Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 32 van de 100 EersteEerste ... 2230313233344282 ... LaatsteLaatste
Resultaten 311 tot 320 van de 994

Onderwerp: Universal Studios & Islands of Adventure (1)

  1. Top | #311
    Regelmatige Bezoeker Zelos's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2009
    Locatie
    Tilburg
    Berichten
    38

    Standaard Re: Universal Studios & Islands of Adventure

    Oh, in de zes keer dat ik erin heb gezeten, heb ik denk ik dan geluk gehad ;]. Bij mij liepen ze gelukkig wel synchroon. Het is zo'n beetje de drijfveer van de attractie, dus het lijkt me maf dat dat niet altidj zo is....

  2. Top | #312
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Universal Studios & Islands of Adventure

    Als ze iemand moeten helpen bij het instappen dan vertrekt soms het ene treintje eerder.
    Maar ben het wel eens dat het hele effect weg is als ze niet gelijk vertrekken..
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  3. Top | #313
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Universal Studios & Islands of Adventure

    ** OFF TOPIC **

    Gaafste wat ik gedaan heb qua Duelling achtbanen is de houten achtbaan Racer in Kings Island. En dan achteruit



    ** / OFFTOPIC **
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  4. Top | #314

    Standaard Re: Universal en Islands of Adventure op 1 dag

    Hallo,

    Ik kom net terug van de dokter en kreeg te horen dat ik ivm een oude zware hersenschudding even op moet passen met achtbanen die over de kop/in het donker gaan enz. Is het zonder de achtbanen te doen om beide parken in 1 dag te doen? Normaal gesproken zou ik 1 park per dag willen doen, maar we kunnen zo best een aantal (drukke?) attracties links laten liggen.

    Groetjes, Chantal

  5. Top | #315
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Universal en Islands of Adventure op 1 dag

    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  6. Top | #316
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2006
    Berichten
    1.254

    Standaard Re: Universal en Islands of Adventure op 1 dag

    Leuk lijstje alleen zou ik toch echt de Jurassic Park River Adventure® eruit nemen best een heftige attractie als je een hersenschudding hebt. Is indoor, erg donker en de drop is best een aardige klap die je kijgt!

  7. Top | #317

    Standaard Re: Universal en Islands of Adventure op 1 dag

    Wat fijn dat jullie meedenken! 8-)

    Voor de duidelijkheid, de hersenschudding zelf is al een tijd weg, maar ik heb af en toe nog steeds last van duizelingen en hoofdpijn. In april 2008 ben ik met mijn hoofd op een stenen drempel terecht gekomen en 20 min buiten westen geweest. Na 6 weken kon ik weer normale dingen doen, maar om weer helemaal de oude te zijn rekenen de artsen toch wel op een jaar. Deze zomer ging ik (eigenwijs) in de Efteling in Vogelrok en kwam er heel duizelig uit, wat een tijd geduurd heeft. Vandaag was ik bij de huisarts en toen hebben we het er meteen over gehad.

    Zelf had ik dit lijstje opgesteld van de attracties waar ik graag in wil (interesse) en hoop in te kunnen (hersenschudding):

    Islands of Adventure

    Studios


    * Is Jimmy Neutron een heftige attractie? Ik dacht dat het een soort Simpson / Spiderman / Star Tours simulatie was?

  8. Top | #318
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Universal en Islands of Adventure op 1 dag

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Chanty Bekijk Berichten
    * Is Jimmy Neutron een heftige attractie? Ik dacht dat het een soort Simpson / Spiderman / Star Tours simulatie was?
    Het is idd een simulator. Maar de stoeltjes bewegen allemaal afzonderlijk op de plaats. En je wordt best hard door elkaar geschud. Maar je gaat verder niet over de kop. En als je in Star Tours en Spiderman kunt dan zal dit ook wel lukken.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  9. Top | #319

    Standaard Re: Universal en Islands of Adventure op 1 dag

    Goed om te weten! :sun:

  10. Top | #320
    Regelmatige Bezoeker Zelos's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2009
    Locatie
    Tilburg
    Berichten
    38

    Standaard Re: Universal en Islands of Adventure op 1 dag

    Ik heb vorig jaar ook beide parken in één dag gedaan en het was heel goed te doen. We hebben alle achtbanen in ieder geval gehad...de kleine kinderen attracties hebben we (logischerwijs voor mijn leeftijd en die van mijn vriendin) overgeslagen. In Universal hebben we overigens wel alles gehad, maar dat park is dan ook erg klein en vrij leeg.

    Ik zou zeker voor die aanbieding gaan: hij is er niet voor niks natuurlijk. Het is wel degelijk goed te doen!



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •