Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 2 van de 6 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 60

Onderwerp: Disney Tickets: Fun In The Sun (niet meer te koop)

  1. Top | #11
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Helmond
    Berichten
    752

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FrankS
    Hieronder de normale prijzen van de "Magic Your Way" tickets:

    Code:
    Magic Your Way Base Ticket
    (gate price for admission to one theme park per day, including tax)
    
    # Days Adult (ages 10 and up) Child (ages 3-9) 
    1         $63.63                   $51.12 
    2         $126.74                  $102.24 
    3         $182.12                  $145.91 
    4         $197.03                  $157.62 
    5         $205.55                  $165.08 
    6         $208.74                  $167.21 
    7         $211.94                  $170.40 
    10        $222.59                  TBA
    Hier komen de kosten voor de "add-ons" nog bij (hopping, no expiration, premium)

    De jaarpassen kosten $403 voor een normale jaarpas die alleen onbeperkte toegang geeft tot de 4 parken en $531 voor een Premium pas, die ook onbeperkt toegang geeft tot de waterparken, Pleasure Island en Disney Quest.
    Ik zal de lijst compleet maken met de toevoeging van de prijzen van de "add-ons":
    (De prijzen zijn inclusief sales tax)

    Park Hopper Option: vast bedrag van $37.28 om je base ticket te kunnen gebruiken voor park hopping. Dit bedrag is ongeacht het aantal dagen dat je base ticket geldig is.

    Magic Plus Pack: vast bedrag van $47.93. Hiervoor krijg je een aantal keren toegang tot Disney’s Blizzard Beach water park, Disney’s Typhoon Lagoon water park, DisneyQuest, Downtown Disney Pleasure Island of Disney’s Wide World of Sports Complex. Op 1, 2 en 3 daagse tickets krijg je 2 bezoeken, voor 4- en 5-daagse tickets krijg je 3 bezoeken, voor 6-daagse tickets krijg je 4 bezoeken en voor 7 en 10-daagse tickets krijg je 5 bezoeken aan bovengenoemde parken extra.

    Magic Your Way Premium Ticket: dit is een combinatie van de Park Hopper Option en het Magic Plus Pack, voor de gecombineerde vaste prijs van $85.20 (let op: dit is $0.01 korting...)

    No Expiration Option: standaard vervallen de overgebleven dagen op je ticket na 14 dagen. Wil je deze overgebleven dagen onbeperkt "houdbaar" maken dan moet je de volgende extra prijzen betalen:

    2-day ticket $10.65
    3-day ticket $ 10.65
    4-day ticket $ 15.98
    5-day ticket $37.28
    6-day ticket $47.93
    7-day ticket $58.58
    10-day ticket $106.50

    Tenslotte kun je een (kleine) korting krijgen als je je base ticket + minstens 1 option tevoren bestelt en betaalt. Deze korting is maximaal $12.

  2. Top | #12
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Culemborg
    Berichten
    34

    Standaard

    heel erg hartelijk bedankt voor deze duidelijke en overzichtelijke reactie!
    Ik zal er zeker mijn voordeel mee doen!

  3. Top | #13
    Florida Fanaat mattrob's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zuid Limburg
    Berichten
    1.288

    Standaard

    Ik zat zelf ook even te zoeken. Wellicht is het nog een optie om de UK 10 day ticket te kopen. Is niet goedkoop volgens mij, maar hij geeft je 10 dagen onbeperkt toegang tot alle Disney parken, waterparken, Disney Quest en WWofS. De pas is vanaf het eerste gebruik 21 dagen geldig. Kosten ongeveer € 335 (omgerekend van 224 pond). Hij is op Disney UK en Virgin (o.a.) te verkrijgen. Of wij hem als Nederlanders kunnen krijgen weet ik niet.

    MattRob
    Orlando 1999, 2000, 2002, 2002, 2003, 2005, jan 2008, juli 2008, 2009, mei 2010, juli 2010, kerst 2010, jan 2012, juli 2012, nov 2012, juli 2013, nov 2013, juli 2015, juli 2016, juli 2017, nov 2017, juli 2018, nov 2018 http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2018

  4. Top | #14
    Florida Fanaat mattrob's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zuid Limburg
    Berichten
    1.288

    Standaard

    Nog een toevoeging (ja, ik zit nog steeds te zoeken), ze bieden op www.keithprowse.com voor de UK ook nog de "21-Day" and "14-Day" Ultimate ticket aan. Deze zijn ook 21/14 dagen geldig maar zijn 21/14 dagen ongelimiteerd geldig ! Een nadeel, ze kennen geen hoppen. Dus 2 parken op 1 dag, is dus 2 dagen kwijt. Alles zit er wel in, dus ook waterparken en disneyquest. Maar het ticket is goedkoper dan de 10 Day pas (die wel hoppen erkent) ! Ongeveer 300 euro (omgerekend van 200 pond) !

    Overigens staat op deze site, dat de 10 Day pas komt te vervallen, maar dat hij wel geldig blijft tot eind 2005, als je hem voor 1 januari 2005 koopt. Wordt nog flink puzzelen in de kerstvakantie .... :wink:
    Orlando 1999, 2000, 2002, 2002, 2003, 2005, jan 2008, juli 2008, 2009, mei 2010, juli 2010, kerst 2010, jan 2012, juli 2012, nov 2012, juli 2013, nov 2013, juli 2015, juli 2016, juli 2017, nov 2017, juli 2018, nov 2018 http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2018

  5. Top | #15
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Culemborg
    Berichten
    34

    Standaard

    Nou, ik heb me suf zitten surfen!
    In mijn persoonlijke situatie even: wij beginnen met 17 dagen Orlando. Daarvan denk ik dat we 2 weken "mobiel" zijn. Ik reken de eerste 2 dagen als "verloren" dagen (voor pretparken dan), gezien de akelige vertrektijd/aankomsttijd + tijdsverschil. Op de 17e dag vertrekken we naar Naples en je moet je spullen ook weer inpakken. Vandaar! Als ik nou goed ga nadenken (........): uitgaande van 14 dagen - gaan wij ook echt gedurende 14 dagen elke dag een Disneypark bezoeken, al dan niet een dagdeel of een hele dag, of 2x op één dag.
    Dat is mijn grote "vraagteken/dilemma". We willen ook nog iets anders dan alleen "Disney'en" of andere pretparken bezoeken. Sowieso "al die malls" moet ik met eigen ogen aanschouwen natuurlijk en daar blijft het vast niet bij..... En Florida heeft nog meer te bieden dan alleen alle pretparken... DUS ik denk dat ik er verstandig aan doe het Magic Premium Ticket 7 dagen (+ 5 extra) te nemen. Overigens maakt het financieel weinig uit of je die pas koopt voor 5, 6 of 7 dagen zie ik dus op de site van American Estates (dat zie ik toch wel goed, hè?!).
    Dat gaat ons dus € 844 kosten (we zijn met z'n vieren....). € 211 pp.
    Ik betwijfel of we 12x gaan "Disney'en", maar het is toch nog steeds minder duur dan "dagtickets" te kopen. Klopt het dat één (dag)ticket globaal/gemiddeld voor een Disneypark € 48 kost (ongelooflijk duur trouwens!)? Zit te rekenen: x4 = ong. € 200. Ik weet wel dat we meer dan 4 dagen gaan Disney'en, dus dat Magic Premium Ticket heb ik er dan toch al uit? Of maak ik een denkfout? Zo ja, dan verneem ik dat graag!

  6. Top | #16
    Webmaster Daniel's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2004
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    883

    Standaard

    Pfew, wat een hoop informatie! Nadat de "Florida Algemeen" FAQ online is lijkt het me een goed idee om ook een "Disney" of "Pretparken" of misschien zelfs "Orlando" FAQ te maken. Op die manier wordt het vinden van informatie voor anderen een stuk makkelijker. Wellicht dat sommige van jullie tegen die tijd wel wil meehelpen aan zo'n FAQ?? 8-[

  7. Top | #17
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Helmond
    Berichten
    752

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ju
    Nou, ik heb me suf zitten surfen!
    In mijn persoonlijke situatie even: wij beginnen met 17 dagen Orlando. Daarvan denk ik dat we 2 weken "mobiel" zijn. Ik reken de eerste 2 dagen als "verloren" dagen (voor pretparken dan), gezien de akelige vertrektijd/aankomsttijd + tijdsverschil. Op de 17e dag vertrekken we naar Naples en je moet je spullen ook weer inpakken. Vandaar! Als ik nou goed ga nadenken (........): uitgaande van 14 dagen - gaan wij ook echt gedurende 14 dagen elke dag een Disneypark bezoeken, al dan niet een dagdeel of een hele dag, of 2x op één dag.
    Dat is mijn grote "vraagteken/dilemma". We willen ook nog iets anders dan alleen "Disney'en" of andere pretparken bezoeken. Sowieso "al die malls" moet ik met eigen ogen aanschouwen natuurlijk en daar blijft het vast niet bij..... En Florida heeft nog meer te bieden dan alleen alle pretparken... DUS ik denk dat ik er verstandig aan doe het Magic Premium Ticket 7 dagen (+ 5 extra) te nemen. Overigens maakt het financieel weinig uit of je die pas koopt voor 5, 6 of 7 dagen zie ik dus op de site van American Estates (dat zie ik toch wel goed, hè?!).
    Dat gaat ons dus € 844 kosten (we zijn met z'n vieren....). € 211 pp.
    Ik betwijfel of we 12x gaan "Disney'en", maar het is toch nog steeds minder duur dan "dagtickets" te kopen. Klopt het dat één (dag)ticket globaal/gemiddeld voor een Disneypark € 48 kost (ongelooflijk duur trouwens!)? Zit te rekenen: x4 = ong. € 200. Ik weet wel dat we meer dan 4 dagen gaan Disney'en, dus dat Magic Premium Ticket heb ik er dan toch al uit? Of maak ik een denkfout? Zo ja, dan verneem ik dat graag!
    Dagtickets zullen denk ik nooit een optie zijn als je meer dan 1 dag gaat (of als je van plan bent nog ooit terug te komen). Je moet ook oppassen dat je jezelf niet teveel "vastlegt": als je maar 10 dagen toegang koopt, dan ben je min of meer verplicht om die andere 7 dagen iets anders te doen. Aan de andere kant: als je een 14-daagse pas zou hebben dan heb je eerder de neiging die dagen op te maken, terwijl je misschien liever naar Seaworld of Universal was gegaan, of nog een keertje extra shoppen.

    Bottom line is, zeker als het je eerste bezoek aan WDW is, onmogelijk om vooraf precies te bepalen wat je wil gaan doen, hoe lang of vaak (hangt bijvoorbeeld ook af van de drukte in de parken) en wat dan de goedkoopste pas is. Probeer grofweg in te schatten hoeveel dagen je nodig hebt, of je een "hopper-type" bent en wat de kans is dat je ooit nog terug komt. Bereken dan de goedkoopste optie, bestel die pas en beschouw het geld als afgeschreven. Vervolgens is het zaak zo veel mogelijk te genieten en de dingen te doen die je op dat moment wil doen.

  8. Top | #18
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Culemborg
    Berichten
    34

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ju
    DUS ik denk dat ik er verstandig aan doe het Magic Premium Ticket 7 dagen (+ 5 extra) te nemen. Overigens maakt het financieel weinig uit of je die pas koopt voor 5, 6 of 7 dagen zie ik dus op de site van American Estates (dat zie ik toch wel goed, hè?!).
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FrankS
    Dagtickets zullen denk ik nooit een optie zijn als je meer dan 1 dag gaat (of als je van plan bent nog ooit terug te komen). Je moet ook oppassen dat je jezelf niet teveel "vastlegt": als je maar 10 dagen toegang koopt, dan ben je min of meer verplicht om die andere 7 dagen iets anders te doen. Aan de andere kant: als je een 14-daagse pas zou hebben dan heb je eerder de neiging die dagen op te maken, terwijl je misschien liever naar Seaworld of Universal was gegaan, of nog een keertje extra shoppen.

    Bottom line is, zeker als het je eerste bezoek aan WDW is, onmogelijk om vooraf precies te bepalen wat je wil gaan doen, hoe lang of vaak (hangt bijvoorbeeld ook af van de drukte in de parken) en wat dan de goedkoopste pas is. Probeer grofweg in te schatten hoeveel dagen je nodig hebt, of je een "hopper-type" bent en wat de kans is dat je ooit nog terug komt. Bereken dan de goedkoopste optie, bestel die pas en beschouw het geld als afgeschreven. Vervolgens is het zaak zo veel mogelijk te genieten en de dingen te doen die je op dat moment wil doen.
    Dat zijn zeer juiste constateringen/conclusies/adviezen!
    Daar heb ik tenminste wat aan!
    Als er inderdaad één ding is waar ik een hekel aan heb, is het mij vastleggen! "Gelukkig" maakt het qua prijs niet veel uit, een 5,6 of 7 dagen pas. De extra dagen variëren dan van 3-5. Wat zéér zal meespelen, of we die parken veel zullen bezoeken, of we wel tegen de drukte kunnen..... Lange, andere vakantieperiode is uit den boze gezien de schoolvakanties van de kinderen. Ik weet zeker dat we niet elke dag/avond een Disneypark of ander pretpark zullen bezoeken. Ik maak een hele grove "planning" van wat ik in ieder geval wil doen/zien.
    Ik weet namelijk wel zeker dat we 5 à 6 Disneydagen zullen maken.
    En kom ik weer op m'n vraag: volgens mij is dan het Magic Plus of Premium Ticket het gunstigst/voordeligst voor ons, toch?
    Wat dat hoppen betreft: ik kan mij zo voorstellen, dat je 's ochtends + een deel van de middag een park bezoekt. Vóór de regen (......) naar je villa gaat of ergens gaat eten of shoppen, en dan eventueel 's avonds teruggaat of naar een ander park gaat.
    Wat ik mij ook nog afvroeg - in theorie dan, hè - stel ik wil die extra dagen op zo'n pas alleen maar naar bijv. Typhoon Lagoon en Disney Quest, mag dat? M.a.w. het is toch niet: 1 dag per extra park? Er zijn 5 extra parken (zo noem ik ze maar even voor het gemak) en max. 5 plus dagen.

  9. Top | #19
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Helmond
    Berichten
    752

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ju
    En kom ik weer op m'n vraag: volgens mij is dan het Magic Plus of Premium Ticket het gunstigst/voordeligst voor ons, toch?
    Zonder twijfel!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ju
    Wat dat hoppen betreft: ik kan mij zo voorstellen, dat je 's ochtends + een deel van de middag een park bezoekt. Vóór de regen (......) naar je villa gaat of ergens gaat eten of shoppen, en dan eventueel 's avonds teruggaat of naar een ander park gaat.
    Dat komt inderdaad vaak voor. Zeker als je 's avonds een vuurwerkshow of Electrical Parade wil gaan bekijken. Als je dan al vanaf de ochtend in 1 park "rondhangt" dan ben je doodop. Het is dan wel prettig als je even terug kan naar je villa of hotel om te rusten of te zwemmen.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ju
    Wat ik mij ook nog afvroeg - in theorie dan, hè - stel ik wil die extra dagen op zo'n pas alleen maar naar bijv. Typhoon Lagoon en Disney Quest, mag dat? M.a.w. het is toch niet: 1 dag per extra park? Er zijn 5 extra parken (zo noem ik ze maar even voor het gemak) en max. 5 plus dagen.
    Op een dag dat je gebruik maakt van je "Magic Plus" dag (dus voor een bezoek aan een waterpark of DisneyQuest) hoef je géén normale toegangsdag op te nemen. M.a.w. als je een 10-daagse toegangspas hebt met 5 dagen extra Magic Plus, kun je dus maximaal 15 dagen toegang krijgen.

  10. Top | #20
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Culemborg
    Berichten
    34

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FrankS

    Op een dag dat je gebruik maakt van je "Magic Plus" dag (dus voor een bezoek aan een waterpark of DisneyQuest) hoef je géén normale toegangsdag op te nemen. M.a.w. als je een 10-daagse toegangspas hebt met 5 dagen extra Magic Plus, kun je dus maximaal 15 dagen toegang krijgen.
    Bedankt weer voor de aanvullende toelichting. MAAR........
    wat ik precies bedoel: - we houden voor 't gemak die 5 dagen extra Magic Plus even aan - mag ik in die 5 (extra) dagen voor mijn part 5x naar hetzelfde park, bijv. Typhoon Lagoon?
    ops: ops:



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •