te bezoeken. Ik zou zelf graag al doen we Universal, allebei willen doen. Universal Studios & Island of Adventures. In die 1,5 dag. We gaan Augustus 17/18/19. Is dit verstandig?

  5. Top | #335

    Standaard Re: Universal Studios & Islands of Adventure

    Is er ook een website waar je kunt kijken waar je tickets bij AAA kunt kopen? Ik heb zelf geen idee wat de AAA is en of deze in iedere stad te vinden is maar ben wil lid van de ANWB :razz: dus wellicht heb ik ook geluk om tickets te kopen voor zo'n mooie prijs.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 20-05-09 om 12:33. Reden: fqe

  6. Top | #336
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Universal Studios & Islands of Adventure

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ingg Bekijk Berichten
    Hey!

    Ik zou graag jullie opinie willen horen over mijn keuze. Haha!

    Ik ga samen met mijn ouders (moeder is 57, vader 54, ikzelf 17) naar Orlando. We gaan sowieso Sea World doen, maar twijfelen tussen Universal & Disney. Ik hou wel van harde attracties, mijn pa ook wel, mijn moeder niet zo.

    We hebben 1 dag en een klein beetje om 1 vd 2 parken te bezoeken. Ik zou zelf graag al doen we Universal, allebei willen doen. Universal Studios & Island of Adventures. In die 1,5 dag. We gaan Augustus 17/18/19. Is dit verstandig?
    Ik denk dat dat ook ongeveer de enige optie is, US & IOA in die 1,5 dag. Dan heb je thrills en kijk/doe attracties ineen. IOA is vooral coasters en bij US zijn er genoeg dingen te zien en doen voor moeder.
    Je zou dan voor een 2 dagen/2 parken ticket kunnen gaan..

    De parken liggen naast elkaar, dus je kunt zo van de één naar de ander. De Disneyparken zijn zo divers, en liggen verder van elkaar, dus dat lijkt mij minder haalbaar.
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  7. Top | #337
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Universal Studios & Islands of Adventure

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ralphmeys Bekijk Berichten
    Ik heb zelf geen idee wat de AAA is en of deze in iedere stad te vinden is maar ben wil lid van de ANWB
    Kijk even hier voor meer info over Show your card op dit Forum. Je kunt ook op de site van de ANWB terecht.



  8. Top | #338
    Florida Fanaat cindy74's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2007
    Locatie
    leopoldsburg , belgie
    Berichten
    1.291

    Standaard Re: Universal Studios & Islands of Adventure

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ingg Bekijk Berichten
    We gaan sowieso Sea World doen, maar twijfelen tussen Universal & Disney. Ik hou wel van harde attracties, mijn pa ook wel, mijn moeder niet zo.

    We hebben 1 dag en een klein beetje om 1 vd 2 parken te bezoeken. Ik zou zelf graag al doen we Universal, allebei willen doen. Universal Studios & Island of Adventures. In die 1,5 dag. We gaan Augustus 17/18/19. Is dit verstandig?

    Als je van harde en goede attracties houd ga dan 2 dagen naar universal studios ik vind deze persoonlijkbeter dan disney enkel er hangt niet dezelfde sfeer de disney sfeer vind je nergens anders dan in disney zelf .Ik denk als je geen 2 dagen gaat naar universal dat je er spijt van gaat hebben .
    Laatst gewijzigd door Njit; 20-05-09 om 10:24. Reden: quote ingekort

  9. Top | #339
    Florida Fanaat Dr. Phlox's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2005
    Locatie
    N-Br
    Berichten
    846

    Standaard Re: Universal Studios & Islands of Adventure

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ingg Bekijk Berichten
    We hebben 1 dag en een klein beetje om 1 vd 2 parken te bezoeken. Ik zou zelf graag al doen we Universal, allebei willen doen. Universal Studios & Island of Adventures. In die 1,5 dag. We gaan Augustus 17/18/19. Is dit verstandig?
    Als je zeker wil zijn dat je alles kan doen (de grote attracties) in 1,5 dag, dan kan je de express plus pas kopen. Deze geeft je recht op 1x per attractie (niet allemaal) via de snelle ingang te gaan. Wachtijd is minmaal dan. Wij hebben deze vorig jaar ook gekocht voor beide parken (kosten zitten tussen de $30 en $45 per pas per park per dag). Het kost wel wat, maar we hadden geen stress met wachttijden. De passen moet je van te voren kopen en dan wordt deze gelijk op datum gezet. Lees anders ons reisverslag over de 2 dagen universal.
    Grz
    Ton
    Zie op onze site (www.don-damen.nl) zowel de reisverslagen als de foto's van onze vakanties in 2004, 2008 en 2011 in Florida, 2013 en 2015 in het westen van de USA, 2018 rondje Denver en in 2019 een week in New York.

  10. Top | #340
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Universal Studios & Islands of Adventure

    En veel attracties hebben een Single Riders ingang, o.a.:

    The Mummy Ride
    Men In Black
    Spider-Man
    Doctor Doom's Fearfall
    Dudley Do-Right's Ripsaw Falls
    The Incredible Hulk Coaster
    Jurassic Park River Adventure
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •