Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 16 van de 16 EersteEerste ... 6141516
Resultaten 151 tot 152 van de 152

Onderwerp: WDW Resorts: Vragen en Tips!

  1. Top | #151
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Tijdelijk niet in: Kissimmee / Orlando
    Berichten
    1.273

    Standaard Re: WDW Resorts: Vragen en Tips!

    Maar met de app kan je er toch maar 3 attracties per dag doen ?
    Of is dit inmiddels weer veranderd ?
    In maart had ik mijn cc ook gekoppeld aan de magicband, echter het werkte toen nog niet, heb diverse guest-services gehad in de parken, en hun lukte het destijds ook niet.
    Founder of 2 Florida/Orlando forums

    Karakter zonder kennis heeft vaker succes dan kennis zonder karakter!
    Florida: 2002,2003,2004,2005,2006,2007,2009(2x),2010,2011(2 x), 2012(2x),2013(2x),2014(2x),2015(2x),2016,2017(2x), 2018,2019(2x),2023

  2. Top | #152
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    1.218

    Standaard Re: WDW Resorts: Vragen en Tips!

    Je kan als resort guest 2 maanden vooraf 3 attracties per dag uitkiezen in 1 park. Als je deze drie attracties gedaan hebt dan kan je weer een nieuwe uitzoeken (ook in een ander park) en als je die attractie gedaan hebt dan mag de volgende weer. Dat is nieuw, er waren volgens mij veel klachten over maar 3 fastpasses. Wij hebben alles gekoppeld aan onze Magic Band, ieder onze eigen credit card, room key, dining plan, photopass, entree kaartjes, harambe nights kaartjes en fastpasses en alles werkt tot nu toe prima. Ik heb nog geen problemen gezien bij anderen met de Magic Band, 1 keer was er voor ons een familie die geen fastpasses voor die attractie bleken te hebben en meneer beweerde dat hij dat thuis wel geregeld had. Hij gaf zo snel op dat ik vermoed dat hij gewoon zonder fastpasses probeerde binnen te komen.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •