Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Resultaten 1 tot 4 van de 4

Onderwerp: Reisschema juud: Keys 2007

  1. Top | #1
    Newbie
    Ingeschreven
    Jan 2007
    Berichten
    8

    Standaard Reisschema juud: Keys 2007

    Wij gaan de 2de dag naar de keys, we hebben de intentie om daar 1 nacht te blijven, wat raden jullie aan is dit lang genoeg of is het verstandig hier nog een nacht aan vast te plakken.

  2. Top | #2

    Standaard Re: Keys

    Ik ben er nu 2 keer geweest. 1 keer 1 nacht en 1 keer 2 nachten.
    De eerste keer kwamen we uit Miami en kwamen redelijk laat in de middag aan en hadden niet veel tijd dus, alleen s'avonds naar het centrum geweest en de dag erna meteen weer door.Die keer met 2 nachten was wel fijner ,konden we nog wat van het eiland zien.
    Orlando: 2007,2008,2009,2010. Florida: 2000,2002, 2004,2005,2012,2013 Zuid-west: 2001,2006,2011 Noord-oost: 2003. Las Vegas: 2003/2004.
    2014.1 o.a. NY+Wash D.C. http://usa2014deel1.blogspot.nl/
    2014.2 o.a. NY,Boston,Niagara,Toronto. http://usa2014deel2.blogspot.nl/
    2015 Orlando http://orlandolente2015.blogspot.nl/

  3. Top | #3
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Keys

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door juud Bekijk Berichten
    Wij gaan de 2de dag naar de keys, we hebben de intentie om daar 1 nacht te blijven, wat raden jullie aan is dit lang genoeg of is het verstandig hier nog een nacht aan vast te plakken.
    Eén overnachting betekent: aankomen na een lange autorit, nog even wat rondkijken, dineren en nar bed, volgende dag kort nog wat rondkijken en dan weer op pad naar de volgende bestemming.

    Da's dus een erg kort verblijf voor een erg lange rit.

    Als je weinig tijd hebt en "alles" in Florida wilt hebben gezien, dan is dt een perfecte manier. Mijn manier is het echter niet. Ik wil liever ergens de tijd voor nemen, lekker in mijn eigen tempo een heleboel zien. En de tijd nemen om het "echte" van een plaatsje te vinden, de echte sfeer op te snuiven. En mijn ervaring is dat dat niet gaat zij een "touch-and-go" bezoek zoals jij dat beschrijft.

    Ieder z'n keuze, maar ikzelf zou toch iets langer willen blijven, toch minstens 2 nachten.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  4. Top | #4
    Florida Groupie Marcelg's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2005
    Locatie
    Key West, Florida
    Berichten
    461

    Standaard Re: Keys

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door juud Bekijk Berichten
    Wij gaan de 2de dag naar de keys, we hebben de intentie om daar 1 nacht te blijven, wat raden jullie aan is dit lang genoeg of is het verstandig hier nog een nacht aan vast te plakken.
    De Keys is Key Largo tot Key West, het gaat er nu dus om waar je precies naar toe wilt, ik verwacht Key West, dan denk ik dus ook dat 1 nacht niet echt de moeite is.
    Het is volgens mij verstandig om er dan nog een nacht aan vast te plakken.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •