Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 3 van de 16 EersteEerste 1234513 ... LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 30 van de 152

Onderwerp: WDW Resorts: Vragen en Tips!

  1. Top | #21
    Florida Groupie kol's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2006
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    319

    Standaard

    Hallo allemaal,

    Wij hebben zojuist telefonisch 3 nachten het Caribbean Beach, en 5 nachten Port Orleans riverside geboekt met AAA korting. Normale prijs $155,- AAA rate $131,- ex tax. (toch nog een korting van $24,- per nacht)
    Ik weet niet of we het pasje nog moeten laten zien, maar het lidmaatschapsnummer en de club code worden wel gevraagd.
    In de touroperatorgidsen kost een kamer minimaal €142,-. Als je dus rechtstreeks telefonisch boekt met AAA rate kost dezelfde kamer inclusief tax en omgerekend naar euro's €114,- Dus €28,- per nacht goedkoper!!!

    Nicole :lol:

  2. Top | #22
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Helmond
    Berichten
    752

    Standaard WDW Resorts: Kortingen beschikbaar

    Er zijn nu kortingen beschikbaar voor iedereen (dus niet specifiek passholders o.i.d.) voor WDW resorts met check-in tussen 19 augustus en 30 september. Kortingen variëren van $15 per nacht per kamer voor Value-resorts in het value-season (en $20 in regular season), tot 40$ voor Moderate resorts ($45 in regular season) en $70 voor Deluxe resorts (value season only). Kortingen kunnen ook toegepast worden op reeds bestaande reserveringen, waarvan de incheck tussen deze 2 data ligt. Ook packages (incl. MYW tickets) kunnen korting krijgen, echter, wanneer gebruik gemaakt wordt van de free dining, dan is deze korting niet van toepassing. Packages moeten ook minimaal 3 overnachtingen zijn om gebruik te kunnen maken van deze korting. Gebruik kortingscode "BPN" voor de kortingen.

    Aangezien er een herboeking moet plaats vinden om gebruik te maken van deze korting, is het niet mogelijk om dit te combineren met de "free dining" optie, want daarvan is de boekingsperiode reeds gesloten. Heb je een betaald dining package, dan kan dit wel herboekt worden.

  3. Top | #23
    Newbie Phileas's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2006
    Locatie
    The Hague, Netherlands, Netherlands
    Berichten
    14

    Standaard WDW Resorts: Value Resorts

    Bijna alle hotels voor onze rondreis zijn geboekt. Alleen twijfel ik nog over de laatste 4 nachtjes in Orlando. Ik heb al 3 nachten via priceline geboekt in Orlando ($ 36 per kamer per nacht in Amerisuites Lake Buena Vista).

    Het zou toch wel onwijs leuk zijn om een keer "echt" in Disney te wonen. Al is het maar voor bijvoorbeeld 2 nachtjes. Het wordt dan waarschijnlijk wel een value-hotel (All Star Sport/Music/Movies of Pop Century) met natuurlijk entree tot de parken en dining. Welk hotel is het meest aan te raden? Enne, heb (op allearsnet) gekeken naar alle restaurants waar je terecht kan met de dining-optie........jeetje moeilijk zeg, welk restaurant is het leukste/beste/gezelligste?? Heeft iemand ervaring? (voorkeuren qua eten: geen, wij lusten alles)
    Groetjes

  4. Top | #24
    Florida Groupie marisca's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Locatie
    Arnhem
    Berichten
    634

    Standaard Re: Welk value hotel bij Disney?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Phileas
    Bijna alle hotels voor onze rondreis zijn geboekt. Alleen twijfel ik nog over de laatste 4 nachtjes in Orlando. Ik heb al 3 nachten via priceline geboekt in Orlando ($ 36 per kamer per nacht in Amerisuites Lake Buena Vista).

    Het zou toch wel onwijs leuk zijn om een keer "echt" in Disney te wonen. Al is het maar voor bijvoorbeeld 2 nachtjes. Het wordt dan waarschijnlijk wel een value-hotel (All Star Sport/Music/Movies of Pop Century) met natuurlijk entree tot de parken en dining. Welk hotel is het meest aan te raden? Enne, heb (op allearsnet) gekeken naar alle restaurants waar je terecht kan met de dining-optie........jeetje moeilijk zeg, welk restaurant is het leukste/beste/gezelligste?? Heeft iemand ervaring? (voorkeuren qua eten: geen, wij lusten alles)
    Groetjes
    Wij hebben nooit aan dining optie gedaan.
    Maar hebben wel ervaringen met de value resorts in disney.
    Persoonlijk lijken ze allemaal op elkaar maar zelf vond ik de allstar resort , thema movies het mooiste.
    maar pop-century was ook geweldig het lijkt allemaal wel op elkaar.
    De restaurants in disney die ons erg in de smaak vielen waren: hollywood vine and dine buffet ( all you can eat )In Mgm studio's.
    The character breakfast van Ohana in polynesian resort.
    En de japanner van Epcot vonden wij ook lekker.
    De dinershow van Hoop dee doo is ook aan te raden, Maar het eten was niet echt super maar ook niet vies. de sfeer was gewoon gezellig daar.
    Maar de pizza's van allstar resort en pop-century zijn ook erg lekker hoor.
    Ach er is nog zoveel te ontdekken in disney , misschien dat anderen ook tips hebben ? 8)
    Gr marisca.
    Getrouwd in orlando 16 mei 1996, Rondreis 3 weken. 1997: 4 weken Californie en Lasvegas. 1998 Ny/LasVegas.Florida 00,03,04,05,06,07 LV en 07 Orlando en bahama's http://ris32.hyves.net/

  5. Top | #25
    Florida Fanaat Eric's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Almere
    Berichten
    1.832

    Standaard Re: Welk value hotel bij Disney?

    Ook in Down Town Disney kun je lekker eten, o.a in het Rainforst Cafe. reken wel op minstens een uur wachttijd.
    Eric

  6. Top | #26
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Helmond
    Berichten
    752

    Standaard

    Ik zou altijd Pop kiezen boven AllStar. Niet alleen heb je dan altijd een eigen bus (terwijl de AllStars nogal eens bussen delen), maar het is ook veel centraler gelegen. Bovendien is het een stuk nieuwer en het restaurant veel groter.

  7. Top | #27
    Vaste Bezoeker 2lingmams's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2006
    Locatie
    Purmerend
    Berichten
    75

    Standaard Re: Welk value hotel bij Disney?

    Een hele andere vraag.

    We verblijven de eerste 8 nachten in het All Star Movies.
    Is daar mogelijkheid tot internet?

    Ik mag namelijk van mijn man mijn laptop niet meenemen.
    Omdat we de 12 nachten daarna een villa hebben met pc en uiteraard internet.
    Maar zou eigenlijk toch wel graag de eerste dagen ook even op het net gaan.
    De backup van het forum als ik even wat bijstand van jullie nodig heb, lijkt me wel handig.
    En uiteraard even mijn eerste ervaringen met jullie delen.

    Ik hoor het graag.

    Groetjes Patries

  8. Top | #28
    Florida Fanaat Mickey99's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2006
    Locatie
    Noord Holland
    Berichten
    1.908

    Standaard Re: Welk value hotel bij Disney?

    Wij zijn wel eens in All Star Movies geweest (2002) maar de laatste 4 keer zaten wij in Pop Century. Daar was het wel een internetaansluiting op de kamers (betaald!). Wij hebben er geen gebruik van gemaakt aangezien wij geen laptop hebben.
    All Star Movies is een hotel in dezelfde klasse als Pop Century maar staat er iets langer ik weet dus niet of ze daar ook een internetaansluiting op de kamers hebben...

    Je kunt het vast vinden op de site van Walt Disneyworld: http://disneyworld.disney.go.com/wdw/index?bhcp=1

    Groetjes,
    Sonja
    Florida:1995/1996/1997/1998/1999/2000/2002/2003/2 x 2004/2 x 2006/2 x 2007/2008/2011/2012/2013/2014/2015/2016
    New York: 2006 / 2007 / 2009 /2015 Zuidwesten: 2008 / 2009 / 2013 /2016. Noordwesten: 2013
    Noordoosten: 2009. Mid- en zuidwesten: 2010. Zuidoosten: 2011. Alaska: 2014

  9. Top | #29
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Apr 2006
    Locatie
    Etten-Leur
    Berichten
    38

    Standaard Eerste keer WDW Resorts: Vragen en Tips!

    Hallo!

    Ik heb ff een aantal vraagjes. Aangezien het Florida-virus ook mij te pakken heeft [-o< ben ik van plan, samen met mijn zusje van 20, van 17 mei t/m 25 mei naar WDW te gaan. Het is wel niet lang, maar het virus heeft me te pakken :lol:

    Nu heb ik dus de volgende vragen:
    - hoe zijn de hotels? Wij willen graag naar het All Stars Movie.
    - hoe zijn de verbindingen naar de parken (monorail of bus?) en is er ook vervoer richting de I-drive en eventuele outlets?
    - is het druk in mei in de parken?
    - heeft iemand wel eens gereisd met DME (Disney's Magical Express)?
    - is er ook internetverbinding op de kamers?
    - heeft er iemand wel eens rechtstreeks via Disney hun hotel en tickets geboekt?

    Een hoop vragen, momenteel schiet me niets meer te binnen :-s

    Ik hoor het graag, aangezien ik wel HEEEEEEEEEEEEEEEEEL graag wil gaan 8)
    Wil je ons volgen? Kijk op http://www.familiekerstens.waarbenjij.nu

    Florida: 2006, 2007, 2008, 2009

  10. Top | #30
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Hotels WDW

    Ik heb helaas geen antwoorden op je vragen, maar weet wel dat de meeste (zo niet alle) al enkele keren voorbij zijn gekomen op het forum.
    Dus zou een rondje met de zoekfunctie al veel antwoorden moeten geven.
    Succes met de zoektocht en veel plezier in de Sunshine State.
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •