Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 14

Onderwerp: Reisschema iet: Miami - Orlando

  1. Top | #1
    Newbie
    Ingeschreven
    Dec 2006
    Locatie
    Net boven Zwolle
    Berichten
    6

    Standaard Reisschema iet: Miami - Orlando

    Vorig jaar de Route 66 gereden Chicago-Los Angeles. Wij gaan in maart 2007 16 dagen naar Florida, vliegen met Martinair Comfortclass, heeft iemand hier ervaring mee naar Miami, huren een Ford Mustang cabrio is dit verstandig in mrt, 1 overnachting Riu Miami Beach daarna 2 dgn naar Key west, Blue Parrot Inn BandB.Everglades, zoeken we nog een overnachting. E.v.t tips welkom. Dan hebben we 3 dagen de tijd om in Orlando te komen, iemand nog leuke tips. Daar verblijven wij 7 dagen in het Marriot complex. Wij willen ook kijken in Daytona, daar heb je de Bike week van 2007. Wij vliegen via Orlando terug naar Amsterdam.
    Laatst gewijzigd door iet; 26-12-06 om 11:48.

  2. Top | #2
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2006
    Berichten
    1.254

    Standaard Re: reisschema

    Hallo Iet

    Allereerst welkom op dit forum, een goede plaats voor het vinden van informatie voor je vakantie in florida.

    Ik heb zelf nog niet met Martinair Comfort class gevlogen, maar wel met Martinair en dat is me toen best goed bevallen.

    Het is in Florida zowat 365 dagen goed weer dus een Ford mustang cabrio is wel een leuke auto dan, maar denk wel dat je er maar weinig plaats in hebt voor bijvoorbeeld je koffers. Zelf zou ik een wat grotere auto nemen maar dat is natuurlijk persoonlijk.

    Vanuit de Everglades naar Orlando rij je makkelijk in 1 dag dat moet geen probleem zijn.
    En vanuit Orlando naar Datona beach is ook heel goed te doen. lees maar eens wat reisverslagen hier ik heb er een gezien waar iemand ook naar de Bike week geweest is of gaat(weet niet meer zeker, heb er al zolveel gelezen).

    Wel veel plezier hier met het plannen van je trip
    Laatst gewijzigd door calypso; 29-12-06 om 18:35.

  3. Top | #3
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: reisschema

    Over het gebruik van een cabrio is hier al veel voorbij gekomen, zowel positief (haren wapperen in de wind) als negatief (weinig bagageruimte, lastig als je vaak verkast) dus dat is puur persoonlijk. Doe mij maar een SUV.
    Over de Bike Week kan ik alleen maar zeggen ; die is in de eerste week van Maart, dus kom op tijd. Voor verdere info hierover ; check onze reissite.
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  4. Top | #4
    Newbie
    Ingeschreven
    Dec 2006
    Locatie
    Net boven Zwolle
    Berichten
    6

    Standaard Re: reisschema

    Dank jullie wel voor jullie bericht. Over de cabrio, wij gaan met z'n tweeen dus de koffers kunnen mee. Begin maart vliegen wij, op tijd voor de Bike week.

  5. Top | #5
    Florida Fanaat Mickey99's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2006
    Locatie
    Noord Holland
    Berichten
    1.908

    Standaard Re: reisschema

    Hallo iet, welkom op dit leuke forum.

    Wij hebben 1 x met Martinair comfort class gevlogen en de extra beenruimte is zeker de moeite waard. Over het algemeen zijn wij niet zo tevreden over Martinair (maar daar is op dit forum al een aantal keren over geschreven dus hierover kun je meer vinden met de zoekfunctie).
    Wij verbleven in september 2004 twee nachten in Riu Florida Beach hotel en we waren erg tevreden over dit hotel. Ruime kamer, mooi uitzicht over zee (niet standaard) en vooral het ontbijt was erg goed.

    Over de 3 dagen van Everglades naar Orlando toe die je nog in moet vullen: waar houden jullie van?
    Er is genoeg te doen en te zien. Ga eens kijken wat je zou willen en gebruik de zoekfunctie op dit forum voor tips.

    In ieder geval veel plezier en voorpret op dit forum!

    Groetjes,
    Sonja
    Florida:1995/1996/1997/1998/1999/2000/2002/2003/2 x 2004/2 x 2006/2 x 2007/2008/2011/2012/2013/2014/2015/2016
    New York: 2006 / 2007 / 2009 /2015 Zuidwesten: 2008 / 2009 / 2013 /2016. Noordwesten: 2013
    Noordoosten: 2009. Mid- en zuidwesten: 2010. Zuidoosten: 2011. Alaska: 2014

  6. Top | #6
    Newbie
    Ingeschreven
    Dec 2006
    Locatie
    Net boven Zwolle
    Berichten
    6

    Standaard Re: reisschema

    Hallo Sonja,

    Dank je wel voor de informatie betreffende Comfort class. Ik had nog niemand gesproken die dat had bijgeboekt, aangezien mijn man 1.94 is, is dat geen overbodige luxe denk ik. Wij houden van een beetje winkelen, dingen bekijken, (ik heb het over het algemeen snel bekeken) en een beetje niks doen. Heb jij of iemand anders nog een tip waar je het beste kan overnachten in de Everglades? Nog even en dan kunnen wij vertrekken, heb er ontzettend veel zin in.
    Alvast een hele fijne jaarwisseling voor jou en een ieder die dit leest.

    Groeten,
    Iet

  7. Top | #7
    Florida Fanaat Eric's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Almere
    Berichten
    1.832

    Standaard Re: reisschema

    In de Everglades zijn niet veel plekken om te overnachten, maar vlak erbij ligt Homestead en Florida City met voldoende hotels.
    Eric

  8. Top | #8
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2005
    Berichten
    107

    Standaard Re: reisschema iet: Miami - Orlando

    3 dagen om van Miami naar Orlando te gaan, en dan maar 3 dagen in Orlando zou ik toch niet doen hoor
    Wij waren 4 dagen in Orlando, en vonden dat veeeeeeeeel te weinig! Hangt er ook vanaf of je pretparkfan bent natuurlijk.
    Wij zijn gewoon van de Everglades in één keer doorgereden naar Orlando, en dat is inderdaad goed te doen.
    Wij zaten trouwens ook in Marriott in Orlando, en ik kan je alvast zeggen dat het een fantastisch hotel is :grin:
    Hotelkamers zijn eerder appartementen dan hotelkamers, TV in slaapkamer, aparte woonkamer met keukentje en nóg een TV, en ook nog eens een supergoed ontbijtbuffet!

  9. Top | #9
    Newbie
    Ingeschreven
    Dec 2006
    Locatie
    Net boven Zwolle
    Berichten
    6

    Standaard Re: reisschema iet: Miami - Orlando

    Hoi Stephanie,

    Wij hebben 3 dagen de tijd om via de Everglades in Orlando te komen, daar hebben wij 7 dagen de tijd om naar het Epcot, Seaworld en het Space center gaan. Deze atractie vinden wij denk ik leuk. Wij komen vrijdag 9e mrt aan in Orlando waar wij verblijven het Marriott's Springhill Suites inderdaad met ontbijt. Wij willen de zaterdag eerst naar Daytona en evt. de zondag om daar naar de Bike Week te gaan. Volgens mij is Gerrit daar dan ook.

    Een gelukkig en gezond nieuwjaar gewenst.

    Iet

  10. Top | #10
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: reisschema iet: Miami - Orlando

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door iet Bekijk Berichten
    Wij hebben 3 dagen de tijd om via de Everglades in Orlando te komen
    Hoi Iet,
    Volgens mij kun je dan beter in één keer door de Everglades rijden. Onderweg natuurlijk wel ergens stoppen voor een airboat-ride. En dan naar Naples, Ft. Myers of zo. Daar kun je lekker van het strand genieten. Vlakbij Naples kun je ook nog kijken of je wat manatees kunt "spotten" (Crystal River).

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •