Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 3 van de 6 EersteEerste 12345 ... LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 30 van de 60

Onderwerp: Disney Tickets: Fun In The Sun (niet meer te koop)

  1. Top | #21
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Culemborg
    Berichten
    34

    Standaard

    jajajaNjit, ik zal je vóórzijn! Het ging weer mis, wéér door te "quoten".
    Ik zal de volgende keer "wijzigen" gebruiken!
    Wel gek, want ik heb dit al eerder gedaan en toen ging het goed.

  2. Top | #22
    Webmaster Daniel's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2004
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    883

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ju
    jajajaNjit, ik zal je vóórzijn! Het ging weer mis, wéér door te "quoten".
    Ik zal de volgende keer "wijzigen" gebruiken!
    Wel gek, want ik heb dit al eerder gedaan en toen ging het goed.
    Ik heb het allemaal weer een beetje goed gebreid! Hier staat hoe je kan quoten: http://www.floridaforum.nl/faq.php?mode=bbcode#4
    Mocht je er niet uitkomen, laat het dan even weten dan help ik je wel verder!

    Groeten,

    Daniel

  3. Top | #23
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Daniel
    Pfew, wat een hoop informatie! Nadat de "Florida Algemeen" FAQ online is lijkt het me een goed idee om ook een "Disney" of "Pretparken" of misschien zelfs "Orlando" FAQ te maken. Op die manier wordt het vinden van informatie voor anderen een stuk makkelijker. Wellicht dat sommige van jullie tegen die tijd wel wil meehelpen aan zo'n FAQ?? 8-[
    kom maar op met je FAQ!
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  4. Top | #24
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Helmond
    Berichten
    752

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ju
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FrankS

    Op een dag dat je gebruik maakt van je "Magic Plus" dag (dus voor een bezoek aan een waterpark of DisneyQuest) hoef je géén normale toegangsdag op te nemen. M.a.w. als je een 10-daagse toegangspas hebt met 5 dagen extra Magic Plus, kun je dus maximaal 15 dagen toegang krijgen.
    Bedankt weer voor de aanvullende toelichting. MAAR........
    wat ik precies bedoel: - we houden voor 't gemak die 5 dagen extra Magic Plus even aan - mag ik in die 5 (extra) dagen voor mijn part 5x naar hetzelfde park, bijv. Typhoon Lagoon?
    ops: ops:
    Ja. Je mag zelf bepalen waar je heen gaat, dus desnoods 5x naar Typhoon Lagoon.

  5. Top | #25
    Stamgast
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Purmerend
    Berichten
    189

    Standaard

    Space Ace schreef:

    Dat ligt er maar net aan, als je 2 weken lang alleen maar Disney bezoekt, wordt dat op zo'n moment toch wel een duur grapje...
    Beste Space Ace,

    als je alle parken wilt bezoeken van Disney is een 5 daagse hopper plus pas geen slecht idee. Wij hebben in ieder geval alles van Disney in Orlando kunnen zien. Ik zou er persoonlijk niet aan moeten denken dat ik 14 dagen alleen maar in de Disney parken zou moeten vertoefen!
    Er is wel meer te zien in Florida dan alleen maar pretparken.
    Maar dat is natuurlijk puur persoonlijk. Als je langer dan 5 dagen in de Disney pretparken wilt blijven moet je een andere entree kaart kiezen,

    Suc6,

    René

  6. Top | #26
    Florida Groupie SpaceAce's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    593

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rvd4always
    Space Ace schreef:

    Dat ligt er maar net aan, als je 2 weken lang alleen maar Disney bezoekt, wordt dat op zo'n moment toch wel een duur grapje...
    Beste Space Ace,

    als je alle parken wilt bezoeken van Disney is een 5 daagse hopper plus pas geen slecht idee. Wij hebben in ieder geval alles van Disney in Orlando kunnen zien. Ik zou er persoonlijk niet aan moeten denken dat ik 14 dagen alleen maar in de Disney parken zou moeten vertoefen!
    Er is wel meer te zien in Florida dan alleen maar pretparken.
    Maar dat is natuurlijk puur persoonlijk. Als je langer dan 5 dagen in de Disney pretparken wilt blijven moet je een andere entree kaart kiezen,

    Suc6,

    René
    Begreep ik het trouwens goed dat een 5-daagse hopperpas 7 dagen geldig is? Als je 2 weken alleen maar Disney doet, heb je toch 2 maal die 5-daagse hopperpass nodig?

    Of is een 5-daagse hopperpass wel 14 dagen geldig? Dan mijn welgemeende excusses.

    Wij zelf hadden uiteraard de FITS. Wij zijn zelf dan ook super pretparkfanaten Maar uiteraard hebben we niet 2 weken alleen Disney gedaan (daarom toen de FITS, die biedt ook iets meer als alleen Disney).
    Neem een kijkje op onze homepage met veel reisverslagen van Amerika: http://www.huizedenbosch.nl
    en/of lees onze blog van onze afgelopen reis naar omgeving Great Lakes & more: https://usatour2018.wordpress.com/

  7. Top | #27
    Stamgast
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Purmerend
    Berichten
    189

    Standaard

    Een 5 daagse hopper plus pas is natuurlijk 5 dagen geldig en niet 7 dagen. Wat ik bedoelde te zeggen is dat je in principe alle parken van Disney kan bezoeken met zo'n pas, daarom is het een "hopper",
    je kan van het ene naar het andere park hoppen binnen die 5 dagen.

    Wil je langer dan 5 dagen hoppen, neem dan bijvoorbeeld een 7 dagen hopper,

    Meer info over het nieuwe systeem dat Disney per 02-01-2005 gaat invoeren met betrekking tot entree tickets:
    http://www.americanestates.nl/

    Groetjes,

    René :idea:


  8. Top | #28
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Berichten
    16

    Standaard Fun In The Sun tickets (niet meer beschikbaar)

    He mensen,

    Ik vertrek eind april naar Florida voor een vakantie van bijna 6 weken. In deze tijd willen we uiteraard ook de Disney pretparken gaan bezoeken. Nu heb ik ergens gelezen dat de FITS pass nog geldig is mits je hem inleverd voor het begin van mei. Dan kun je hem dus in principe de gehele maand mei nog gebruiken.

    Is dit correct?? En zo ja zijn deze passes nog ergens verkrijgbaar??

    Anders moeten we gaan zoeken tussen de mogelijkheden van de Magic Your Way tickets.

    Groet,

    Kefke Mouse
    Mei 2005 the magical month for me!!!!

  9. Top | #29
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Beschikbaarheid Fun In The Sun

    Uiterste datum dat je hem in kan laten gaan is 29 april dacht ik.. En vanaf dan is hij dan nog 30 dagen geldig..

    (dit staat tenminste zo op de site van American Estates). Maar ze zijn niet meer te koop helaas..
    Laatst gewijzigd door Michael66; 12-04-09 om 21:37. Reden: full quote eruit
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  10. Top | #30
    Newbie
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Locatie
    Noordwijk zh
    Berichten
    6

    Standaard

    Hai!

    Zag op de site van American Estates het volgende staan:
    U kunt alle oude passen nu nog bestellen zolang onze voorraad nog strekt! UITERLIJK TOT 25 januri 2005! (De laatste dag waarop we de niet verkochte tickets nog naar Disney kunnen terugsturen)

    Zelf hebben wij afgelopen maandag een bestelling geplaatst voor 2 Fun-in-the-Sun-passen en kregen wel een bevestiging van het gereserveerde. Van de week hebben we het geld overgemaakt en wachten nu af wanneer we de tickets in ontvangst mogen nemen, want ik neem aan dat ze ons ondertussen wel gebeld hadden als het niet meer mogelijk was.....

    Dus ik zou zeggen: gewoon proberen!

    Groetjes,
    marpie



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •