Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 16 van de 100 EersteEerste ... 614151617182666 ... LaatsteLaatste
Resultaten 151 tot 160 van de 994

Onderwerp: Universal Studios & Islands of Adventure (1)

  1. Top | #151
    Florida Fanaat cindy74's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2007
    Locatie
    leopoldsburg , belgie
    Berichten
    1.291

    Standaard Re: Universal en Islands of Adventure op 1 dag

    ben het volledig met michael66 eens ! je kan niet in 1 dag alles gezien hebben zeker deze 2 parken niet neem je tijd voor 1 park goed te doen

  2. Top | #152
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2006
    Berichten
    1.254

    Standaard Re: Universal en Islands of Adventure op 1 dag

    Je kunt best alles gezien hebben in 1 dag hoor, maar om dan ook nog de rides the doen is een andere zaak! :-)

  3. Top | #153
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Berichten
    45

    Standaard Tickets voor Universal

    Zou graag tickets voor Universal en Bush Gardens bestellen online. Want Universal heeft op dit moment een mooie aanbieding, nl. 2 parken/7 dagen voor 86 dollar/persoon. Maar ik vertrek reeds op 19 maart. Sturen ze die tickets naar huis of moet ik die in Florida afhalen met een uitprint?
    Greetz,
    nancy:-D

  4. Top | #154
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: tickets Universal

    Die kun je zelf printen en meenemen naar de poort.
    Bij Busch Gardens heet dit een eTicket:



    Bij Universal heet dit Print@Home

    Je hoeft er dus niet meer mee langs de kassa. De barcode op je print is je toegangsbewijs.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  5. Top | #155
    Vaste Bezoeker ienelien's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2006
    Locatie
    in het westland
    Berichten
    80

    Standaard Re: tickets universal

    SeaWorld and Aquatica Combo
    Aquatica or SeaWorld? Do both and SAVE. This special 2-park offer includes unlimited admission during your vacation to SeaWorld Orlando and Aquatica - Orlando’s whimsical, one-of-a-kind waterpark that could only come from SeaWorld. A world of excitement awaits during your visit to SeaWorld — thrill rides, shows and animal attractions, and don’t forget to meet Shamu. Visit Aquatica for the fun splashes, soaks, slides, thrills, chirps & squeaks. Just purchase your eTICKET online and then come see us… the hardest part will be deciding which park to visit first!

    Adult$89.95Qty
    Child (Ages 3-9)$79.95Qty

    eTicket lets you purchase and print tickets from the convenience of home; that means no cost for shipping and no time spent waiting for a ticket to arrive in the mail. Plus, don't wait in ticket lines. Take your eTicket straight to the turnstile for entry to the park. If you lose your eTicket, all you have to do is print another copy. Click here for more information. Click to Hide eTicket Information

    SeaWorld Orlando & Aquatica "Be a Kid Again" Advance Purchase
    An adult ticket for the price of a child’s? Your inner child will thank you and the adult in you will love the bargain. This special 2-park offer includes unlimited access during your vacation to SeaWorld Orlando and Aquatica - Orlando’s whimsical, one-of-a-kind waterpark that could only come from SeaWorld. A world of excitement awaits during your visit to SeaWorld — thrill rides, shows and animal attractions, and don’t forget to meet Shamu. Visit Aquatica for the fun splashes, soaks, slides, thrills, chirps & squeaks. Just purchase your eTICKET online and then come see us… the hardest part will be deciding which park to visit first!


    Adult$79.95QtyChild
    (Ages 3-9)$79.95Qty
    *Park admission on or after 4/2/2008


    Veel gelezen over de flex-tickets op het forum maar ik geloof dat het verstandiger/goedkoper is om "los" de toegangskaarten te kopen. Zeker omdat er 2 waterparken inzitten en de kinderen liever naar de pretparken gaan.
    Zeker deze aanbieding hierboven. Maar toch heb ik het gevoel dat ik iets over het hoofd zie ..... Ik had namelijk eerder uitgerekend dat ik $ 104,98 pp kwijt zou zijn ($ 63,50 voor Sea World en $ 41,48 voor Aquatica, volgens hun sites). Da's nogal een verschilletje. Gelden er momenteel voor die combi-tickets ook nog promo-codes ??
    Laatst gewijzigd door Michael66; 27-03-08 om 04:23.

  6. Top | #156
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: tickets universal

    Met code betaal je voor SeaWorld+Aquatica $75,95 ($67,95 voor kids) via de website van SeaWorld. Daar moet je wel nog de salestax bij optellen: 6,5%.

    Hoe je aan die code komt kun je lezen en het SeaWorld-topic.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  7. Top | #157
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2007
    Berichten
    33

    Standaard fastpass universal

    hallo allemaal

    Ik ben van plan im de "fastpass'' van Universal studios te kopen want ik wil allebei de parken in 1 dag te doen wegens tijdgebrek
    aangezien we in juli gaan vraag ik me eigen af of het de moeite is want ze zijn niet echt goedkoop heb ik ergens gelezen:-?:-?:-?

  8. Top | #158
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Tickets Universal

    Dat heet een 1-day/2-park Express Plus Pass en afhankleijk van de datum varieert de prijs van $26 tot $56 plus 6% salestax. Kijk maar eens hier.

    Of het de moeite is weet ik niet, dat zul je voor jezelf moeten bepalen. De één vindt het de moeite waard, de ander niet. Wat vind jij? Je gaat in een drukke periode waarin de rijen bij veel attracties lang zijn, een uur wachten is geen uitzondering. En dan alles in de twee parken op één dag doen zonder de EPP .... vergeet het maar!

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  9. Top | #159
    Florida Groupie Marjol's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2006
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    457

    Standaard Re: Tickets Universal

    Ik heb zowel in Hollywood als in Orlando de Express Pass gekocht (in Hollywood heet het de Front of Line Pass). In Hollywood was het absoluut de moeite waard. We waren daar op een zaterdag in juli en de rijen liepen op tot anderhalf uur. Met onze FOL pas hebben we alles kunnen doen in één dag.

    In Orlando vond ik het achteraf gezien zonde van mijn geld. We hadden de goedkoopste periode en dat was niet voor niets... er stonden rijen van 5-10 minuutjes. We hebben twee keer van de tickets geprofiteerd toen er een rij stond van een minuut of 30, maar ook zonder die tickets hadden we alles kunnen doen.

    Het is dus sterk afhankelijk van wanneer je gaat. In het hoogseizoen zijn die tickets behoorlijk duur, maar wel de moeite waar!

  10. Top | #160

    Standaard Re: Tickets Universal

    Wij zijn nieuw hier, gaan eidn deze maand voor 11 dagen naar Florida en hebben gekozen voor 2 dagen park (Universal Studios en Island of adventure)
    Vier volwassenen (kinderen van 17 en 20 tellen als volwassenen)
    Wat is nu de beste optie om tickets te kopen voor deze twee parken (1 per dag)??



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •