Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 3 van de 3 EersteEerste 123
Resultaten 21 tot 28 van de 28

Onderwerp: Villahuur van particulier

  1. Top | #21
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Villahuur van particulier

    Ik ga ook volledig van uit dat het allemaal goed gaat komen, maar het is altijd prettig een positieve bevestiging te horen van een ervaringsdeskundige. Dankewol :-)
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  2. Top | #22
    Florida Groupie marisca's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Locatie
    Arnhem
    Berichten
    634

    Standaard Re: Villahuur van particulier

    wij zijn nu ook aan het kijken bij VBRO en dat ziet er allemaal wel goed uit alleen je weet nooitof je goed komt te zitten....
    Ik weet wel dat we het dit jaar gaan proberen om een villa te boeken en het liefst met een jacouzie en privee zwembad en playstation en computer, dat zou niet gek zijn.
    We wachten het nog maar even af want we zijn drastisch aan het snuffelen voor juli / augustus.

    gr maris
    Getrouwd in orlando 16 mei 1996, Rondreis 3 weken. 1997: 4 weken Californie en Lasvegas. 1998 Ny/LasVegas.Florida 00,03,04,05,06,07 LV en 07 Orlando en bahama's http://ris32.hyves.net/

  3. Top | #23
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Villahuur van particulier

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marisca Bekijk Berichten
    wij zijn nu ook aan het kijken bij VBRO en dat ziet er allemaal wel goed uit alleen je weet nooit of je goed komt te zitten....

    gr maris
    Mag ik vragen hoe je dit bedoelt ? Je kunt ze per locatie uitzoeken en aan de foto's zien hoe de toko er uit ziet (bij benadering). Dus mede hierdoor, en de ervaringen van Carlo, kun je al bijna zeggen of je wel of niet goed zit.
    Op deze pagina vindt je onderstaande kaart, maar dan aanklikbaar, waarop de meeste communitys aangegeven worden. Kun je ongeveer zie waar de villa's liggen.
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  4. Top | #24
    Florida Groupie marisca's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Locatie
    Arnhem
    Berichten
    634

    Standaard Re: Villahuur van particulier

    Ik bedoelde met de villa of het wel zo netjes is als wat ze je op de foto laten zien en of er uberhaubt het beloofde zwembad bij zit!
    Nee de locatie's kin je heel goed uitzoeken dat foefje hebben we al van michael66 afgekeken.
    We weten ook al waar we in de buurt willen zitten dus dat scheeld:razz:
    gr marisca
    Getrouwd in orlando 16 mei 1996, Rondreis 3 weken. 1997: 4 weken Californie en Lasvegas. 1998 Ny/LasVegas.Florida 00,03,04,05,06,07 LV en 07 Orlando en bahama's http://ris32.hyves.net/

  5. Top | #25
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Villahuur van particulier

    Daar heb je wel een goed punt. Het zwembad zal er echt wel bij zitten, als dat vermeldt staat bij de verhuur. Er moet dan wel private pool staan, want er wordt nog al eens geadverteerd onder villa with pool en dan blijkt bij het lezen van de ammenities (de kleinere lettertjes) achter pool, com. community of shared te staan. En dan heb je dus geen privé zwembad. Niet netjes, maar het gebeurt.
    Wat het schoonmaken betreft ben je (en de eigenaar) natuurlijk afhankelijk van de lokale interieurverzorg(st)er. Wij hebben van al die keren dat we gehuurd hebben maar één keer een huis aangetroffen dat er uit zag alsof het een uur daarvoor verlaten was door de vorige bewoners. Dat was vorig jaar :-( en dus moesten we zelf even met spons en zeem aan de slag. En met gereedschap om het één en ander te repareren (toilet, poolscreen). De volgende dag, we arriveerden savonds, gemeldt bij het management, die er niks op gedaan heeft (ze hadden een forse kaartenbak vol met maintenance klachten, even gespiekt), en bij thuiskomst aangekaart bij de reisorga, die erop reageerde met het bericht dat na ruggespraak, er volgens het management niets aan de hand was en er geen klacht was binnengekomen. Lekker makkelijk en oncontroleerbaar.
    Ook voldeed het huis, volgens ons, niet aan de kwalificatie "superior", waarom we wel gevraagd en voor betaald hadden.
    Dus huren we, ondanks verder goede ervaringen met die reisorga, nu particulier, zodat we alleen onszelf iets kunnen verwijten, en rechtstreeks contact hebben met de eigenaar.
    Maar dit is dus één slechte ervaring op de 15, of zo, dus bijna 100% was super en voldeed of oversteeg onze verwachtingen.
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  6. Top | #26
    Regelmatige Bezoeker aikonaina's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2006
    Locatie
    Zuid Holland
    Berichten
    20

    Standaard Re: Villahuur van particulier

    Wij zitten NU in een privé gehuurde villa van een Nederlander. Helemaal top! Met een prive zwembad en alle gemakken die je je kunt voorstellen, voor 425 euro per week, plus 50 euro schoonkmaakkosten. Het huis ligt op drie kwartier rijden van Orlando. Als je info wilt, stuur dan ff een prive bericht!

  7. Top | #27
    Florida Groupie ekkie50's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2005
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    498

    Standaard Re: Villahuur van particulier

    Cees, wat maak je als verhuurder dan zoal mee? Daar ben ik best benieuwd naar. Horen we ook eens de andere kant van het villaverhaal.

    American Vacations heeft mij eens iets over hun ervaringen verteld, en daar werd ik niet vrolijk van. Bloed op de slaapkamermuur bijvoorbeeld :shock:.
    Groeten van Eric!
    Ik hoop dit jaar weer naar Florida te gaan, net als alle voorgaande jaren.

  8. Top | #28
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Villahuur van particulier

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ekkie50 Bekijk Berichten
    American Vacations heeft mij eens iets over hun ervaringen verteld, en daar werd ik niet vrolijk van. Bloed op de slaapkamermuur bijvoorbeeld :shock:.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kentcourt Bekijk Berichten
    Jammer dat ze concurrentie zo afschilderen. Want wij hebben onze in 2005 nieuw gebouwde villa ook zelf in de verhuur via oa. VRBO en D-Reizen en hebben tot nu toe alleen maar positieve ervaringen en omdat er een schakel tussenuit valt kan het vaak prijstechnisch zeer aantrekelijk zijn. Dat steekt natuurlijk wel een beetje.
    Waar haal je dat vandaan, dat ze "de concurrentie zo afschilderen"? Dat doen ze m.i. namelijk helemaal niet, ze spreken daar graag helemaal uit eigen ervaring. En die zijn meestal heel er goed, maar vallen (helaas) soms helemaal niet mee.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •