Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 69 van de 100 EersteEerste ... 1959676869707179 ... LaatsteLaatste
Resultaten 681 tot 690 van de 994

Onderwerp: Universal Studios & Islands of Adventure (1)

  1. Top | #681
    Florida Groupie belgske's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Locatie
    in de Noorderkempen, Belgie
    Berichten
    368

    Standaard Re: Universal Studios & Islands of Adventure

    @ Pkoole,

    Bende daar zeker van? Kijk maar eens hier

    http://tickets.visitorlando.com/Univ...-Park-Tickets/

    en zeer betrouwbaar. Prijs is inclusief tax. 't Is wel zo dat je de enveloppe met tickets moet ophalen bij hun kantoor.
    reisverslag '08 + video's : www.floridaforum.nl/showthread.php?t=7594
    reisverslag '10 + video's : www.floridaforum.nl/showthread.php?t=11040
    reisverslag '12 + video's : www.floridaforum.nl/showthread.php?p=168065

  2. Top | #682
    Regelmatige Bezoeker pkoole's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2011
    Locatie
    Almere
    Berichten
    40

    Standaard Re: Universal Studios & Islands of Adventure

    Ik kom er niet helemaal uit. Het lijkt erop dat de bovenstaande Park to Park tickets alleen voor 2 parken (Universal Studios and Islands of Adventure) gelden. Ik zoek iets voor Bush Gardens, Universal Studio's, een waterpark en SeaWorld

    (Enjoy Both Parks (Universal Studios and Islands of Adventure) Each Day You Visit. All Multi-Day tickets include the CityWalk Party Pass and expire 14 days from first use. )
    Laatst gewijzigd door Ta2 Gerrit; 30-07-11 om 18:14. Reden: fqe

  3. Top | #683
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jun 2008
    Berichten
    95

    Standaard Re: Universal Studios & Islands of Adventure

    Dan moet je de Orlando Flexticket plus nemen.
    Is 215 euro en dan kan je 14 dagen onbeperkt 6 parken bezoeken.

  4. Top | #684
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Universal Studios & Islands of Adventure

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door masterkabal Bekijk Berichten
    Dan moet je de Orlando Flexticket plus nemen.
    Nou, moeten.....

    Vele wegen leiden naar Rome, hoor. En die zijn maar al te vaak voordeliger dan de Flexticket weg. Je kunt eigenlijk pas zeggen wat iemand moet hebben als je ook precies weet wat z'n plannen zijn. In dit voorbeeld ben ik er van uitgegaan dat 'ie een dagje Universal en een dag IOA 'doet'. Rekent u even mee?

    Een 5 park Flexticket kost 266 dollar, exclusief tax.

    Losse tickets voor Universal en de combi Seaworld/Aquatica en BuschGardens kosten 116 + 122 = 238 dollar exclusief tax.

    De besparing is 28 dollar per persoon t.o.v. de 5 park Flexticket.

    Prijzen via http://tickets.visitorlando.com




    Uploaded with ImageShack.us



  5. Top | #685
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jun 2008
    Berichten
    95

    Standaard Re: Universal Studios & Islands of Adventure

    28 dollar p.p. is ook maar 20 euro.
    Voor 20 euro meer kun je dan wel 14 dagen onbeperkt naar de parken.

  6. Top | #686
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Universal Studios & Islands of Adventure

    Je kunt overal wel Unlimited toegang voor kopen maar gebruik je die dagen dan ook? Als geld geen rol speelde zouden we hier gewoon iedereen aanraden om een Disney Ultimate (21 dagen) en een Flex Plus pas te kopen. Hoef je nergens meer over na te denken

    En dat is wat Teleton denk ik probeert te vertellen: maak eerst je plan en koop daar de tickets bij. Niet andersom.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  7. Top | #687
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Universal Studios & Islands of Adventure

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door masterkabal Bekijk Berichten
    28 dollar p.p. is ook maar 20 euro.
    Voor 20 euro meer kun je dan wel 14 dagen onbeperkt naar de parken.
    Tsja, als je zo redeneert, lust ik er nog wel een paar. Wat dacht je van een jaarkaart voor slechts 219 dollar exclusief. Kan je toch maar mooi voor pakweg 70 euro meer een heel jaar onbeperkt naar de parken.....

    Voor ieder ticket is wel een doelgroep. Of andersom! Maar zoals Njit terecht opmerkt: eerst plannen, dan de meest geschikte tickets kiezen. Voor ik een persoonlijk advies geef, kijk ik zelf meestal eerst even naar de gezinssamenstelling en de reisdoelen die in eerdere berichten te vinden zijn.

    PKoole reist met 5 personen. Het verschil is dus 'maar' 100 euro.......:-$


    PKoole wil de volgende plaatsen bezoeken.Miami, Key West, Sanibel Island, Clearwater, Orlando, Daytona Beach, New Orleans. Zeker weten doen we het niet, maar het ligt niet erg voor de hand dat 'ie onbeperkt naar de parken zal gaan.



  8. Top | #688
    Regelmatige Bezoeker pkoole's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2011
    Locatie
    Almere
    Berichten
    40

    Standaard Re: Universal Studios & Islands of Adventure

    Na twee weken reizen, we zijn in Miami begonnen, zie ik het niet meer zitten om meer dan 4 parken te bezoeken. Als je niet in het weekend wil, betekend dit bijna elke dag een park. Dan ga je op je tandvlees naar het laatste park. 4 is voor mij voldoende. Ook de manier van verkrijgen is voor mij bepalend geweest. Een zelf te printen toegangskaart wil ik het liefst bij het park zelf kopen. Geeft toch wat meer zekerheid. De goedkopere aanbieders zitten allemaal in Orlando terwijl wij het eerst langs Tampa komen. Ik begreep wel dat bij zo'n 6 parken pas de parkeerkosten inbegrepen waren. Dat kan dan evengoed wel een voordeliger zijn dat een 3 parken pas en een losse pas voor Universal. Het zal in ieder geval niet echt veel schelen.

    Groeten, Piet (pkoole)
    Kijk ook even op onze blog http://pietkoole.wordpress.com

  9. Top | #689
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Universal Studios & Islands of Adventure

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pkoole Bekijk Berichten
    Geeft toch wat meer zekerheid.
    Dat mag je vinden, Piet. Maar aan de poort betaal je met je creditcard (neem ik aan) en krijg je een toegangsbewijs. Wat is dan eigenlijk het verschil?

    Ik weet het wel: aan de poort betaal je meer want e-tickets zijn voordeliger.'t Is maar net wat je wil......maar als ik zelf voor 5 man tickets nodig had, wist ik het wel. Dan koos ik voor de zekerheid van de voordeligste ticket. Universal geeft 20 dollar korting op multi-day tickets als je ze zelf uitprint.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pkoole Bekijk Berichten
    Ik begreep wel dat bij zo'n 6 parken pas de parkeerkosten inbegrepen waren.
    Hier zit wel wat ruis op de lijn....bij de 6-parkenpas betaal je ook gewoon parkeerkosten. De enige pas waarbij de parkeerkosten inbegrepen zijn, is de jaarpas.



  10. Top | #690
    Regelmatige Bezoeker pkoole's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2011
    Locatie
    Almere
    Berichten
    40

    Standaard Re: Universal Studios & Islands of Adventure

    Hoi Teleton, ik heb de tickets voor Bush Gardens, Aquatica en SeaWorld nog net in Nederland via internet gekocht en meteen afgedrukt. Je hebt gelijk, dat voordeel wil ik zeker meepakken. Wat mij meer zekerheid geeft is dat de aankoop via de site van een park (in ons geval SeaWorld) is geweest.
    We willen eigenlijk alleen maar naar Universal Studio's of Island of Adventures (daar heb ik nog geen besluit over genomen, kent iemand goede argument voor de een of de ander?). Ik zie haast geen aanbiedingen voor een single day pass.
    Groeten, Piet



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •