Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 11 tot 15 van de 15

Onderwerp: Reisschema Marjol: Orlando 5-18 mei '07

  1. Top | #11
    Florida Groupie Marjol's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2006
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    457

    Standaard Re: Reisschema Orlando 5-18 mei '07

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Michael66 Bekijk Berichten
    Gewoon ergens een plekje uitzoeken dat je leuk lijkt. Achter de thuisplaat is leuk, maar dan heb je een net voor je neus (wel handig om de foutgeslagen ballen tegen te houden). Achter het 1e of 2e honk is ook leuk, dan heb je een mooi overzicht. Maar alle andere plaatsen zijn ook goed te doen.
    Een net voor m'n neus lijkt me eerlijk gezegd niet zo leuk Het zal dus wel achter het 1e of 2e honk worden.

    Ik weet niet of het nodig is om zo vroeg al kaartjes te kopen. Maar je weet het natuurlijk nooit, wie weet kopen verschillende sponsors wel een heleboel kaartjes op en dan is het stadion met 9500 plaatsen wel gauw vol.
    Het kan toch sowieso geen kwaad om de kaartjes alvast te bestellen? Ze worden toch niet goedkoper naarmate de wedstrijd dichterbij komt?

  2. Top | #12
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Reisschema Orlando 5-18 mei '07

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Marjol Bekijk Berichten
    Een net voor m'n neus lijkt me eerlijk gezegd niet zo leuk Het zal dus wel achter het 1e of 2e honk worden.
    Secties 107 t/m110 zijn dan een goede keuze. Lekker dichtbij. Overigens zijn de rode en gele secties (zie plaatje) in de open lucht. Bij regen dus erg nat. Wil je zeker zijn dat je droogblijft, neem dan kaartjes in de rode secties, die zijn m.i. allemaal overdekt.



    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Marjol Bekijk Berichten
    Het kan toch sowieso geen kwaad om de kaartjes alvast te bestellen? Ze worden toch niet goedkoper naarmate de wedstrijd dichterbij komt?
    Nee hoor, kan geen kwaad en het is de veiligste manier om zeker te zijn van kaartje. Maar er zijn wel eens sponsor-acties waarbij je kaartjes gratis zijn. Zo waren er vorig jaar acties van Checkers (hamburger-keten, "You gotta eat") waarbij je bij aankoop van een combo gratis twee kaartjes voor Tropicana Field kreeg. Of van de Florida Lottery, als je 10 oude loten inleverde kreeg je een ticket. Of je kunt soms korting krijgen (2e kaartje gratis of voor halve prijs) met een bon uit bijv. de St. Petersburg Times of de Orlando Sentinel.
    En aangezien het hier toch "bijzondere" wedstrijden betreft kan ik me goed voorstellen dat er sponsors zijn die dit aangrijpen om iets extra's te doen.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  3. Top | #13
    Florida Groupie Marjol's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2006
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    457

    Standaard Re: Reisschema Orlando 5-18 mei '07

    Even omhoog, het komt nu wel wat dichterbij allemaal

    De baseballwedstrijd is in ieder geval geboekt. Ik vond het overigens niet goedkoop, we betalen $83,55 voor twee kaartjes.
    Seat location: section 214, row K, seats 12-11

    Verder is er niets veranderd in het schema. Ik ben nu bezig om het wat uit te breiden met leuke tips voor counter service restaurants in Disney en leuke restaurants buiten Disney. Zodra dat compleet is, zal ik het hier posten

  4. Top | #14
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Reisschema Orlando 5-18 mei '07

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Marjol Bekijk Berichten
    De baseballwedstrijd is in ieder geval geboekt. Ik vond het overigens niet goedkoop, we betalen $83,55 voor twee kaartjes.
    Seat location: section 214, row K, seats 12-11
    Mooi plekjes!! Schitterend zelfs!
    Ja, ik zie net ook dat ze de kaartjes behoorlijk hoog in prijs hebben ingezet. Het upper deck voor $35 per kaartje, plus $4 res.kosten, plus $2,50 "will call" fee.

    Ach, niet meer aan de prijs denken, gwoon gaan genieten van de belevnis!!

    NB: Voor 17 mei zijn alleen nog een paar van de allerduurste kaartjes vekrijgbaar. $119 per kaartje ..... is het zelfs mij niet waard.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  5. Top | #15
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Reisschema Orlando 5-18 mei '07

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Marjol Bekijk Berichten
    Ik hou helemáál niet van strand, dus daar hebben we absoluut geen interesse in
    Dus geen Clearwater Beach voor jou, maar stiekem toch wel een beetje (Disney-) strand aan Melt Away Bay in Blizzard Beach en aan de Surf Pool in Typhoon Lagoon .....

    Laatst gewijzigd door Michael66; 30-04-07 om 15:35.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •