Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 1 van de 4 123 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 36

Onderwerp: [Nieuws] Tigger slaat kind

  1. Top | #1
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard [Nieuws] Tigger slaat kind

    Berichtje in de St. Petersburg Times:

    Father: Costumed 'Tigger' hit my son

    ORLANDO, Fla. (AP) -- A Walt Disney World employee dressed as the character "Tigger" was accused of hitting a child while posing for a photo, a spokeswoman for the theme park said Saturday.
    Park officials temporarily suspended Michael J. Fedelem while they investigate the accusations, Disney spokeswoman Zoraya Suarez said.
    "Naturally, physical altercations between cast members and guests are not tolerated," Suarez said.
    Jerry Monaco of New Hampshire videotaped his son, Jerry Jr., posing with the costumed character at Disney-MGM Studios on Friday and recorded the confrontation, according to a statement from the Orange County Sheriff's Office.
    The father said Fedelem intentionally hit his son "on or about the head," said sheriff's spokesman Carlos M. Padilla. "The tape only shows a fraction of what happened. Now it's up to us to find out what led up to that."
    A message left by The Associated Press for Monaco was not immediately returned. A telephone listing for Fedelem could not be located.
    In 2004 a Walt Disney World employee dressed as Tigger was accused of touching the breast of a 13-year-old girl while she posed with him for a photo. A jury found the man not guilty.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  2. Top | #2
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2006
    Berichten
    1.254

    Standaard Re: Tigger slaat kind

    Dit bericht heeft zelfs het RTL4 nieuws gehaald deze morgen en ze lieten de video zien, lijkt me gewoon een kwestie van iemand die zijn evenwicht verliest en niet van iemand die een jongen slaat. Die family is uit op iets waar niks is, als je het mij vraagt!!!

  3. Top | #3
    Florida Fanaat Mickey99's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2006
    Locatie
    Noord Holland
    Berichten
    1.908

    Standaard Re: Tigger slaat kind

    Als het waar is kan een kind daar toch wel een soort van "trauma" aan overhouden lijkt me. Wij hebben ooit (in 1994 of 1995) in Disneyland Parijs gezien dat een Mickey Mouse een vervelende puber een zet gaf. Dat was toen ook een heel erg vreemd gezicht. Ik kon met het op dat moment wel voorstellen want de puber was Mickey aan het duwen en trok op een gegeven moment aan zijn arm (er stond geen castmember in de buurt!) en toen weerde Mickey zich af en gaf die puber een zet. Die puber schrok wel van de reactie en hield wel meteen op. Zoals ik net al schreef kon ik me in deze situatie er op dat moment wel iets bij voorstellen maar het kan natuurlijk niet.
    Florida:1995/1996/1997/1998/1999/2000/2002/2003/2 x 2004/2 x 2006/2 x 2007/2008/2011/2012/2013/2014/2015/2016
    New York: 2006 / 2007 / 2009 /2015 Zuidwesten: 2008 / 2009 / 2013 /2016. Noordwesten: 2013
    Noordoosten: 2009. Mid- en zuidwesten: 2010. Zuidoosten: 2011. Alaska: 2014

  4. Top | #4
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2006
    Berichten
    1.254

    Standaard Re: Tigger slaat kind

    Nou dit is een soort gelijk voorval, kijk maar eens naar de video, je ziet die jongen die ik schat op zo'n 13/14 jaar, dus niet echt een kind meer voor mijn doen, gewoon aan de figuur vast hangen, vind ik het niet gek dat die zich af zet tegen hem.

  5. Top | #5
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Tigger slaat kind

    Maar ze hebben wel hun 15 minutes of fame. En wat een prachtig geacteerd drama; "Hoe hard heeft hij je niet geslagen" - "Behoorlijk hard":lol: Volgens mij was het meer een veeg en was Tigger gewoon bang om te vallen, maar ja US, Disney, law suits = groots en meeslepend :^o
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  6. Top | #6
    Regelmatige Bezoeker disney_cutie's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2006
    Locatie
    Z-Limburg NL
    Berichten
    16

    Standaard Re: Tigger slaat kind

    Ik zag het ook op het nieuws,
    hier staat de link naar het filmpje:
    http://www.rtl.nl/(vm=/actueel/rtlni....avi_plain.xml

    Volgens mij speelt er één ding: Papa denkt snel geld te kunnen verdienen!:-k

  7. Top | #7
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Tigger slaat kind

    En Disney zal wel gewoon over de brug komen. Slechte publiciteit kost hun nog veel meer..
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  8. Top | #8
    Florida Fanaat mattrob's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zuid Limburg
    Berichten
    1.288

    Standaard Re: Tigger slaat kind

    Ik zag het ook op het nieuws vanmorgen. Echt belachelijk dit, die vader was echt niet goed volgens mij zeg. Er gebeurde werkelijk waar haast niets. Ik ben benieuwd of Disney hier echt wel iets mee gaat doen ... [-X !
    Orlando 1999, 2000, 2002, 2002, 2003, 2005, jan 2008, juli 2008, 2009, mei 2010, juli 2010, kerst 2010, jan 2012, juli 2012, nov 2012, juli 2013, nov 2013, juli 2015, juli 2016, juli 2017, nov 2017, juli 2018, nov 2018 http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2018

  9. Top | #9
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Aug 2006
    Berichten
    36

    Standaard Re: Tigger slaat kind

    Ik heb het even bekeken en werkelijk wat een onzinverhaal. Teigetje valt en slaat per ongeluk de jongen in zijn gezicht. Wat een overtrokken reactie van een op publiciteit en misschien ook geld belustte pa.

    Maar ja, in Amerika wordt wel voor minder een proces aangespannen en een schadeclaim ingediend.

  10. Top | #10
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Tigger slaat kind

    Ik wil aan de hand van de videobeelden wel voor Disney getuigen in de countersuit en verklaren dat de jongen eigenlijk Tigger aanviel, want zo kun je die beelden ook intrepeteren.
    Maarrrrr... wat levert dat op ;-):-)
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •