Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 5 van de 6 EersteEerste ... 3456 LaatsteLaatste
Resultaten 41 tot 50 van de 60

Onderwerp: Disney Tickets: Fun In The Sun (niet meer te koop)

  1. Top | #41
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Helmond
    Berichten
    752

    Standaard

    Veel reisorganisaties bieden ze wel aan, maar alleen in combinatie met een arrangement.

  2. Top | #42
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Aug 2005
    Berichten
    37

    Standaard Re: Disney & Universal combi-tickets?

    Losse disneykaarten kopen dus......of zit Universla niet inbegrepen bij fun in the sun?
    Laatst gewijzigd door Michael66; 13-04-09 om 03:38.

  3. Top | #43
    Florida Fanaat Eric's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Almere
    Berichten
    1.832

    Standaard Re: Disney & Universal combi-tickets?

    De FITS passen (als ze nog te krijgen zijn tenminste, daar hoor ik verschillende dingen over) zijn voor een langere periode, dus daar heb je niks aan !!
    Eric

  4. Top | #44
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Helmond
    Berichten
    752

    Standaard Re: Disney & Universal combi-tickets?

    Ze waren weg, maar toen toch weer verkrijgbaar via Exit Reizen. Nu schijnen ze daar ook weer uitverkocht te zijn.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 13-04-09 om 03:25. Reden: full quote eruit

  5. Top | #45
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Aug 2005
    Berichten
    37

    Standaard

    Nou ze zijn via onze reisorganisatie geloof ik nog te krijgen.....we boeken onze rondreis bij hun en het zou best makkelijk zijn als we alle attracties onderweg met een pas kunnen doen.

    Wij willen gaan boeken via Holland International (onderdeel van Tui). Ik weet niet zeker of ze de passen nog hebben trouwens. Het kan ook zijn dat ik ze in de Oad gids heb zien staan. We hebben zoveel reisgidsen doorgespit de laatste tijd!
    Laatst gewijzigd door Michael66; 13-04-09 om 03:26. Reden: samengevoegd

  6. Top | #46
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Disney & Universal combi-tickets?

    De kosten haal je er niet uit. FITS zit Universal/Seaworld niet bij. Deze zitten alleen in het Orlando Flex Ticket..
    Laatst gewijzigd door Michael66; 13-04-09 om 03:27. Reden: full quote eruit
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  7. Top | #47
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Helmond
    Berichten
    752

    Standaard

    De reisgidsen zijn vaak hopeloos verouderd. Zeker de situatie m.b.t. de Florida Fun in the Sun passen is de afgelopen maanden nogal hectisch geweest. De meeste gidsen hebben dit jaar de verkeerde informatie vermeld staan, omdat Disney het systeem van de toegangspassen per 1-1-2005 heeft gewijzigd en pas zeer laat daarover gecommuniceerd heeft. Vetrouw daar dus niet al te veel op, maar bel voor de zekerheid met de reisorganisatie of het reisbureau.

  8. Top | #48
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Aug 2005
    Berichten
    37

    Standaard

    Goede tip, zal ik zeker doen!

    Zijn de Fun in The Sun passen nog wel te gebruiken in februari volgend jaar? In weet niet precies of je dan losse kaarten voor de diverse parken krijgt of dat het één pas is? Zou vervelend zijn als hij het bij de ingang van de parken niet meer doet!
    Laatst gewijzigd door Michael66; 13-04-09 om 03:27. Reden: full quote eruit

  9. Top | #49
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Helmond
    Berichten
    752

    Standaard

    Áls je nog aan geldige Fun in the Sun passen kunt komen (en ik heb daar toch redelijke sterke twijfels over, al gun ik het je natuurlijk van harte), dan zijn die geldig tot eind april 2006. Let wel dat ze vanaf de eerste dag van gebruik 30 dagen geldig zijn. Als je ze dus op 20 april 2006 activeert (door het eerste gebruik), dan zijn ze geldig tot 20 mei 2006.

    Overigens, als je maar 2 dagen naar Disney-parken gaat, dan is de FitS-pas een veel te dure oplossing!!!

  10. Top | #50
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Aug 2005
    Berichten
    37

    Standaard

    Ja dat denk ik eerlijk gezegd ook! Tijdens onze rondreis komen we lang Kennedy Space Center, de Everglades en Sea World en ik dacht dat de pas bij alle drie geldig was. Ik wil daarnaast voor disney toch een hopper-pas en dat is voor twee dagen ook niet al te goedkoop! Vandaar dat ik dacht goedkoper uit te zijn met een Fun in the Sun pas, maar ik moet nog eens goed gaan rekenen!
    Laatst gewijzigd door Michael66; 13-04-09 om 03:27. Reden: full quote eruit



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •