Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 26 van de 26 EersteEerste ... 16242526
Resultaten 251 tot 257 van de 257

Onderwerp: Paspoort

  1. Top | #251
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Geldigheid paspoort

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Njit Bekijk Berichten
    Nee, je paspoort hoeft NIET nog 6 maanden geldig zijn op de dag van terugkomst.
    Zoals je 4 berichten eerder (#245) al had kunnen lezen.....:-\"
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  2. Top | #252
    Newbie
    Ingeschreven
    Mar 2012
    Locatie
    N-Brabant
    Berichten
    10

    Standaard Re: Paspoort

    Bedankt voor de reactie. Weet ik zeker dat ik niet op de valreep voor zoonlief nog een nieuw paspoort moet halen.

  3. Top | #253
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jul 2008
    Berichten
    61

    Standaard Verloop van paspoort

    Vandaag hebben wij alle informatie gekregen mbt tot de villa. In deze informatie staat dat je paspoort nog minstens 6 maanden geldig moet zijn op de dag dat je terug reist? Dit is voor ons geheel nieuw mijn paspoort is nog 2 weken geldig als wij terugkomen. is dit echt nodig heb al geboekt tickets, ETSA etc.?
    Ik heb wel al even op internet zitten zoeken maar volgens mij was het vroeger zo dat je paspoort 6 maanden nog geldig moest zijn maar is dat nu niet meer aan de orde. kan iemand mij dit bevestigen.

    Alvast heel erg bedankt
    Laatst gewijzigd door Michael66; 28-01-13 om 23:08. Reden: Toegevoegd aan bestaand onderwerp over paspoorten

  4. Top | #254
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    1.531

    Standaard Re: Verloop van paspoort

    Is niet meer aan de orde voor inwoners van Belgie en Nederland
    1998 Californie en Mexico, 1998 Californie, 1999 New York en Californie, 2000 Atlanta en Florida, 2002 New York, 2003 Florida, 2004 Ca, Ne, Ut, Ar, 2005 Florida, Dec 2005/ Jan 2006 Ar, Ne, Ca, Oct 2006 Zuid Oost Amerika, Sept 2007 Zuid Oost Amerika, Mei 2008 New York/Orlando, Mrt/Apr 2009 Texas, Oct 2009 Florida, Apr/mei 2011 Florida, November 2011 Florida, Juni/Juli 2012 GA, SC en FL, Sept/Okt 2013 FL, Feb/Mrt 2014 FL, Dec 2014/Jan 2015 FL, Aug 2015 FL, Juli 2016 CA en AR, April/mei 2018 FL.

  5. Top | #255
    Florida Fanaat Esther2013's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    945

    Standaard Re: Verloop van paspoort

    Paspoort moet geldig zijn tijdens het reizen van en naar het land van bestemming en hoeft niet nog 6 maanden geldig te zijn na terugkomst. Hier is ook al een topic van, ik had nl zelfde probleem en heb dit al uitgezocht.
    Gulfcoast 2016 http://sloofjes2016.blogspot.com
    New York 2015 Gulfcoast 2014 Las Vegas en Florida 2013
    Oude blogs: http://sloofjes-naar-florida.blogspot.nl



  6. Top | #256
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jul 2008
    Berichten
    61

    Standaard Re: Verloop van paspoort

    Oké gelukkig bedankt voor de snelle antwoorden

  7. Top | #257
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    83

    Standaard Re: Paspoort

    Na het lezen van dit topic ben ik met mijn paspoort, welke op 08/01/2015 vervalt, gisteren de VS binnengekomen.
    Op zich zonder problemen, alleen konden we ivm de geldigheid van het paspoort geen gebruik maken van de "self check in automaten" en moesten we naar een aparte rij.
    Hier werd alles dubbel gechecked en moesten we 'bewijs' overleggen waaruit bleek dat wij de VS zouden verlaten voordat het paspoort zou zijn verlopen.

    ze namen genoegen met een mailtje met daarin mijn e-ticket gegevens welke ik op mijn telefoon kon laten zien.

    houd er bij korte geldigheid van het paspoort dus rekening mee dat ze kunnen vragen om bewijs van vertrek.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •