Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 15

Onderwerp: Fotograferen in Miami

  1. Top | #1
    Regelmatige Bezoeker globetrottertjes's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2006
    Locatie
    omgeving Amsterdam
    Berichten
    33

    Standaard Fotograferen in Miami

    Hallo,

    wie kan mij met volgende kwestie helpen. Een aantal jaar geleden zijn wij al in Miami geweest. Op een avond reden wij ergens op de snelweg en zagen de cruiseschepen verlicht. Ook kon je miami downtown mooi verlicht zien. Nu is de vraag weet iemand welke highway dit is en waar kan je dan met de auto kan stoppen en stilstaan om hier savonds met een statief een goeie foto te maken

  2. Top | #2
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: foto s maken

    Stoppen op de Highway is nooit zo'n goed plan.

    Alternatief: beter goed gejat dan zelf een bon .... klik

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  3. Top | #3
    Florida Fanaat Eric's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Almere
    Berichten
    1.832

    Standaard Re: foto s maken

    Als je van Miami Beach (SoBe) richting DownTown / airport rijd, dan ga je via de McArthur Causeway (de 45).
    Deze gaat via een paar eilandjes. Op het laatste eiland zit je tegenover de cruiseterminal (bij de heliport van waar ze oevredag rondvluchten maken) en heb je ook uitzicht over downtown.
    Dis zal ongetwijfeld de weg zijn die je bedoelt.
    Wel even overdag eerst verkennen, je mag niet overal komen.
    Eric

  4. Top | #4
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2008
    Locatie
    Brugge
    Berichten
    15

    Standaard Foto's van Vizcaya

    Is het zo dat het niet toegelaten is om te filmen of te fotograferen binnenin de muren van het vizcaya ?

    Personal Photography
    Visitors to Vizcaya are welcome to take photographs or videos in the gardens only. Photographs and videos are not permitted


    Als dat zo is dan laat ik het voor wat het is, heb al genoeg renaissance gezien in het oude europa

  5. Top | #5
    Florida Groupie Natasja L.'s Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2004
    Locatie
    Momenteel woonachtig in Great Falls, VA, USA.
    Berichten
    320

    Standaard Re: Geen Foto's van vizcaya

    Je mag inderdaad niet in het huis fotograferen. Buiten is het wel toegestaan om foto's te maken. Ik neem aan dat je iets gaat bezichtigen, omdat je het interessant lijkt of gaat het je alleen maar de om foto's. Ik ben er zelf nog nooit geweest, vaak getwijfeld...wel of niet gaan. Gezien de foto's lijkt het me toch wel de moeite waard.







    Laatst gewijzigd door Michael66; 01-04-09 om 16:50. Reden: full quote eruit

  6. Top | #6
    Florida Groupie Tinkerbell's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    671

    Standaard Re: Geen Foto's van vizcaya

    Ik denk dat de reden vrij simpel is.Door alle flitslichten worden de meubels gewoon vaal.

    Dit werd ons uitgelegd op Oak Alley en je moet dit gewoon respecteren.
    Web log voor onze mei vakantie : http://slavessunandfun.punt.nl/#430722


  7. Top | #7
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2008
    Locatie
    Brugge
    Berichten
    15

    Standaard Re: Geen Foto's van vizcaya

    Met de moderne technologie hoef je tegenwoordig niet meer te blitzen toestel op 2.8 plaatsen en er is voldoende licht. Met een videocamera heb je zelfs geen blitz licht. Waardoor de meubels vaal worden is gewoon het daglicht zelf en niets meer.
    Maar het is hetzelfde als in alle andere interesante monumenten over de wereld, geen foto of video omdat er geen geld mee te verdienen is en omdat ze meestal zelf hun films hebben die ze aan de man willen brengen.

    Moest ik van elk ieder een euro krijgen die een foto neemt met blitz van de Michelangelo in de onze lieve vrouwe kerk te Brugge zou ik waarschijnlijk na een jaar een villa in Florida hebben.:-D

    Wat ik wil zeggen dat het enkel bij ons allemaal gratis blijkt te zijn. :???:

  8. Top | #8
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    1.530

    Standaard Re: Geen Foto's van vizcaya

    Ik heb Viscaya bezocht en het was zeer de moeite waard. Vooral het buitenterrein is erg mooi. Ook het huis is zelf is leuk om te bezoeken. Je krijgt een goed idee hoe de mensen vroeger leefde in zo'n huis. Buiten op het terras heb je ook een mooi overzicht over het water.

    Als je iets cultureels wilt doen op je vakantie dan is dit een aanrader.
    1998 Californie en Mexico, 1998 Californie, 1999 New York en Californie, 2000 Atlanta en Florida, 2002 New York, 2003 Florida, 2004 Ca, Ne, Ut, Ar, 2005 Florida, Dec 2005/ Jan 2006 Ar, Ne, Ca, Oct 2006 Zuid Oost Amerika, Sept 2007 Zuid Oost Amerika, Mei 2008 New York/Orlando, Mrt/Apr 2009 Texas, Oct 2009 Florida, Apr/mei 2011 Florida, November 2011 Florida, Juni/Juli 2012 GA, SC en FL, Sept/Okt 2013 FL, Feb/Mrt 2014 FL, Dec 2014/Jan 2015 FL, Aug 2015 FL, Juli 2016 CA en AR, April/mei 2018 FL.

  9. Top | #9
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Geen foto's van Vizcaya

    Hier: :vizcaya
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  10. Top | #10
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2007
    Berichten
    24

    Standaard Re: Geen foto's van Vizcaya

    Wij zijn er ook geweest, ik vond het ontzettend mooi.
    Inderdaad jammer dat we geen foto's binnen mochten maken maar het was zeker de moeite waard, we hebben buiten sowieso wel erg mooie foto's gemaakt.
    De tuin is enorm groot, en indruk wekkend. Ik vind het een aanrader.
    Wij waren eind van de dag gegaan en toen was het heel rustig.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •