Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 35 van de 100 EersteEerste ... 2533343536374585 ... LaatsteLaatste
Resultaten 341 tot 350 van de 994

Onderwerp: Universal Studios & Islands of Adventure (1)

  1. Top | #341
    Florida Fanaat cindy74's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2007
    Locatie
    leopoldsburg , belgie
    Berichten
    1.291

    Standaard Re: Universal Studios & Islands of Adventure

    En bij ons gingen er een paar dingen later open zoals twister ging open om10 u en disaster om 11 alsook jaws . Dus liepen bij opening wij eerst naar de mummy en daarna naar men in black en dan direct naar de simpsons en nergens hebben we langer dan 10 min moetten wachten .Ik weet wel niet of dit in augustus ook zo is

  2. Top | #342
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2009
    Locatie
    Papendrecht/Utrecht
    Berichten
    18

    Standaard Re: Universal Studios & Islands of Adventure

    Thanks voor de reacties.

    Ik zat er indd ook aan te denken om een 2 parken/2dagen of een 2parks unlimited kaart te kopen. Zo'n express pass lijkt me ook wel wat, maar kan ik zon express pass ook nog de dag zelf bij de Universal kassa kopen. Mijn vader vindt het nl beetje tricky om overal al kaarten voor te kopen, er kan nog van alles gebeuren waardoor je de kaarten dan niet kunt gebruiken.

  3. Top | #343
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Universal Studios & Islands of Adventure

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ingg Bekijk Berichten
    Mijn vader vindt het nl beetje tricky om overal al kaarten voor te kopen, er kan nog van alles gebeuren waardoor je de kaarten dan niet kunt gebruiken.
    Such is life.....Op de site staat:
    Note: This ticket is available at the front gate of either theme park.

    Het aantal express tickets dat wordt verkocht is wel gelimiteerd. In dit overzicht zie je per dag wat een ticket kost. Hoe drukker, hoe hoger de prijs.



  4. Top | #344
    Vaste Bezoeker chester2203's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2007
    Berichten
    52

    Standaard Re: Universal Studios & Islands of Adventure

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door chester2203 Bekijk Berichten
    Kan iemand mij ook vertellen wat het verschil is tussen deze 2 tickets

    2 parks 2 days en 2 park unlimited en wat voor ons de beste is.

    zowel qua geld als mogelijk heden.
    Het liefst willen we een dag of 3 naar de parken van universal en mischien wel een vierde. Ik, mischien lees ik het niet goed, kan niet helemaal het verschil vinden. Behoudens dan de prijs. Ik vind het zonde om meer te kopen dan ik nodig heb of dat ik beperkt wordt in mijn mogelijk heden.
    alvast bedankt voor de moeite....
    Ik had deze vraag enige tijd geleden al gesteld maar niemand had daar een voor mij helder antwoord op gegeven.

    Ik ben niet zo goed in technisch engels maar wat is het verschil tussen
    de volgende 2 stukken tekst

    2-PARK UNLIMITED ADMISSION

    • Unlimited park-to-park admission to both Universal Studios Florida AND Universal’s Islands of Adventure theme parks for up to seven (7) consecutive days
    • FREE admission to select live entertainment venues* at Universal’s CityWalk entertainment complex.
    • Ticket expires six (6) days after first day of use at either theme park or Citywalk.
    • Photo ID must be presented at front gate turnstile and Citywalk.
    • Signature may be required on ticket.
    • Limit of six (6) tickets per purchase.
    • Parking not included.
    • Ticket does not include admission to Wet 'n Wild.
    • Ticket is non-transferable.


    PLEASE NOTE THE FOLLOWING:

    • 2 Day Advance Purchase Required - This ticket must be purchased at least 2 days in advance of your visit to Universal Orlando Theme Parks.


    NOTE: Applicable sales tax will be added to all ticket products.

    *Ticket(s) valid for admission to select Universal CityWalk Orlando clubs and venues for 7 consecutive nights including first day any portion of the ticket is used. Not valid for separately ticketed concerts, shows, and special events. Does not include admission to Universal Cineplex 20, an AMC Theatre or the Blue Man Group Show. Subject to availability. Some venues require ages 21 or older for admission. Valid Photo ID required. Restrictions apply. Benefits are subject to change without notice.

    En dit stuk

    __________________________________________________ _________

    2 PARK/2 DAY ADMISSION TICKET


    • Two (2) days admission to both Universal Studios Florida AND Universal’s Islands of Adventure theme park
    • Please note the following regarding Print@Home delivery ONLY:

      • Valid for only one (1) admission to Universal Studios Florida AND Islands of Adventure
      • Each ticket is only valid for the person listed on it (you will be asked to enter each ticket holder's name).
      • Your ticket may not be copied, transferred, or resold.
      • Print@Home tickets and non-Print@Home tickets cannot be combined in the same ticket purchase.


    RESTRICTIONS:
    • Two (2) calendar days of admission to Universal Studios and Islands of Adventure must be used within seven (7) consecutive calendar days including first day of use
    • Allows guest to visit both parks on the same day AND visiting one or both parks on the same day is considered a single day’s use of the ticket
    • This ticket is non-transferable
    • This ticket is non-refundable


    NOTE: Applicable sales tax will be added to all ticket products.


    Bedankt voor de moeite
    WAREN TOT 3 SEPTEMBER IN FLORIDA EN WE LOVED IT...................................

  5. Top | #345
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Universal Studios & Islands of Adventure

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door chester2203 Bekijk Berichten
    Bedankt voor de moeite
    Kleine moeite, veel plezier!

    2parks/2 days ticket geeft recht op twee dagen toegang gedurende 7 opeenvolgende dagen

    2 parks/ unlimited geeft recht op onbeperkt toegang gedurende 7 opeenvolgende dagen.


    Let op:
    • Tickets moeten tenminste twee dagen voor het eerste bezoek zijn gekocht
    • Legitimatie verplicht bij toegang.



  6. Top | #346
    Vaste Bezoeker chester2203's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2007
    Berichten
    52

    Standaard Re: Universal Studios & Islands of Adventure

    Dus als ik het goed begrijp bij de 2-PARK UNLIMITED ADMISSION kun je dan onbeperkt binnen 7 dagen naar beide parken en
    bij 2 PARK/2 DAY ADMISSION TICKET kun je binnen 7 dagen 1x naar universal en 1x naar IoA.

    Dus wanner je zoals wij mogelijk meerder keren naar beide parkken wil is de 2-PARK UNLIMITED ADMISSION de verstandigste keus
    WAREN TOT 3 SEPTEMBER IN FLORIDA EN WE LOVED IT...................................

  7. Top | #347
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Universal Studios & Islands of Adventure

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door chester2203 Bekijk Berichten
    Dus als ik het goed begrijp is de 2-PARK UNLIMITED ADMISSION de verstandigste keus
    Zo is dat!



  8. Top | #348
    Vaste Bezoeker chester2203's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2007
    Berichten
    52

    Standaard Re: Universal Studios & Islands of Adventure

    mooi daar kunnen we mee van de kant\\/
    WAREN TOT 3 SEPTEMBER IN FLORIDA EN WE LOVED IT...................................

  9. Top | #349

    Standaard Re: Universal Studios & Islands of Adventure

    Die 2-park unlimited admission gaan we dus maar regelen!
    Bedankt voor de tip!

  10. Top | #350
    Newbie
    Ingeschreven
    May 2009
    Berichten
    14

    Standaard Re: Universal Studios & Islands of Adventure

    Wij hebben de universal tickets besteld samen met de villa en vlucht bij AV en betalen 98 euro voor 2 weken toegang (voor alleen beide Universal parken dan).



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •