Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 5 van de 26 EersteEerste ... 3456715 ... LaatsteLaatste
Resultaten 41 tot 50 van de 257

Onderwerp: Paspoort

  1. Top | #41
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jul 2005
    Berichten
    9

    Standaard Paspoort voor kind / baby

    We gaan binnenkort naar Orlando, nu hoorde ik dat je voor je kind ook een eigen paspoort moet hebben? Ze (1,5 jaar) staat nu bij onze paspoorten ingeschreven.

    Is het zo dat ze een eigen paspoort moet hebben?

    Groeten,
    Bennie

  2. Top | #42
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard

    Zie ook dit Topic: http://www.floridaforum.nl/viewtopic...light=paspoort

    Je kind heeft ook een eigen paspoort nodig...
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  3. Top | #43
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2005
    Berichten
    40

    Standaard

    Ik ben eergisteren in Miami geland met een Egyptisch stempeltje in mijn paspoort (ben er vorig jaar geweest om te duiken). Er werd geen enkele vraag over gesteld. Ik heb me daar geen seconde druk over gemaakt en dat hoef jij echt ook niet te doen 8)
    Veel plezier tijdens je verblijf hier!

  4. Top | #44
    Vaste Bezoeker nounou's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2005
    Locatie
    belgie west-vlaanderen
    Berichten
    51

    Standaard Paspoort of Identiteitskaart?

    Ik heb hier op het forum al gelezen dat je op sommige plaatsen je paspoort moet laten zien ,is dat waar? Want ik vindt het vervelend die altijd op zak te hebben , :? en als je die verliest een heleboel problemen.En welk van de twee moet je bij hebben het belgisch of het reispaspoort ,die is al redelijk groot, graag enkele nuttige tips ! Als wij gaan wandelen nemen wij nooit een tas mee vandaar de vraag ! Veel gemakkelijker je hoeft aan niets te denken vooral als je naar die pretparken gaat veel groeten nounou 8)

  5. Top | #45
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2005
    Berichten
    107

    Standaard

    Toen wij aankwamen in de USA hebben wij de eerste dag al aan een van de vele politieagenten gevraagd hoe het nu precies zit. Die zei dat je in principe wel je reispaspoort moet bijhebben, maar dat een kopie normaal gezien ook wel volstaat. Dus wij hebben steeds onze reispaspoorten in de kluis in het hotel gelaten, en een kopie van ons reispaspoort bijgehouden in onze portefeuille.
    Je belgische identiteitskaart heeft trouwens geen enkele waarde in de USA, dat kan je enkel nodig hebben op de luchthaven van Brussel.

  6. Top | #46
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    ZH
    Berichten
    2.323

    Standaard

    Ik weet niet of het in Belgie ook mogelijk is, maar ik vraag altijd mijn oude paspoort ongeldig gemaakt terug.
    Ze maken er dan een paar gaten in.
    Dit paspoort draag ik altijd bij mij op reis.
    Zal officieel wel niet geldig zijn, maar heb het gelukkig nog nooit nodig gehad.

    Groeten
    Knaapje
    Laatst gewijzigd door Michael66; 19-03-10 om 17:59. Reden: full quote eruit

  7. Top | #47
    Regelmatige Bezoeker monique2331's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Berichten
    34

    Standaard

    nou ik vind het vreemd om te horen dat je je paspoort niet nodig heb in amerika zelf.
    Als ik iets koop in een winkel en met mijn creditcard betaald wordt er wel eens naar mijn id gevraagd dus dan laat ik toch echt mijn paspoort zien want anders wordt er niet afgerekend met creditcard.

  8. Top | #48
    Florida Fanaat Eric's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Almere
    Berichten
    1.832

    Standaard

    Ik weet niks over een Belgische I.D. kaart, maar als ik op reis naar Amerika ga, heb ik zowel mijn paspoort als mijn I.D. kaart bij me.
    Mijn paspoort berg ik in het hotel op, en mijn I.D. heb ik altijd bij me, en wordt ook altijd gewoon geaccepteerd, inderdaad bij C.C. betalingen, maar ik heb hem verder ook wel eens gebruikt, gewoon zonder problemen.
    Ik heb van beide ook een kopie tussen mijn bagage, zodat als ik een van de twee kwijtraak ik snel een nieuwe kan aanvragen.
    Succes, Eric

  9. Top | #49
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Helmond
    Berichten
    752

    Standaard

    Wij hebben de paspoorten altijd in de hotelkluis liggen. Voor identificatie gebruiken we de rijbewijzen en we hebben daar nooit problemen mee gehad.

  10. Top | #50
    Florida Groupie marisca's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Locatie
    Arnhem
    Berichten
    634

    Standaard Wanneer nieuw paspoort?

    Weet iemand hier op het forum wanneer nu eigenlijk dat nieuwe paspoort ingaat ( Eye scan ) Ik bedoel niet het machinaal leesbare paspoort . Vorig jaar zou het toch al ingaan ? Wij hebben nog niet zo lang deze paspoorten dus zou dat zonde zijn.



    Groetjes marisca ( En ja dit is een vs paspoort ).
    Getrouwd in orlando 16 mei 1996, Rondreis 3 weken. 1997: 4 weken Californie en Lasvegas. 1998 Ny/LasVegas.Florida 00,03,04,05,06,07 LV en 07 Orlando en bahama's http://ris32.hyves.net/



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •