Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 2 van de 5 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 43

Onderwerp: Reisschema daydreamy: voorlopige planning Florida

  1. Top | #11
    Vaste Bezoeker daydreamy's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2006
    Locatie
    Almere
    Berichten
    75

    Standaard Re: Ons voorlopige planning Florida

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Yvet Bekijk Berichten
    Ik zou ervoor kiezen om Miami te skippen.
    Houd het een beetje rustig allemaal (zegt ik die alle dagen vol gooi)....
    Kun je ook shoppen want dat mis ik echt in schema 1, je moet echt gewoon ff shoppen daarzo.

    Je raakt wrs verslaafd aan Orlando en dan pak je de volgende reis een rondje florida mee
    Ja dat shoppen wil ik toch ook eigenlijk echt niet overslaan, dus als er echt niets is in Miami zelf om te zien, denk ik dat ik die 2 dagen aan Orlando vast plak

    Hebben we in ieder geval weer een excuus om nog een keer te gaan

    We hebben nog helemaal geen vluchten geboekt of iets, omdat we nog aan het discussieren zijn wat we precies willen en of het dit jaar nog kan of dat we begin volgend jaar beter kunnen gaan


    Reisverslagen: Florida 2011, Florida 2018

  2. Top | #12
    Florida Fanaat Eric's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Almere
    Berichten
    1.832

    Standaard Re: Ons voorlopige planning Florida

    dus als er echt niets is in Miami zelf om te zien, denk ik dat ik die 2 dagen aan Orlando vast plak
    Het is zeker niet zo, dat er niets te zien is in Miami, en dat shoppen kan ook prima in Miami.
    Het is meer dat je keuzes moet maken.
    Ik begrijp dat jullie een vlucht naar Miami met stopover in New York overwegen?
    Dan zou ik of Miami helemaal laten vallen, en gewoon op Orlando vliegen, of wel naar miami vliegen, maar daar 1 nacht blijven slapen, zodat je wat meer tijd hebt voor die stad.
    Naar Florida gaan en Miami niet zien is toch ook eigenlijk een beetje raar.
    Als je er nooit bent geweest, weet je volgende keer (die komt er zeker) nog steeds niet of je er wel of niet heen moet.
    Eric

  3. Top | #13
    Vaste Bezoeker daydreamy's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2006
    Locatie
    Almere
    Berichten
    75

    Standaard Re: Ons voorlopige planning Florida

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eric Bekijk Berichten
    Het is zeker niet zo, dat er niets te zien is in Miami, en dat shoppen kan ook prima in Miami.
    Het is meer dat je keuzes moet maken.
    Ik begrijp dat jullie een vlucht naar Miami met stopover in New York overwegen?
    Dan zou ik of Miami helemaal laten vallen, en gewoon op Orlando vliegen, of wel naar miami vliegen, maar daar 1 nacht blijven slapen, zodat je wat meer tijd hebt voor die stad.
    Naar Florida gaan en Miami niet zien is toch ook eigenlijk een beetje raar.
    Als je er nooit bent geweest, weet je volgende keer (die komt er zeker) nog steeds niet of je er wel of niet heen moet.
    Eric
    Dat is zo, maar we vliegen inderdaad eerst naar New York en daarvanuit naar Orlando of Miami misschien dat schema 1 dan toch wel het beste is.


    Reisverslagen: Florida 2011, Florida 2018

  4. Top | #14
    Florida Fanaat Eric's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Almere
    Berichten
    1.832

    Standaard Re: Ons voorlopige planning Florida

    Denk erom dat je geen ticket New York + een ticket New York - Florida koopt, maar gewoon een retourticket naar Florida met gratis stop over in New York !! Anders ben je veel te veel geld kwijt.
    Eric

  5. Top | #15
    Vaste Bezoeker daydreamy's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2006
    Locatie
    Almere
    Berichten
    75

    Standaard Re: Ons voorlopige planning Florida

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eric Bekijk Berichten
    Denk erom dat je geen ticket New York + een ticket New York - Florida koopt, maar gewoon een retourticket naar Florida met gratis stop over in New York !! Anders ben je veel te veel geld kwijt.
    Eric
    Retour ticket naar Florida? maar we vliegen aan op New York dus niet echt een stopover toch..
    Bij exitreizen is het ong. 800 euro voor 2 personen heen naar New York, terug vanuit Orlando (de binnenlandse vlucht is ong. 100 dollar dat komt er dan nog bij)


    Reisverslagen: Florida 2011, Florida 2018

  6. Top | #16
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Ons voorlopige planning Florida

    Wat Eric zegt. Bij veel maatschappijen is een Stopover gratis. Als je 2 losse tickets koopt ben je veeeeel duurder uit. Exit-Reizen moet dit ook voor je kunnen regelen..
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  7. Top | #17
    Florida Fanaat Eric's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Almere
    Berichten
    1.832

    Standaard Re: Ons voorlopige planning Florida

    Dat valt me eigenlijk zwaar tegen van Exit reizen.
    Zeker bij een reisbureau moeten ze weten dat je nooit losse tickets moet kopen. Ze hebben gewoon niet goed hun best gedaan.

    Eric

  8. Top | #18
    Florida Groupie Yvet's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Locatie
    Delft
    Berichten
    622

    Standaard Re: Ons voorlopige planning Florida

    Idd niet iedereen houdt van shoppen.
    Maar Orlando is toch echt wel een mekka met al dat goedkope spul....
    Maar dan nog er zijn mensen die er niet van houden
    Mijn reactie is dan ook maar een tip en geen eis, plus dat er in de openingstopic, in het schema shoppen met !! staat.

    Daarnaast zou ik ook weer niet zeggen dat er in Miami niks is...
    Integendeel, er is in Miami en omgeving juist heel veel te zien en te doen.
    Zoveel dat ikzelf zeg niet maar 1 dagje daarnaartoe gaan neem langer de tijd ervoor.
    **Wat weer tegenstrijdig is met een ander topic hier op het forum waarbij ik juist heb geen 5 dagen Orlando en 5 dagen Miami, maar dat komt omdat ik dan meer tijd voor Orlando zou uittrekken en 3 dagen Miami zou doen.
    In jullie geval heb je er ook nog NY voor zitten vandaar.

    Wat ook nog een optie is, is dat je minder dagen naar NY toegaat 4 of 5 bv en dan die extra dagen in Miami stopt of zowel in Miami als Orlando...
    Mogelijkheden, mogelijkheden.....

    December 2012 met 8-daagse Disney Fantasy Cruise.
    Mei 2013 met 15-daagse Trans Atlantische Disney Magic cruise


  9. Top | #19
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2006
    Berichten
    1.254

    Standaard Re: Ons voorlopige planning Florida

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door daydreamy Bekijk Berichten
    Retour ticket naar Florida? maar we vliegen aan op New York dus niet echt een stopover toch..
    Bij exitreizen is het ong. 800 euro voor 2 personen heen naar New York, terug vanuit Orlando (de binnenlandse vlucht is ong. 100 dollar dat komt er dan nog bij)
    Wat Eric probeert te zeggen is pak een ticket naar Orlando met een gratis Stopover in New York.

    BV met Delta.

    Ik heb bv. via Delta dit jaar een vlucht geboekt voor 2 weken naar Orlando, met een gratis stopover op de terug weg in Atlanta waar ik dan nog een 2 weken blijf en dan weer terug ga naar amsterdam en op die manier dus een gratis stopover heb zonder extra kosten omdat het ticket gewoon voor Amsterdam-Orlando is!!

  10. Top | #20
    Florida Fanaat Mickey99's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2006
    Locatie
    Noord Holland
    Berichten
    1.908

    Standaard Re: Ons voorlopige planning Florida

    Die gratis stopover is bij Exit-reizen gewoon te boeken maar je moet wel zelf aangeven wat je wilt. Wij hebben voor afgelopen september/oktober een offerte gevraagd aan Exit-reizen en direct een leuke aanbieding gehad.
    Wij hebben toen € 460,00 per persoon betaald inclusief luchthavenbelasting + toeslagen betaald voor de vluchten:
    1) Amsterdam - New York
    2) New York - Orlando (5 dagen na de eerste vlucht)
    3) Orlando - Amsterdam (via Atlanta, 2 weken na de 2e vlucht)

    Ik vond het een hele mooie prijs.
    Florida:1995/1996/1997/1998/1999/2000/2002/2003/2 x 2004/2 x 2006/2 x 2007/2008/2011/2012/2013/2014/2015/2016
    New York: 2006 / 2007 / 2009 /2015 Zuidwesten: 2008 / 2009 / 2013 /2016. Noordwesten: 2013
    Noordoosten: 2009. Mid- en zuidwesten: 2010. Zuidoosten: 2011. Alaska: 2014



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •