Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Resultaten 1 tot 2 van de 2

Onderwerp: Met Key West Express naar Fort Myers Beach en daar een auto huren

  1. Top | #1
    Newbie
    Ingeschreven
    Sep 2009
    Berichten
    1

    Standaard Met Key West Express naar Fort Myers Beach en daar een auto huren

    Wie kan mij helpen? Na veel zoekwerk, kom ik er niet zo goed meer uit.
    Wij (4 volwassenen, waarvan 1 zeer slecht ter been) hebben het plan om naar Key West te vliegen, een paar dagen in een hotel te verblijven en dan met de Key West Express (of als er een andere ferry gaat..?) naar Fort Myers Beach te gaan te gaan. In deze regio willen wij een huis huren, ong. 10 dagen verblijven en weer terug vliegen vanaf Fort Myers.

    Meteen bij aankomst bij de ferry (Main Street, Fort Myers) willen wij dan een auto huren om meteen naar de accommodatie te gaan, tot en met de vertrekdag op de luchthaven Fort Myers. Maar ik begreep dat de ferry pas 's avonds aankomt in Fort Myers vanuit Key West en dan zijn de daar in de buurt liggende autoverhuur bedrijven gesloten. En graag zou ik ook een wat "bekend" verhuurbedrijf hebben.
    Om 's avonds vanaf de ferry aankomst nog eerst naar luchthaven te gaan met een taxi om een auto daar te huren lijkt mij geen optie omdat we met 4 volwassenen (met bagage en rolstoel) reizen. Ook moeten we daarna nog door naar de accommodatie.
    Ik heb ook al gekeken of het (vanaf Key West) bij Marco Island makkelijker is om een auto te huren, maar deze ferry vaart niet in de maanden dat wij erheen willen.
    Heeft iemand deze reis al eens eerder gemaakt? En/of ervaring met deze Key West Express en het huren van een auto daarna?
    En misschien ook nog tips voor het vliegen naar Key West? Met Air Berlin (Dusseldorf) leek mij een goeie optie; goeie prijs en maar 1x overstap. Willen geen 2x overstappen.

    Alvast hartelijk dank voor de reactie!
    Laatst gewijzigd door beach; 12-05-14 om 13:12.

  2. Top | #2
    Florida Fanaat moonlight91's Avatar
    Ingeschreven
    May 2009
    Berichten
    1.072

    Standaard Re: Met Key West Express naar Fort Myers Beach en bij aankomst auto huren in Fort Mye

    wij zijn in 2012 met Delta naar Key West gevlogen
    vertrek vanaf Brussel naar Atlanta daar een overstap van 2u en daarna vanaf Atlanta door naar Key West
    deze vlucht(en) zijn goed bevallen
    wij hebben bij aankomst in Key West een auto gehuurd
    en zijn vanaf daar enkele dagen later, onze route naar Orlando gestart
    ik heb dus met de ferry geen ervaring
    2010 florida disney..2011 rondje florida..2011 great smoky mountains..2012 memphis/orlando
    2012 key west/everglades/Orlando.2013 Georgia/Florida,2013 halloween Orlando.febr 2015 Orlando
    December 2015 -XMAS in Orlando/oktober 2016-2017Orlando/mrt2018Xmas2018



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •