Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 4 van de 5 EersteEerste ... 2345 LaatsteLaatste
Resultaten 31 tot 40 van de 44

Onderwerp: Key West: Fietsen

  1. Top | #31
    Stamgast natascha666's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2010
    Locatie
    Zeeuws-Vlaanderen
    Berichten
    209

    Standaard Re: Key West: Fietsen

    ik moet eerlijk zeggen dan wij er van af hebben gezien om fietsen te huren, als je er bekend bent zal het vast lekker fietsen en scooteren zijn maar ik vondt het druk en te verwarrend met al die straatjes....welke wel heel mooi zijn! Wij hebben de auto geparkeerd en dat treintje gepakt (wel 30,- pp) anders hadden we maar weinig gezien denk ik...

  2. Top | #32
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Key West: Fietsen

    Fietsen is niks moeilijks aan. Wij hadden een papieren kaart meegekregen van het verhuurstation (zat bij ons hotel). Vond het lekker om een keer buiten de bekende straatjes te kunnen fietsen.

    Zie hier ons verslag van het fietsen: http://halloweenflorida2011.wordpres...n-op-key-west/
    Laatst gewijzigd door Njit; 21-11-11 om 15:19.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  3. Top | #33
    Stamgast natascha666's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2010
    Locatie
    Zeeuws-Vlaanderen
    Berichten
    209

    Standaard Re: Key West: Fietsen

    leuk om te lezen dat jullie het rond touren op de fiets wel zo leuk vonden, ook op mooie plekjes geweest zie ik wel....misschien iets om toch eens te proberen mochten we nog ooit eens op key west verzeild raken

  4. Top | #34
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jul 2011
    Locatie
    Nederland/Filippijnen
    Berichten
    21

    Standaard Re: Key West: Fietsen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door corrus Bekijk Berichten
    The Inn??? Volgens mij heeft die een eigen fietsverhuur...
    Wij zaten van 31/12 t/m 2/1 jl. in The Inn. Men verhuurt wel fietsen, maar deze worden weer geleverd door iemand anders. The Inn heeft zelf geen fietsen. Kosten waren US$ 18 voor de eerste dag en daarna US$ 10 per 24 uur. Wij huurden echter een halve dag voor US$ 12 p.p.

    Fietsen is uitstekend te doen. Men moet echter wel rekening houden dat de fietsen geen handremmen hebben, alleen terugtraprem. Fietsen mag je altijd op de stoep in Key West, er zijn echter sommige stukken waar je niet op de stoep kunt fietsen, dus moet je op de weg. Het verkeer houdt uitstekend rekening met fietsers en blijft lange tijd achter je rijden als men echt niet voorbij kan.

    De plaats Key West is binnen 1 1/2 uur geheel rond te rijden en dan kun je heel veel gezien hebben van het plaatsje. De temperatuur lag op onze fietsmiddag rond de 28 graden met een licht briesje uit het oosten. Heerlijk!!
    Laatst gewijzigd door Michael66; 08-01-12 om 19:22. Reden: lege regels eruit

  5. Top | #35
    Newbie
    Ingeschreven
    Feb 2011
    Locatie
    IJsselstein Holland
    Berichten
    7

    Standaard Re: Key West: Fietsen

    Elk jaar probeer ik wel een keer naar key West te gaan.
    Als ik daar aankom breng gelijk de huurauto weg en doe alles tijdens mijn verblijf met een huurfiets.
    Alles is goed toegankelijk en de fiets kan je bijna overal voor de deur parkeren.
    Voor de dagelijkse boodschappen heb ik een kleine koeltas waar mee ik naar de
    Winn Dixie op de N. Rooseveld blvd fietst.
    Met de temeratuur valt het reuze mee, ja midden op de dag is het wat warmer dan kan je het beste aan het strand of het zwembad verblijven.
    Kortom de fiets is goed te doen in Key West.

  6. Top | #36
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    ZH
    Berichten
    2.323

    Standaard Re: Key West: Fietsen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door natascha666 Bekijk Berichten
    ...........misschien iets om toch eens te proberen mochten we nog ooit eens op key west verzeild raken
    ................

    Hard sparen!!:grin:

    Knaapje

  7. Top | #37
    Florida Groupie sunnyrojo's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2010
    Locatie
    Almere, en Villa Maggiore Watersong Davenport
    Berichten
    442

    Standaard Re: Key West: Fietsen

    wij gaan in juli2013 weer naar florida en willlen dan eindelijk naar Key West en dan ook fietsen huren, je ziet ook heel vaak de guided tours op internet of je kan zelf fietsen huren, heeft iemand hier wat meer ervaring mee en wat is aan te raden om zelf maar gewoon rond te kijken of inderdaad met iemand van daar mee? wie heeft misschien een mooie fietsroute?

  8. Top | #38
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Key West: Fietsen

    Lekker zelf fietsen. Hebben wij in 2011 ook gedaan. Zie http://halloweenflorida2011.wordpres...n-op-key-west/
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  9. Top | #39
    Florida Fanaat trails's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2007
    Locatie
    Château Guibert, Vendée, F
    Berichten
    1.833

    Standaard Re: Key West: Fietsen

    Ook wij hebben in juli 2000 gewoon bij ons hotel fietsen gehuurd. Onze jongste van toen 3 zat lekker bij mij achterop en de oudste, toen 6, fietste zelf.
    Florida: 1986, 1992, 1997, 1998, 2000, 2008, 2010, 2012, 2014, 2016
    West USA: 1979, 1993, 2017, 2019 New York: 1999, 2002, 2012, 2017, Georgia: 2014, 2016
    Alabama: 2016, Arizona: 2017,
    SouthWest: 2017, 2019, Canada: 2017
    www.schoutenjanssen.nl

  10. Top | #40
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Key West: Fietsen

    Video van een fietstocht(je) dwars door Key West.


    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •