Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 5 van de 5 EersteEerste ... 345
Resultaten 41 tot 43 van de 43

Onderwerp: Reisschema daydreamy: voorlopige planning Florida

  1. Top | #41
    Florida Groupie SpaceAce's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    593

    Standaard Re: Ons voorlopige planning Florida

    Dit is overigens wat ik schreef over Exit-Reizen op 29 december 2004 in het topic Ervaring met Exit Reizen.nl/goedkope vliegtickets:

    Ik ben dus (voor de verandering) NIET tevreden over Exit-reizen! Zowel over hun manier van communiceren als het aanbod welke ze ons voorschotelden.

    Wij hebben vorige week via de mail een offerte aangevraagd bij Exit-reizen. Wij zijn ons namelijk aan het voorbereiden op een reis naar de Westkust van USA (sorry, geen Florida dit keer) :grin:

    Onze offerte bestond uit de vliegtickets, autohuur en de eerste overnachting in San Francisco.

    Wat kregen we terug? Een mailtje met de totale kosten (geen specificatie of iets dergelijks dus). Vergelijken of er ergens anders goedkopere vliegtickets of autohuur te krijgen was, zat er niet in. Wij zijn hiermee ook niet accoord gegaan. Het was namelijk wel een behoorlijk bedrag en dan willen we ook weten waaraan we dat uitbesteden.

    <knip>

    Het derde mailtje van hun stond uiteindelijk alles mooi gespecificeerd. Wat bleek: via vliegtarieven.nl zagen we dat Exit-reizen voor dezelfde vlucht 39 euro p.p. meer hadden gerekend en voor de luchthavenbelasting 55,17 euro p.p. meer.
    Ofwel, bij ons hadden ze 94,17 per persoon (=188,34 euro totaal) aan vliegtickets meer gerekend.

    Hiervoor moesten we wel een paar keer voor over-en-weer mailen, aangezien ze in eerste instantie de gespecificeerde kosten niet wilden geven ("het betrof een pakketreis, dus konden ze het niet specificeren, want pakketreizen zijn altijd goedkoper omdat het combitarieven heeft" typte ze). Uh-huh.
    Neem een kijkje op onze homepage met veel reisverslagen van Amerika: http://www.huizedenbosch.nl
    en/of lees onze blog van onze afgelopen reis naar omgeving Great Lakes & more: https://usatour2018.wordpress.com/

  2. Top | #42
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2006
    Berichten
    1.254

    Standaard Re: Ons voorlopige planning Florida

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Njit Bekijk Berichten
    Het enige waar ik nog mee zit is dat het volgens mij niet exact dezelfde vlucht is..
    Exit-Reizen boekt je op een vlucht later uit Orlando. Lijkt mij persoonlijk gunstiger dan degene die bij Delta staat (anders sta je 7 uur op Atlanta te kijken) maar die is bij Delta dus niet te boeken...

    Edit: is toch wel te boeken
    Wilde net zeggen wel te boeken maar toen zag ik je edit.
    Had hetzelfde probleem met mijn boeking maar toen ik een paar keer opnieuw keek kwam er steeds betere tijden bij Delta :-)

  3. Top | #43
    Florida Fanaat Mickey99's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2006
    Locatie
    Noord Holland
    Berichten
    1.908

    Standaard Re: Ons voorlopige planning Florida

    Ik zou gewoon geen fly & drive boeken. Volgens mij zit daar het verschil. Je betaald bij een fly & drive een bedrag per persoon. Dus in principe betaal je dan per persoon voor de auto??? Ik denk dat losse vlucht en de auto apart voordeliger uitkomt.

    Wij hebben zoals ik al eerder schreef wel geboekt bij exit-reizen maar gevraagd om 2 tickets via New York naar Orlando en apart daarvan een auto. De auto hadden we bij Dollar en het was een Groep C4 voor € 170,00 per week en € 36,00 per dag. De auto hadden we overigens alleen in Orlando. In New York hebben we geen auto gehuurd.

    We waren toen voor de totale reissom over de periode 29 september tot en met 19 oktober (tickets + luchthavenbelasting + 15 dagen autohuur en reserverings/boekingskosten)
    € 1.296,00 kwijt.
    Florida:1995/1996/1997/1998/1999/2000/2002/2003/2 x 2004/2 x 2006/2 x 2007/2008/2011/2012/2013/2014/2015/2016
    New York: 2006 / 2007 / 2009 /2015 Zuidwesten: 2008 / 2009 / 2013 /2016. Noordwesten: 2013
    Noordoosten: 2009. Mid- en zuidwesten: 2010. Zuidoosten: 2011. Alaska: 2014



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •