Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Resultaten 1 tot 6 van de 6

Onderwerp: Even voorstellen: YSS

  1. Top | #1
    Regelmatige Bezoeker yss's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2006
    Berichten
    20

    Standaard Even voorstellen: YSS

    Ik heb al vele goeie tips gehad (en verder kunnen lezen), maar had me nog niet voorgesteld.
    In 2006 met mijn man (voor zijn werk) naar Ponte Vedra Beach geweest (richting Jacksonville). Heel enthousiast geworden daar, en nu, met de kinderen (zoon 17, dochter 10), hebben we geboekt voor eind april.
    Willen zeker naar een aantal honkbalwedstrijden, honkbalspullen kopen, naar mooie stranden, winkelen, dolfijnencentrum, enz.
    Beginnen in Fort Lauderdale (3 dagen), Key West (2 dagen) en Sarasota (4 dagen).
    Denk wel dat het helaas veel te kort is voor wat wij graag zouden willen doen, maar mooi excuus om er nog een keer heen te gaan!
    Als iemand nog een tip heeft over een mooi strand bij Sarasota o.i.d.? En eventueel behalve Sportsauthority nog andere honkbalshops?
    Yvonne

  2. Top | #2
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2006
    Berichten
    1.254

    Standaard Re: even voorstellen: YSS

    Welkom op dit forum.

    En vakantie is altijd te kort, toch???

  3. Top | #3
    Florida Fanaat Eric's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Almere
    Berichten
    1.832

    Standaard Re: even voorstellen: YSS

    Hallo Yvonne, welkom hier.
    Er zullen ongetwijfeld heel veel honkbalwinkels zijn (Michael??), maar ik denk dat Sportsauthority wel de goedkoopste en uitgebreidste keus heeft.
    Eric

  4. Top | #4
    Regelmatige Bezoeker yss's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2006
    Berichten
    20

    Standaard Re: even voorstellen: YSS

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eric Bekijk Berichten
    Hallo Yvonne, welkom hier.
    Er zullen ongetwijfeld heel veel honkbalwinkels zijn (Michael??), maar ik denk dat Sportsauthority wel de goedkoopste en uitgebreidste keus heeft.
    Eric
    Ja, dat dachten wij ook al,( en ook door berichten van Michael). Bedankt in ieder geval!

  5. Top | #5
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: even voorstellen: YSS

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eric Bekijk Berichten
    Er zullen ongetwijfeld heel veel honkbalwinkels zijn (Michael??), maar ik denk dat Sportsauthority wel de goedkoopste en uitgebreidste keus heeft.
    Niet teveel denken over honkbal Eric, dat gaat mis :-$ :-$ :-$ :-P

    @YSS: ga dan absoluut een paar wedstrijden van de Devil Rays bezoeken. Niet de absolute top, maar wel een verschrikkelijk leuke ervaring!!

    De/het baseball-stuff in Tropicana Field is wel afschuwelijk duur. Alternatief1: WalMart!! Vaak leuke spullen voor weinig $$. Maar soms ook helemaal niks.

    Als je op zoek bent naar "basis" honkbalspullen, zoals handschoen, knuppel, bal etc dan kun je bijna overal terecht. De Spofts Dominator op International drive heeft een beperkt assortiment, maar wie weet net wat jij zoekt ...

    Voor honkbal-memorabilia heb ik de leukste winkel gezien in de Aventura-mall in Miami. Allerlei honkbalspul met handtekeningen erop, tegen aanzienlijke prijzen. Ik vond een bal met Barry Bonds-hantekening erop voor $ 450 erg duur .....

    In de Orlando-omgeving is er een leuke winkel in "The Loop", een vrij recent geopend winkelplaatsje aan John Young Parkway. Daar zit een goede sportzaak met veel baseball-stuff. Zo ook een goede winkel in de Lake Buena Vista Outlest, daar heb ik ook wel een aantal "basis"-spulletjes gekocht.

    Zo, da's wel even genoeg, toch? Als je specifiekere vragen hebt zie ik ze wel verschijnen in het desbetreffende onderwerp.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  6. Top | #6
    Regelmatige Bezoeker yss's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2006
    Berichten
    20

    Standaard Re: even voorstellen: YSS

    Bedankt alvast hiervoor! Wellicht tot de volgende vraag!
    Groet,
    Yvonne



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •