Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 1 van de 8 123 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 76

Onderwerp: Kissimmee / US 192

  1. Top | #1
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Kissimmee / US 192

    Zeer Handig. Roadmap van de US 192 met aanliggende bedrijven, hotels, restaurants, parken en winkels.
    Check it op :arrow: www.kissimmee-us192.com
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  2. Top | #2
    Florida Groupie ekkie50's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2005
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    498

    Standaard

    inderdaad een zeer handige wegwijzer.
    Hou er wel rekening mee dat er aan een groot gedeelte van de 192 in Kissimmee en ten westen daarvan wegwerkzaamheden plaatsvinden. Dit is al jarenlang aan de gang en wanneer dat klaar is is 'anyone's guess'.
    Daardoor is de 192 vaak niet de beste keuze om van west (route 27 of I-4) naar oost (downtown Kissimmee) te rijden, zeker niet in de weekends met extra vakantieverkeer.
    De Osceola Parkway ten noorden van de 192, of de South Orange Blossom Trail ten zuiden ervan kunnen dan goede alternatieven zijn. Wel een omweg, maar toch sneller op je bestemming. Ik zeg het maar even.....
    Groeten van Eric!
    Ik hoop dit jaar weer naar Florida te gaan, net als alle voorgaande jaren.

  3. Top | #3
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard

    Ik vindt het met de drukte overdag nog wel meevallen, maar vooral savonds is het rampendal, met name het gedeelte tussen SR535 en de Wallmart is kruipen en stilstaan. Maar ze komen ieder jaar een stukje verder, hoewel het nu bij de I4 overpass ook een beetje rommelig is. Gelukkig ken ik hier en daar ook een binnendoortje, dus dat komt goed.
    De verwijzing naar de routemap is ook eigenlijk bedoeld voor de nog niet zo ervaren Kissimmee ganger en voor als je een bepaald bedrijf wilt opzoeken en houdt geen rekening met de wegwerkzaamheden, helaas.
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  4. Top | #4
    Florida Groupie Harm's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    gouda
    Berichten
    329

    Standaard

    Is dat stuk bij de wall-mart nou nog niet klaar?
    Moet ik straks weer een eeuw in de rij staan om bij de Wall-mart te komen
    Harm

  5. Top | #5
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard

    Die drukte naar de Walmart kun je ontwijken. Op de US192 east, vanaf Oldtown/Disney rechtsaf Poinciana Blvd op, kilometertje of 3 rijden en dan linksaf Oren Brown Road op en je rijdt zo aan de achterkant de Walmart binnen :lol:
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  6. Top | #6
    Florida Groupie ekkie50's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2005
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    498

    Standaard WalMart

    Misschien voor velen een open deur, maar ik heb pas geleden een WalMart 24-hour superstore ontdekt op route 27, net ten noorden van de aansluiting op de 192 (richting Clermont).
    Het hangt er natuurlijk van af waar je hotel/motel is gelegen aan de 192, maar het is 't overwegen waard. De westkant van de 192 is in ieder geval zonder opbrekingen.
    Groeten van Eric!
    Ik hoop dit jaar weer naar Florida te gaan, net als alle voorgaande jaren.

  7. Top | #7
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard

    Is helemaal waar en volgens mij nog groter ook. En makkelijk te bereiken ook. Dankzij store locator gevonden.
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  8. Top | #8
    Florida Groupie ekkie50's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2005
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    498

    Standaard

    dus weer een reisdoel voor volgende keer :wink:
    Groeten van Eric!
    Ik hoop dit jaar weer naar Florida te gaan, net als alle voorgaande jaren.

  9. Top | #9
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard

    Ik ben net wat info aan het doorbladeren voor de vakantie die over een aantal dagen begint, kom ik de volgende informatie tegen in het "2005 Book of dreams (Kissimmee vacation planner)" van het Kissimmee Convention & Visitors bureau / Official Visitor Center:

    While you're in town, enjoy our award-winning "BeautiVacation" project along U.S. Hwy 192. We're in the final phase (December 2006 completion) of road improvements stretching about threemiles east from the center of tourist corridor out to the Kissimmee city limits. (Pardon our dust!)
    Het lijkt er op dat er wel een planning is voor de wegwerkzaamheden, en - belangrijker - er schijnt dus ook een einde aan al die ellende te komen. Al ga ik er wel van uit dat ze daarna wel iets anders verzinnen ....

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  10. Top | #10
    Regelmatige Bezoeker moemoe's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2007
    Berichten
    15

    Standaard Schaatsbaan in Kissimmee

    hallo

    wij gaan deze zomer naar kissimmee en in de folders heb ik gezien dat er daar een ijsschaats baan is en misschien een winkel want onze kleinzoon tom doet aan kunstschaatsen (zie foto met kevin van der perren)
    kan er iemand daar iets over zeggen alle informatie is welkom

    groetjes nicole (moemoe)



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •