Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 2 van de 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 30

Onderwerp: [Hotel] RIU Florida Beach Hotel, Miami

  1. Top | #11
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Berichten
    54

    Standaard Miami: Hotel RIU in goede wijk?

    Wij hebben bij aankomst in april de eerste 2 nachten geboekt in het Riu in Miami.
    Nu lees ik over bepaalde wijken waar je beter niet kan komen, kan iemand mij vertellen of het Rui daar ook staat of hebben we de mazzel dat we aan de goede kant zitten[-o<. Bij het boeken werden wij hier niet echt op geattendeerd door het reisburo, anders had ik er zeker rekening mee gehouden.
    Ik hoor graag van jullie

    groet,

    Simone

  2. Top | #12
    Florida Groupie bono's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2005
    Locatie
    Noord-Brabant
    Berichten
    603

    Standaard Re: Miami: Hotel RIU in goede wijk?

    Wij hebben er 2 jaar geleden ook 4 nachten door gebracht en moet zeggen het is een super hotel( even zoeken via de zoekfunctie en je zult zien dat er meer over geschreven is)
    Het staat in een prima wijk aan zee met goed ontbijtbuffet dus geen zorgen hoor!

    gr. Monique
    2006 miami,key-west,the everglades,naples,maimi.
    2007 orlando, st augustine, daytona beach, fort lauderdale, clearwater beach.
    2008 Oregon en Washington met alle NP's. En het was super gaaf!!

  3. Top | #13
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Berichten
    54

    Standaard Re: Miami: Hotel RIU in goede wijk?

    O, Gelukkig maar ik zag alweer beren op de weg!
    Het is wel even wat anders hoor of je een weekje griekenland boekt of 18 dagen rondreis door Florida. Wel handig als mensen uit eigen ervaring je een beetje op weg helpen.
    Bedankt voor het gerustellende berricht. Ik probeerde ook eerst via de zoekfunctie info te verkrijgen maar op de e.o.a. manier wil het niet echt lukken. Zoekfunctie en ik zijn niet echt een goede match denk ik!
    Laatst gewijzigd door Michael66; 24-02-08 om 14:04. Reden: Zelfde vraag in drie posts

  4. Top | #14

    Standaard Re: Miami: Hotel RIU in goede wijk?

    Hallo monique,
    ik ga in mei met mijn dochter naar miami en geboekt voor riu hotel in miami beach.
    Hebben jullie ook een auto gehuurt in miami?en is het makkelijk om de weg te vinden bv naar het hotel of naar de mall?
    Ik wil zo graag jullie ervaring willen horen.
    bvd, groetjes
    ursula uit amsterdam
    Laatst gewijzigd door Michael66; 07-01-09 om 15:46. Reden: full quote eruit

  5. Top | #15
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    24

    Standaard Re: Miami: Hotel RIU in goede wijk?

    In principe is Miami de meest criminele stad van Amerika maar voor dat je nu je annuleringverzekering pakt lees even verder.

    Zolang je op South Beach bent is het veilig want die leven 100&#37; van het toerisme dus daar is de bewaking erg streng (veel politie)

    Downtown gaat ook wel maar je hebt daar wel als je opeens een straat in rijdt dat alles dichtgetimmerd is. Het verschil per straat is opmerkelijk.

    WAAR JE NIET HEEN WILT IS OPA LOCKA !! Maar als je daar niks te zoeken hebt kom je er ook nooit (langs)

    Ten Zuiden van Coconut Grove is ook een gebied waar je beter omheen kan rijden, been there, done that.

    Plan gewoon je routes via de grote wegen en er is niks aan de hand.

    Betaal niet met biljetten groter dan 20 dollar en ga niet op straat lopen wisselen.

    Verder is het gewoon een grote stad.

  6. Top | #16

    Standaard Paar hotel vragen

    Hallo,

    Ik zal me eerst even voorstellen ik ben Melvin en ga in oktober 6 weken naar miami.
    Ik ga voor de eerste keer naar Amerika omdat ik netjes heb gewacht tot mijn 21ste. Nu heb ik een reis geboekt via Arke naar het RUI hotel. Nou heb ik al wat rond gelezen dat het een redelijk hotel is. Er komt in die tijd een vriend uit Turkije overvliegen. Ik heb liever dat hij kan verblijven in mijn hotel kamer het is een kamer voor 4 personen is dit mogelijk en zo ja gaat het veel extra kosten?

    Alvast bedankt

    Mvgr Melvin

  7. Top | #17
    Florida Fanaat Dr. Phlox's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2005
    Locatie
    N-Br
    Berichten
    846

    Standaard Re: Paar hotel vragen

    Volgens mij gaan de prijzen per kamer, maar het aantal personen en welke personen moet wel van te voren bekend zijn.
    Zie op onze site (www.don-damen.nl) zowel de reisverslagen als de foto's van onze vakanties in 2004, 2008 en 2011 in Florida, 2013 en 2015 in het westen van de USA, 2018 rondje Denver en in 2019 een week in New York.

  8. Top | #18
    Regelmatige Bezoeker floriaantjes's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2008
    Berichten
    45

    Standaard Re: Hotelervaring: RIU Florida Beach Hotel, Miami

    Iemand nog vrij recent ervaringen met het riu florida beach hotel?
    Wij hebben het op het oog, maar twijfelen nog met Newport Beachside in het noorden van Miami.
    Hoor graag iets.

  9. Top | #19

    Standaard Re: Hotelervaring: RIU Florida Beach Hotel, Miami

    Hoi Floriaantje

    Ik ga in Februari voor de 3 x naar het Riu !
    De eerste x waren de kamers oud maar verzorgt!!
    Nu zijn alle kamers opgeknapt en zien er fris uit!
    De bedden zijn prima en een ruime kamer, en schoon!
    Ik raad je wel aan zeezicht te nemen want de achterkant heeft geen mooi uitzicht.
    Het Riu is geen mooi hotel maar een prima verblijf is verzekerd daar.
    Voor de deur van het Hotel stopt een bus richting het gezellige lincolnroad en south beach....voor 50 cent ben je daar in een kleine 10 minuten.
    Het Riu is een aanrader dus en ontbijt inbegrepen met veel keus!
    groetjes shunshine

  10. Top | #20

    Standaard Re: Hotelervaring: RIU Florida Beach Hotel, Miami

    Wij zijn hier afgelopen weekend ook 2 nachten geweest. Het is best wel een aangenaam hotel maar blinkt niet echt uit. Er hangt een heel Europese sfeer. Het ontbijt is inderdaad echt wel super! Heel veel keuze. We zijn er ook 's avonds gaan eten. Kan je voor 20 USD aanschuiven aan het buffet wat best wel ok is.
    Je hebt wel eerder het gevoel aan een Spaanse Costa te zitten want het hotel zit vol Engelsen en Duitsers (gelukkig wel niet de luidruchtige die je in Spanje in de meeste hotels vindt).
    Het was wel leuk dat er twee Nederlandse stagaires in de lobby stonden dus dat maakt het al een pak makkelijker als je wat vragen hebt over de omgeving.
    Het is rond het hotel wel een bouwwerf. Wij lagen aan de zijkant van het hotel met half oceaanzicht en de rest was op een gebouw dat ze aan het ontmantelen zijn. Maar goed dat we in het weekend in het hotel hebben gezeten want maandagmorgen (de dag dat we gingen vertrekken) zijn we wakker geworden van het geboor en geklop vanop die bouwwerf.
    De ligging van het hotel is misschien niet echt ideaal maar een taxi-ritje naar het art-deco district kost minder dan 8 USD en je bent er op 5 minuten
    Dus al bij al best wel een positieve ervaring met dit hotel!



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •