Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 68 van de 100 EersteEerste ... 1858666768697078 ... LaatsteLaatste
Resultaten 671 tot 680 van de 994

Onderwerp: Universal Studios & Islands of Adventure (1)

  1. Top | #671
    Vaste Bezoeker Jen876's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2009
    Locatie
    veldhoven
    Berichten
    104

    Standaard Re: Universal Studios & Islands of Adventure

    Kan iemand mij het verschil uitleggen tussen een 6 park combo ticket en een orlando flex 6 parks ticket ?
    Heb het al verschillende keren doorgelezen maar krijg het verschil niet gevonden.
    Deze zijn o.a. te verkrijgen bij attraction tickets in Ierland

  2. Top | #672
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Oct 2005
    Locatie
    Alkmaar
    Berichten
    545

    Standaard Re: Universal Studios & Islands of Adventure

    € 2,-

    \\:d/

  3. Top | #673
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jun 2011
    Berichten
    19

    Standaard Re: Universal Studios & Islands of Adventure

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tans4USA Bekijk Berichten
    Bij Starbucks is er tegenwoordig ook gratis wifi, maar of dit ook bij Starbucks in Universal Studios is weet ik niet.
    Sorry, ik was idd Starbucks nog vergeten. Maar helaas in die van Universal Studios ook geen wi-fi ! :-(

  4. Top | #674
    Vaste Bezoeker Jen876's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2009
    Locatie
    veldhoven
    Berichten
    104

    Standaard Re: Universal Studios & Islands of Adventure

    Tja die €2 had ik ook gezien ](*,)maar ik vraag me af wat de verschillen zijn van het ticket behalve dan die €2,- kan me niet voorstellen dat men 2 dezelfde kaartjes verkoopt maar dan onder een andere naam en met €2,- verschil.

  5. Top | #675
    Newbie
    Ingeschreven
    Jul 2006
    Locatie
    Huizen
    Berichten
    11

    Standaard Re: Universal Studios & Islands of Adventure

    Wij gaan in augustus naar Orlando. Natuurlijk willen we ook naar Universal, maar weten niet zo goed of we naar 1 of 2 parken zullen gaan. We hebben een dochter van 11 en een zoon van 4. Wat is leuker voor de kleinste?

  6. Top | #676
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Universal Studios & Islands of Adventure

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gwen Bekijk Berichten
    We hebben een dochter van 11 en een zoon van 4. Wat is leuker voor de kleinste?
    Island of Adventure voor wat betreft de kleurtjes in Seuss Landing. Maar als hij de figuren niet kent, moet 'ie het toch van de eerste indruk hebben. Kijk eens op de site van de parken, dan kan je gemakkelijk je keuze maken. Ook voor je dochter lijkt me dit veruit het leukste park, tenzij ze helemaal opgewonden wordt van de Blues Brothers of Revenge of the Mummy....

    Many of the rides at Universal's Islands of Adventure® were designed with kids in mind, especially in Seuss Landing



  7. Top | #677
    Newbie
    Ingeschreven
    Jul 2006
    Locatie
    Huizen
    Berichten
    11

    Standaard Re: Universal Studios & Islands of Adventure

    Teleton, dank je wel voor je reactie. Was ook het idee wat ik had gekregen van de website. Toch fijn om het nog eens van iemand anders te horen. Mijn dochter wil in ieder geval graag naar de Wizarding World. Ik denk dat we Universal studios dan maar overslaan.

  8. Top | #678
    Stamgast christophe's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2005
    Locatie
    Bilzen
    Berichten
    193

    Standaard Re: Universal Studios & Islands of Adventure

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gwen Bekijk Berichten
    Teleton, dank je wel voor je reactie. Was ook het idee wat ik had gekregen van de website. Toch fijn om het nog eens van iemand anders te horen. Mijn dochter wil in ieder geval graag naar de Wizarding World. Ik denk dat we Universal studios dan maar overslaan.
    Ook in de studios komen kinderen aan hun trekken en zijn er speciale gebieden voor de allerkleinsten. Voor iets grotere kinderen is er schrek, ET, MIB, the simpsons en de stoersten gaan de confrontatie aan met terminator, jaws, the mummy. Je kan ook een combi ticket kopen waar je op één dan in beide parken binnen mag. Dit is enkel goed te doen als het niet te druk is of als je een universal express pass koopt.

  9. Top | #679
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jun 2011
    Berichten
    19

    Standaard Re: Universal Studios & Islands of Adventure

    Persoonlijk denk ik dat Universal Island of Adventures iets meer kindvriendelijke attracties heeft. Ook al zijn de shows in Universal Studios erg leuk. Maar zoals hierboven al wordt gesuggereerd, kan een combiticket goed zijn voor jullie zodat jullie van beide parken de leukste dingen kunnen kiezen.

  10. Top | #680
    Regelmatige Bezoeker pkoole's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2011
    Locatie
    Almere
    Berichten
    40

    Standaard Re: Universal Studios & Islands of Adventure

    We reizen eerst via St Petersburg en dan naar Orlando. Nu willen we naar Bush Gardens, SeaWorld, Universal Studio's en een waterpark. We zien dat Billy Boy in Orlando de goedkoopste tickets heeft, maar deze kan je alleen in Orlando ophalen. Weet iemand een goed adres bij St. Petersburg / Tampa waar we goedkope combinatietickets kunnen halen?



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •