Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 2 van de 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 28

Onderwerp: Villahuur van particulier

  1. Top | #11
    Stamgast Anthonie's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Elst UTR
    Berichten
    237

    Standaard Re: Villahuur van particulier

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bono Bekijk Berichten
    He Anthonie,

    Ik kan op de site geen kalender vinden met de juiste prijzen erbij???
    Of moet ik dan het hele gedoe downloaden??

    alvast bedankt!

    gr. monique
    Hoi

    Mail gewoon even met Mike, dan mail hij de prijs naar je door.Wij hebben het goedkoper dan dat op de site aangegeven staat.

    Anthonie
    Laatst gewijzigd door Anthonie; 21-01-07 om 13:05. Reden: Mail adres toegevoegd
    Deep South 2023... Facebook photo blog


  2. Top | #12
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Villahuur van particulier

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ta2 Gerrit Bekijk Berichten
    Wij hebben voor dit jaar 3 huurvilla's op stapel staan (2x Florida + 1x Las Vegas), via www.VRBO.com en www.villas2000.com , dus aan het eind van het jaar kun je ons gerust ervaringsdeskundigen noemen [-o<
    Ik ben ook aan het bekijken om iets via villas2000 te boeken. Hoe heb jij het contact laten verlopen? Heb je de eigenaar gebeld of alles via email gedaan? En de betaling? Paypal of CC? Nog geinformaard bij het management-bureau?

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  3. Top | #13
    Newbie
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Diksland
    Berichten
    10

    Standaard Re: Villahuur van particulier

    kijk eens op www.floridafun.nl

    Cees

  4. Top | #14
    Stamgast Anthonie's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Elst UTR
    Berichten
    237

    Standaard Re: Villahuur van particulier

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Michael66 Bekijk Berichten
    Ik ben ook aan het bekijken om iets via villas2000 te boeken. Hoe heb jij het contact laten verlopen? Heb je de eigenaar gebeld of alles via email gedaan? En de betaling? Paypal of CC? Nog geinformaard bij het management-bureau?
    Hoi

    Ik heb alles via mail gedaan, en de aanbetaling via PayPal.

    Anthonie
    Deep South 2023... Facebook photo blog


  5. Top | #15
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jul 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    327

    Standaard Re: Villahuur van particulier

    Wij vragen ons met name af hoe je enigszins de betrouwbaarheid van een aanbieder kunt controleren. Ik begrijp dat het een kwestie van vertrouwen is maar toch .... om voor zo'n 2000 euro risico te lopen .... pffff. Bijv. wordt een aanbieder en zijn/haar aanbieding gechecked door de organisatie die de publicatie plaatst? Het voordeel van huren zit hem inderdaad in een vrije keuze van locatie en voorzieningen en dat is wat ons ook aanspreekt i.p.v. de bekende ,,nl internetbookers'' V.w.b. het prijsniveau maakt het niet zoveel uit!!

  6. Top | #16
    Stamgast Anthonie's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Elst UTR
    Berichten
    237

    Standaard Re: Villahuur van particulier

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pzomerdijk Bekijk Berichten
    Wij vragen ons met name af hoe je enigszins de betrouwbaarheid van een aanbieder kunt controleren. Ik begrijp dat het een kwestie van vertrouwen is maar toch .... om voor zo'n 2000 euro risico te lopen .... pffff. Bijv. wordt een aanbieder en zijn/haar aanbieding gechecked door de organisatie die de publicatie plaatst? Het voordeel van huren zit hem inderdaad in een vrije keuze van locatie en voorzieningen en dat is wat ons ook aanspreekt i.p.v. de bekende ,,nl internetbookers'' V.w.b. het prijsniveau maakt het niet zoveel uit!!
    Hoi

    Het is altijd lastig!, maar ja het komt allemaal erg goed over, en zekerheid heb je tegenwoordig nergens meer.We zien het wel.Deze villa is ook aangesloten bij lastminutevillas
    Daar staat deze villa al ingeschreven sinds 2004
    Groeten

    Anthonie
    Laatst gewijzigd door Anthonie; 21-01-07 om 16:08. Reden: aanpassing
    Deep South 2023... Facebook photo blog


  7. Top | #17
    Newbie
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Diksland
    Berichten
    10

    Standaard Re: Villahuur van particulier

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pzomerdijk Bekijk Berichten
    Wij vragen ons met name af hoe je enigszins de betrouwbaarheid van een aanbieder kunt controleren. Ik begrijp dat het een kwestie van vertrouwen is maar toch .... om voor zo'n 2000 euro risico te lopen .... pffff. Bijv. wordt een aanbieder en zijn/haar aanbieding gechecked door de organisatie die de publicatie plaatst? Het voordeel van huren zit hem inderdaad in een vrije keuze van locatie en voorzieningen en dat is wat ons ook aanspreekt i.p.v. de bekende ,,nl internetbookers'' V.w.b. het prijsniveau maakt het niet zoveel uit!!
    Hallo
    Wij verhuren onze villa ook. als we niet tevertrouwen waren ben je toch weg dat doe je maar ene keer.
    En over vertrouwen gesproken. wat denk je wat we als verhuurder niet mee maken.
    En goedkoper is het altijd bij ons huren dat is zeker.
    Ik heb wel huurders die voor derde keer en vierde keer huren
    Dus dat valt wel mee.

    Cees

  8. Top | #18
    Vaste Bezoeker Nicole's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2006
    Locatie
    Zoetermeer
    Berichten
    116

    Standaard Re: Villahuur van particulier

    Ik weet ook dat je bij D-reizen bij partuclieren kan boeken. Dit kan je zien op hun site.

  9. Top | #19
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Villahuur van particulier

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Michael66 Bekijk Berichten
    Ik ben ook aan het bekijken om iets via villas2000 te boeken. Hoe heb jij het contact laten verlopen? Heb je de eigenaar gebeld of alles via email gedaan? En de betaling? Paypal of CC? Nog geinformaard bij het management-bureau?
    In eerste instantie info gevraagd via e-mail, vlot gekregen en daarna een paar keer telefonisch contact gehad met Tracy Pickford, de eigenaresse.
    Eerst 50 Bp aanbetaald en begin deze maand de rest, alles via Paypal.
    Ook die van Oktober is met Paypal, die van LV met de kaart (aanbetalingen)
    Je huurt rechtstreeks van de eigenaar, dus er zit geen management tussen. De sites zijn meer doorgeefluiken die je naar de eigenaar verwijzen, althans van de woningen die wij gehuurd heben. In de eerste info geven ze aan hoe alles werkt en wie er schoonmaakt en zo.
    Bij de één (LV) krijg je gelijk alle gegevens (adres e.d.) en de ander wacht daar mee tot een paar weken voor vertrek, i.v.m. de privacy van de huidige huurders.

    En eigenlijk is dat wel terecht. Wij wilden vorig jaar, toen we er toch zaten, ook wel wat info over een villa zo dat wie die even konden gaan bekijken (van buiten uiteraard), maar de eigenaar was zeer terughoudend. Hij wilde wel de straatnaam geven, maar niet het huisnummer, omdat hij uit ervaring wist dat sommige mensen gewoon aanbellen om even een hele bezichtiging te doen, en dit voor de aanwezige huurders erg ongemakkelijk kan zijn.

    Of het allemaal goed zit weet ik niet. Het contact met de diverse eigenaren is zeer hartelijk, dus dat geeft vertrouwen. Maar in het ergste geval zijn we genoodzaakt een cheap & sleazy motel op te zoeken
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  10. Top | #20
    Stamgast
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Berichten
    151

    Standaard Re: Villahuur van particulier

    Wij hebben reeds vele malen door heel Florida via VRBO gehuurd en nog nooit een probleem gehad. Altijd prima huizen, leuk contact met de verhuurders en alles volgens afspraak. Gewoon doen....



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •