Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 7 van de 8 EersteEerste ... 5678 LaatsteLaatste
Resultaten 61 tot 70 van de 76

Onderwerp: Kissimmee / US 192

  1. Top | #61
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: US 192-west road widening

    Op zich niet verkeerd om het laatste stukje ook 6-baans te maken, en voor een setje lichten bij Lindfields Blvd. valt ook wat te zeggen. Zelf heb ik er niet zoveel moeite mee om over of op de 192 te komen daar, maar er zijn er bij die zo maar 10 minuten staan te wachten .

    Alleen naar de Walmart zal het voor ons misschien wat overlast geven (maar het is voor een goed doel), de rest cross ik wel achterlangs.
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  2. Top | #62
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Kissimmee / US 192

    "Santa Baby! Experience Kissimmee's Holiday Greeting"
    Kerstgroeten met vele attracties in Kissimmee e.o.

    Laatst gewijzigd door Michael66; 18-12-13 om 22:14.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  3. Top | #63
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: US 192-west road widening

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jastsali Bekijk Berichten
    Voor wie de komende maanden verblijft in Davenport of Clermont. Gelezen op "ons" Glenbrook forum:
    A public Meeting at Lighthouse key was held yesterday re widening of the 192-west from 4 to 6 lanes from its junction with Bali Blvd to Secret Lake drive. It is starting immediately and will last no more than a year. They aim to keep four lanes open during the day. Progress and lane closures can be found on cflroads.com. There will be another new traffic signals at Lindfields Blvd which is a pain but maybe compensated by flowing.
    traffic.
    Ze zijn er inmiddels volop mee bezig. De overlast en vertraging vallen had mee, het loopt redelijk door. Leuke kanttekening is we dat er nu grote waarschuwingsborden staan met de maximum snelheden bij werkzaamheden; die is 55 mph, wat exact gelijk is aan de normale snelheid die er gereden mocht worden
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  4. Top | #64
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Berichten
    374

    Standaard Re: US 192-west road widening

    Speed Fines Double when Workers Present

  5. Top | #65
    Florida Fanaat JKG's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    1.539

    Standaard Re: Kissimmee / US 192

    Ben wel benieuwd hoe ze dan '4 lanes' open willen houden, waar er nu al 4 banen in totaal zijn.. en is het op het moment van werkzaamheden volledig afgesloten of is er één baan open?
    Op http://cflroads.com/project/239304-1...ret_Lake_Drive zie je dat ze soms behoorlijk lang 'lane closures' hebben vanwege de werkzaamheden.

    Als het helemaal dicht zit moet je denk ik rijden tussen Westside Road -> Funie Steed Road en eventueel Formosa Gardens Blvd / Morgan Williams Road?
    Al kan je volgens Google Maps nog niet van Westside naar Funie Steed.. weet niet of die weg inmiddels open is?

  6. Top | #66
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Kissimmee / US 192

    Die weg is nog steeds afgesloten, al jaren, maar de barricades (plastic vaten) zijn regelmatig verschoven, dus er gaan wel mensen langs. Ik snap zowiezo niet waarom dat deel ongebruikt blijft, het is een goede weg, of het moet zijn om Westside niet te veel met verkeer te belasten.

    Er kunnen lanes gesloten worden, maar daar was vorige week nog geen sprake van, ze waren volop bezig met de derde baan, aan de rechterkant, in 2 richtingen.
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  7. Top | #67
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Kissimmee / US 192

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door meh1965 Bekijk Berichten
    Prachtig En wat hadden we hier kunnen zien?
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  8. Top | #68
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Kissimmee / US 192

    De youtube-video die ik hiervoor heb geplaatst is helaas niet meer zichtbaar (op "privé" gezet door de eigenaar). <<doet het inmiddels weer, zie hier >>
    Maar gelukkig is er nog meer beeldmateriaal:

    Laatst gewijzigd door Michael66; 18-12-13 om 22:16.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  9. Top | #69
    Florida Fanaat JKG's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    1.539

    Standaard Re: Kissimmee / US 192

    Lijkt me ook sterk dat de 192 één kant op dan volledig dicht zal zijn.. het is toch wel een belangrijke weg. Misschien dat ik een keer een villa aan de US27 neem.. al ben ik meer van het 192/535-gebied.. maar verandering van spijs doet ook eten.

  10. Top | #70
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Kissimmee / US 192

    `192 West wordt steeds verder ontwikkeld, steeds meer winkels en restaurants, en op dit moment worden weer hele stukken bouwrijp gemaakt, o.a. tussen Formosa Gardens en de 429. Misschien dat bij een volgend bezoek duidelijk word wat hier gaat komen.
    Wat wel jammer is, is dat Houlihans dicht is. Was wel niet zo'n dapper restaurant, maar had wel een leuke uitstraling. Nieuwe aanwinst is Bonefish Grill, nog niet bezocht, maar staat op de lijst.

    Het gaat er op lijken dat US192 West (ook door de wegvernieuwing) de nieuwe US192 East van de 80-er jaren gaat worden, maar dan beter
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •