Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 15 van de 16 EersteEerste ... 513141516 LaatsteLaatste
Resultaten 141 tot 150 van de 152

Onderwerp: WDW Resorts: Vragen en Tips!

  1. Top | #141
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Nov 2012
    Berichten
    94

    Standaard Re: WDW Resorts: Vragen en Tips!

    Port Orleans (Riverside) is ons de vorige keer zeer goed bevallen, ook groot en drukker. French Quarter hebben we toen ook bezocht en bekeken. Ziet er ook heel leuk uit! We willen nu 17 nachten gaan en het prijsverschil tussen French Quarter en Caribbean Beach is ongeveer € 500 - € 600, vandaar dat we deze keer ook Caribbean Beach overwegen . En het lijkt ons ook leuk om een keer een ander resort te kiezen en te beleven.

  2. Top | #142
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    1.218

    Standaard Re: WDW Resorts: Vragen en Tips!

    Het gaat hier toch om smaak. French Quarter vonden wij best aardig maar staat voor ons zeker niet in de top 5. Sterker nog, we hadden het idee daar niet zo snel meer voor te kiezen. De foodcourt vonden wij vooral erg beperkt en verder was er ook niet zoveel te beleven (het weer zal ook invloed gehad hebben, het was een beetje koud die vakantie). Riverside staat wel in de top 5 bij ons. Groter waardoor er wat meer te zien is en heel mooi aangelegd. Caribbean Beach is iets groter dan Riverside en volgens mij het grootste resort van WDW. Coronado Springs staat bij mij op 1 en dat is toch ook een behoorlijk groot resort. Maar door de verdeling van de verschillende gebouwen vind ik de resorts niet heel massaal overkomen. En ik vind het heerlijk om een stukje te wandelen door de mooie "tuinen". Er is altijd wel een zwembad en busstop dichtbij. Voor 500 euro kan je heel leuke dingen doen.....ik zou het wel weten.

  3. Top | #143
    Stamgast
    Ingeschreven
    Jun 2011
    Berichten
    174

    Standaard Re: WDW Resorts: Vragen en Tips!

    we zijn vorige maand naar Riverside geweest en daar is het wel heel mooi.
    mooi groot zwembad(meerdere)en grote foodcourt de tot laat open is.

  4. Top | #144
    Florida Fanaat elstars's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2009
    Locatie
    Elst, in de Betuwe
    Berichten
    1.026

    Standaard Re: WDW Resorts: Vragen en Tips!

    Riverside is ons ook goed bevallen. Met de boot naar Downtown Disney is ook erg leuk om te doen.

  5. Top | #145
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Nov 2012
    Berichten
    94

    Standaard Re: WDW Resorts: Vragen en Tips!

    We hebben de knoop doorgehakt en voor ons is het Coronado Springs geworden! We zijn erg benieuwd en hebben er veel zin in, alleen nog wachten tot april 2015 haha!

    Nog even een vraag over de Magic Band. Kan je thuis al een kleur kiezen of is dat alleen mogelijk als je in de USA woont? Of ligt het er ook aan waar je het resort geboekt hebt?

  6. Top | #146
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2013
    Berichten
    31

    Standaard Re: WDW Resorts: Vragen en Tips!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FloridaBE Bekijk Berichten
    Nog even een vraag over de Magic Band. Kan je thuis al een kleur kiezen of is dat alleen mogelijk als je in de USA woont? Of ligt het er ook aan waar je het resort geboekt hebt?
    ik heb dit enkele weken geleden geregeld voor onze a.s. vakantie. Je hebt het disneyreserveringsnummer nodig en die moet je invoeren in MyDisneyExperience (via de website van disney of de app). Als je niet rechtstreeks hebt geboekt bij disney moet je dit via jouw agent vragen of bellen met Disney (dit heb ik uiteindelijk gedaan). Vervolgens kan je dus thuis de kleur kiezen. Wordt alleen niet internationaal opgestuurd maar zij liggen dan klaar bij jouw resort. Veel plezier met de voorbereidingen, de tijd zal voorbij vliegen :-). (Spreek ik uit ervaring)
    Terug naar Florida in 2015: 19/7-13/8 http://floridajuli2015metdekids.blogspot.nl
    Naar Florida in 2014: 27 juli - 22 augustus
    http://floridazomer2014metdekids.blogspot.nl/

  7. Top | #147
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Nov 2012
    Berichten
    94

    Standaard Re: WDW Resorts: Vragen en Tips!

    We hebben geboekt bij Walt Disney Travel Company. Dat reserveringsnummer werkt ook (net geprobeerd). Ik zal deze week eens kijken welke kleur MagicBand we willen. Kan ik ook het reserveringsnummer ingeven en later een kleur kiezen, of moet je meteen iets kiezen als je de gegevens hebt ingevoerd?

    Bedankt voor je snelle reactie!
    Laatst gewijzigd door FloridaBE; 27-06-14 om 21:49.

  8. Top | #148
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    1.218

    Standaard Re: WDW Resorts: Vragen en Tips!

    Je hoeft niet gelijk kleur te bekennen Als je een kleur uit hebt gekozen dan kan je die nog veranderen tot ongeveer een maand voor aankomst. Er staat bij tot welke datum dat kan voor jouw reservering (op my disney experience bij magic bands).

  9. Top | #149
    Stamgast
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    230

    Standaard Re: WDW Resorts: Vragen en Tips!

    En heb ook al gezien dat je ze kan pimpen zoals je wil

  10. Top | #150
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    1.218

    Standaard Re: WDW Resorts: Vragen en Tips!

    Ja, er is van alles te koop om er om of op te doen! Wij zijn helemaal fan, werkt bij ons fantastisch. Portemonnee is niet meer nodig en ook geen papieren kaartjes die je ergens moet bewaren en dan weer uit je tas moet vissen als je ze nodig hebt. We zijn ook regelmatig langs fastpass kiosken gelopen waar bijna niemand stond terwijl ik veel verhalen heb gelezen met lange (maar snelle) rijen bij de kiosken. Als de wifi goed werkt hoef je met een my disney experience account ook niet langs een kiosk, gewoon per mobiel regelen.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •