Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 12

Onderwerp: [Hotel] Hawk's Cay Island Resort & Marina Villas, Duck Key

  1. Top | #1
    Regelmatige Bezoeker yss's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2006
    Berichten
    20

    Standaard [Hotel] Hawk's Cay Island Resort & Marina Villas, Duck Key

    Hallo,
    Wij overwegen om een overnachting te nemen bij Hawk's Cay Resort, als we op doorreis zijn van Fort Lauderdale naar Key West. We hadden gezien dat daar ook een mogelijkheid is om met dolfijnen te zwemmen.
    Onze dochter wil dit heel graag, maar liever niet in heel diep water, het liefst dus tot aan haar middel in het water blijven (bij Theater of the Sea kan dit geloof ik wel).
    Weet iemand of je daar kan kiezen voor zo'n programma, of is het alleen in diep water zwemmen en anders op een soort platform blijven?
    Alvast bedankt voor informatie,
    Yvonne.

  2. Top | #2
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Informatie over Hawk's Cay Resort, Duck Key gevraagd

    Uit de brochure (PDF)

    Dolphin Discovery

    You will love this chance to touch, splash, swim, and
    play with our dolphin family in our tropical lagoon for
    25 minutes in this 45-minute program. Discovering
    dolphins has never been so much fun - it’s definitely
    a connection that will last a lifetime.
    • Cost $135/Hawk’s Cay guest; $150/non-resort guest
    • Participants must be 4’6” or taller
    • Participants must be able to read, speak and
    understand English

    • For your safety, pregnant guests are not
    allowed to participate
    • Short style wetsuits are provided free of charge

    Dockside Dolphins
    Dolphin fans of all ages are invited to a hands-on adventure
    where dolphins take center stage. The highlight is playing
    with our dolphin family from our dry training docks, but
    don’t be surprised if you get a little wet. It’s 30 minutes of
    family fun with no swimming required.
    • $50/Hawk’s Cay guest; $60/non-resort guest
    • Participants 5 and younger must be accompanied
    by a paid adult (Infants and children pay to participate)
    • Since this is a dockside encounter, participants will
    not enter the water
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  3. Top | #3
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Informatie over Hawk's Cay Resort, Duck Key gevraagd

    Dolphin Research Center = http://www.dolphins.org/
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  4. Top | #4
    Regelmatige Bezoeker yss's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2006
    Berichten
    20

    Standaard Re: Informatie over Hawk's Cay Resort, Duck Key gevraagd

    Bedankt voor alle snelle reactie's!
    Ik wil echt niet ondankbaar over komen ....., maar ik had de website al bekeken en op het forum alles al gezocht . Daarom hoopte ik erop dat er iemand geweest was en dit mij kon vertellen.
    Misschien heb ik het niet helemaal duidelijk aangegeven, maar bij het Theater of the Sea hadden we gezien dat je wel (dus wat wij willen) tot aan je middel in het water kon (dus niet in het diepe), en dat zou mooi zijn als het ook bij dat Hawk's Cay Resort zou kunnen.
    Dit is wat we zoeken. We willen nl. op de route van Fort Lauderdale naar Key West nog een extra overnachting nemen en leek ons dit wel handig misschien bij zo'n hotel.
    Maar in ieder geval nogmaals bedankt voor het meedenken!
    gr. Yvonne

  5. Top | #5
    Stamgast petra's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Locatie
    Driebergen
    Berichten
    219

    Standaard Re: Informatie over Hawk's Cay Resort, Duck Key gevraagd

    Hoi,

    Wij zijn bij allebei geweest. Bij Hawk's Cay hebben we diverse keren gelogeerd (fantastisch!!!) en bij Theatre of the Sea hebben we met dolfijnen gezwommen. Bij Hawk's mag je op een rijtje in het water wat kunstjes doen met de dolfijnen. Als je wilt kiezen zou ik voor Theatre of the Sea kiezen, want daar zijn veel meer mogelijkheden en je kunt de rest van de dag daar blijven en de shows zien. Bij Theatre of the Sea kan je met de dolfijnen zwemmen, maar ook in kleine pooltjes de dolfijnen aaien, kleine kunstjes doen en knuffelen. Wij vonden het zeer de moeite waard! Zorg wel dat je van te voren reserveert, anders is er geen plek. Heb je nog meer vragen? Stel ze maar hoor.

  6. Top | #6
    Stamgast petra's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Locatie
    Driebergen
    Berichten
    219

    Standaard Re: Informatie over Hawk's Cay Resort, Duck Key gevraagd

    Ha Yvonne,

    Als je om 10 uur al in Isla Morada wil zijn, moet je wel heel vroeg uit Ft. Lauderdale vertrekken hoor! Dat zijn aardig wat mijlen.
    Vanaf Isla Morada is het goed te doen om dan door te rijden naar Key West, maar als je de tijd hebt voor een nachtje Hawks Cay, wat een werkelijk prachtig hotel is met een eigen lagune....., dan zou ik daar voor kiezen.

  7. Top | #7

    Standaard Re: Hotelervaring gevraagd: Hawk's Cay Resort, Duck Key

    Super complex wij hadden de villa en die zijn super, weet dus niet hoe de hotelkamers zijn. Veel voor kinderen te doen. Eten niet echt gedaan maar dat vonden we vrij prijzig in het restaurant maar als je in Marathon naar de Publix gaat kun je de lekkerste maaltijden kopen en die in je huisje opwarmen.

  8. Top | #8
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jun 2008
    Berichten
    17

    Standaard Re: Hotelervaring: Hawk's Cay Island Resort & Marina Villas, Duck Key

    Wij kwamen er langs en hebben daar wat gedronken en wat rondgekeken. Leek on een fantastische honeymoon bestemming. !!

  9. Top | #9

    Standaard Re: Hotelervaring: Hawk's Cay Island Resort & Marina Villas, Duck Key

    Heerlijk resort met uitstekende service. Mooie villa's, geweldig met dolfijnen zwemmen, in de avond niet zoveel te doen.

  10. Top | #10
    Newbie
    Ingeschreven
    Nov 2009
    Berichten
    10

    Standaard Re: Hotelervaring: Hawk's Cay Island Resort & Marina Villas, Duck Key

    Wij zaten hier in de Sunset villa. Benedenverdieping met woonkamer, terras, keuken. Bovenverdieping met 2 slaapkamers en 2 badkamers.
    Erg luxe allemaal, en overdag goed te verblijven. 's avonds hebben wij boodschappen gehaald bij de Publix (Marathon, 11 mijl verder) en lekker gekookt. Is een verademing na al die restaurantbezoeken. En scheelt een hoop geld.
    Dolphin Discovery was erg leuk. Mijn kinderen hebben dit gedaan en ik kon ze zelf goed volgen (en filmen) vanaf een balustrade. Ook andere hotelbezoekers kunnen hier gewoon kijken, dus als je zelf dit niet wilt doen (kosten 130 dollar excl tax) kun je het wel goed bekijken.
    Maar er zelf staan is natuurlijk veel mooier.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •