Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 11 tot 14 van de 14

Onderwerp: Hulp gezocht!!

  1. Top | #11
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard



    Hier een andere foto (niet van ons). Dit is het oude model...

    Even een quote van ons reisverslag:

    Spaceace

    Ook stond er ergens in het midden van het centrum een aanbieder van Hydro-Relax massage. Je ligt dan in een soort spaceshuttle en er wordt dan met harde waterstralen op je achterkant gespoten. Uiteraard lig je wel veilig onder een soort zak. Ik moet zeggen: dit was echt erg lekker!
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  2. Top | #12

    Standaard

    Lachen...... ik heb jullie reisverslag gelezen, en ik vroeg me al af hoe je nu droog blijft in zo'n apparaat!!

    Zit nu net helemaal nog gebroken achter de computer(te laat naar bed!) en dan is een heerlijke massagen natuurlijk niet weg....?!

    Groeten Mireille

  3. Top | #13
    Florida Groupie ekkie50's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2005
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    498

    Standaard

    Ik sluit me geheel aan bij de opmerking van Njit dat je eerst voor jezelf even op een rijtje moet zetten waar je voorkeuren naar uitgaan.

    Reden: je gaat naar een gebied waar ongelofelijk veel is te zien en te doen!
    Groeten van Eric!
    Ik hoop dit jaar weer naar Florida te gaan, net als alle voorgaande jaren.

  4. Top | #14
    Florida Groupie SpaceAce's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    593

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ekkie50
    Ik sluit me geheel aan bij de opmerking van Njit dat je eerst voor jezelf even op een rijtje moet zetten waar je voorkeuren naar uitgaan.

    Reden: je gaat naar een gebied waar ongelofelijk veel is te zien en te doen!
    Beetje laat komt je bijdrage wel

    Ze vertrokken 22 februari voor 8 dagen. Dus ik mag toch wel aannemen dat ze alweer terug zijn...
    Neem een kijkje op onze homepage met veel reisverslagen van Amerika: http://www.huizedenbosch.nl
    en/of lees onze blog van onze afgelopen reis naar omgeving Great Lakes & more: https://usatour2018.wordpress.com/



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •