Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 4 van de 16 EersteEerste ... 2345614 ... LaatsteLaatste
Resultaten 31 tot 40 van de 152

Onderwerp: WDW Resorts: Vragen en Tips!

  1. Top | #31
    Florida Fanaat Eric's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Almere
    Berichten
    1.832

    Standaard Re: Hotels WDW

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nance Bekijk Berichten
    Nu heb ik dus de volgende vragen:
    - hoe zijn de hotels? Wij willen graag naar het All Stars Movie.

    Goede keus. Is (voor Disneybegrippen dan) een voordelig hotel.

    - hoe zijn de verbindingen naar de parken (monorail of bus?) en is er ook vervoer richting de I-drive en eventuele outlets?

    Bussen naar de pretparken en overige resorts (met overstap)
    Verbinding met I drive weet ik niet, ik zou zeker een auto huren.


    - is het druk in mei in de parken?

    Wel druk, maar beter dan in de zomer of met Kerst

    - heeft iemand wel eens gereisd met DME (Disney's Magical Express)?

    Nee

    - is er ook internetverbinding op de kamers?

    Is Disney mee bezig, weet niet specifiek dit hotel. Kijk eens op de website.


    - heeft er iemand wel eens rechtstreeks via Disney hun hotel en tickets geboekt?

    Ik niet
    Eric..........
    Laatst gewijzigd door Njit; 01-02-07 om 08:32. Reden: Antwoorden Eric rood gemaakt

  2. Top | #32
    Florida Fanaat Mickey99's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2006
    Locatie
    Noord Holland
    Berichten
    1.908

    Standaard Re: Hotels WDW

    All Star Movies is een mooi hotel voor een goede prijs. Je kunt ook voor Pop Century kiezen is een beetje vergelijkbaar alleen iets nieuwer en centraler gelegen in Walt Disneyworld. Verder heeft Pop Century een "eigen" bus en de bus van All Star Movies wordt gedeeld met All Star Sport en All Star Music.

    Bij Pop Century is volgens mij wel een mogelijkheid om te internetten op de kamer, ik heb de aansluiting gezien en er lag een kabel maar het is wel tegen betaling. Bij All Star Movies weet ik het niet.

    Wij hebben een aantal keren de hotelkamers direct bij Disney geboekt. Aangezien wij altijd met korting boeken doen we de reservering altijd telefonisch. Je kunt op de site van mousesavers.com een kortingscode vinden voor leden van ANWB (AAA) of jaarkaarthouders. Het loont de moeite om te wachten met reserveren om te wachten tot die kortingscodes op internet staan voor de periode wanneer je wilt gaan. Er zijn zo veel kamers beschikbaar dat je niet bang hoeft te zijn dat het hotel vol zit (of je moet echt in het hoogseizoen gaan natuurlijk). Als je telefonisch reserveert kun je dan meteen die kortingscode doorgeven. Je krijgt een bevestigingsnummer en hiermee kun je op de dag van aankomst inchecken bij de frontdesk van het hotel.

    Wij hebben de laatste keren ook de toegangskaarten direct bij Disney geboekt maar dit waren jaarkaarten. Ik denk dat als je voor meerdaagse toegangskaarten voordeliger uit kunt zijn bij een andere aanbieder maar dat weet ik niet zeker.

    Zoals Eric al aangaf is er tussen de Disneyhotels en Disneyparken een goede busverbinding maar je zult rekening moeten houden met wachttijden en als je naar andere hotels wilt (om te bekijken, eten of iets dergelijks) zul je over moeten stappen. De monorail is alleen voor het rondje hotels om het Magic Kingdom heen en de verbinding tussen Ticket Center - Magic Kingdom en tussen Magic Kingdom – Epcot.

    Het is zeer aan te bevelen om een auto te huren. Je bent dan veel minder tijd kwijt en je hebt veel meer vrijheid.

    DME hebben wij niet gebruikt maar ik heb er wel positieve verhalen over gehoord.

    Indien je geen auto huurt en je wilt vanaf een Disneyhotel naar de I-drive of de Outlets kun je een bus pakken (geen eigen ervaring maar heb ik ook gelezen) maar dit is ook niet echt goedkoop als je dit vaak gaat doen of je kunt natuurlijk met de taxi.

    Ik snap dat je graag wilt gaan, wie niet :lol: :lol: .

    Ik hoop dat je wat aan deze info hebt en veel succes met plannen van deze vakantie!

    Groetjes,
    Sonja
    Laatst gewijzigd door Mickey99; 01-02-07 om 07:34.
    Florida:1995/1996/1997/1998/1999/2000/2002/2003/2 x 2004/2 x 2006/2 x 2007/2008/2011/2012/2013/2014/2015/2016
    New York: 2006 / 2007 / 2009 /2015 Zuidwesten: 2008 / 2009 / 2013 /2016. Noordwesten: 2013
    Noordoosten: 2009. Mid- en zuidwesten: 2010. Zuidoosten: 2011. Alaska: 2014

  3. Top | #33
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Apr 2006
    Locatie
    Etten-Leur
    Berichten
    38

    Standaard Re: Hotels WDW

    Allemaal bedankt voor jullie reacties!

    Ga vanavond maar weer eens ff speuren op mousesavers
    Wil je ons volgen? Kijk op http://www.familiekerstens.waarbenjij.nu

    Florida: 2006, 2007, 2008, 2009

  4. Top | #34
    Florida Fanaat Mickey99's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2006
    Locatie
    Noord Holland
    Berichten
    1.908

    Standaard Re: Hotels WDW

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nance Bekijk Berichten
    Ga vanavond maar weer eens ff speuren op mousesavers

    Ze werken met periodes, dus de kortingscodes voor de maand mei staan er nu nog niet op.

    Verder nog een tip:
    Bij verblijf in een Disneyhotel kun je voor $ 12,00 een beker kopen en deze kun je voor de duur van je verblijf (maakt niet uit hoe veel dagen) onbeperkt vullen met koffie, thee, frisdranken en limonades (in Pop Century hebben ze ook de variant "frozen Coca Cola"). Erg lekker en het is zeer voordelig!
    Florida:1995/1996/1997/1998/1999/2000/2002/2003/2 x 2004/2 x 2006/2 x 2007/2008/2011/2012/2013/2014/2015/2016
    New York: 2006 / 2007 / 2009 /2015 Zuidwesten: 2008 / 2009 / 2013 /2016. Noordwesten: 2013
    Noordoosten: 2009. Mid- en zuidwesten: 2010. Zuidoosten: 2011. Alaska: 2014

  5. Top | #35
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Apr 2006
    Locatie
    Etten-Leur
    Berichten
    38

    Standaard Re: Hotels WDW

    Bedankt :razz:

    Dat van die beker wist ik al; je haalt je geld er wel uit ;-)
    Wil je ons volgen? Kijk op http://www.familiekerstens.waarbenjij.nu

    Florida: 2006, 2007, 2008, 2009

  6. Top | #36
    Stamgast
    Ingeschreven
    Sep 2006
    Berichten
    179

    Standaard Disney Resorts: Goedkoop boeken

    Op welke manier kan je het beste je hotel bestellen bij Disney? Is via hun site altijd het goedkoopst? En is het eten(ochtend/avond) een beetje goed in het hotel? En is dat betaalbaar?

    Alvast bedankt!!

  7. Top | #37
    Florida Groupie Tinkerbell's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    671

    Standaard Re: Goedkoopste manier boeken hotel

    Je kunt op de Disney site heel makkelijk zelf een berekening maken wat een hotel moet kosten.
    Room only,met toegangstickets,welke tickets,kamer of congierge,diningplan enz.
    Gewoon intypen en de berekening komt vanzelf op je pc.

    Bel altijd even met Disney zelf. Ze hebben soms erg leuke acties en aanbiedingen.
    Web log voor onze mei vakantie : http://slavessunandfun.punt.nl/#430722


  8. Top | #38
    Stamgast
    Ingeschreven
    Sep 2006
    Berichten
    179

    Standaard Re: Goedkoopste manier boeken hotel

    Oke bedankt! Is het eten een beetje de moeite waard in de hotels?
    Laatst gewijzigd door Michael66; 13-04-09 om 13:49. Reden: full quote eruit

  9. Top | #39
    Florida Groupie Tinkerbell's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    671

    Standaard Re: Goedkoopste manier boeken hotel

    Dat is een beetje moeilijk te zeggen voor een ander. Wij hadden er in ieder geval geen moeite mee.
    Kijk een op de volgende link.
    Alle restaurants met menus en prijzen.(en nog veel meer)

    http://www.allearsnet.com/index.html
    Web log voor onze mei vakantie : http://slavessunandfun.punt.nl/#430722


  10. Top | #40
    Florida Fanaat pascalbrouwers's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    1.054

    Standaard Re: Goedkoopste manier boeken hotel

    In Disney zou ik persoonlijk niet snel gaan eten in een restaurant van een hotel.
    Er zijn daar zoveel mogelijkheden om te eten, zowel binnen als buiten de parken.

    Pascal
    Laatst gewijzigd door Michael66; 13-04-09 om 13:49. Reden: full quote eruit
    1998 New York 2 X.
    1999 Californie en Vegas.
    2000 New York 2010 New York
    1997, 1998, 2006 , 2007 , 2008



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •