Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 5 van de 5 EersteEerste ... 345
Resultaten 41 tot 49 van de 49

Onderwerp: Hotelervaring: BW Lakeside, Kissimmee

  1. Top | #41
    Newbie Jay's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2007
    Locatie
    Heerhugowaard
    Berichten
    13

    Standaard Re: Best Western Lakeside in kissimmee...

    Bedankt voor de info, ik kan niet wachten tot september!
    Heel veel plezier.

  2. Top | #42
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Feb 2007
    Berichten
    65

    Standaard Re: Best Western Lakeside in kissimmee...

    Yvonne,

    sh...... ben ik nog m'n biertje misgelopen
    ik had de link ook niet gelegd omdat ik dacht dat je met twee
    dochters op stap was maar dat was dus een dochter en zoon , sorry

  3. Top | #43
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2007
    Berichten
    25

    Standaard Re: Best Western Lakeside in kissimmee...

    Hoi,

    Oh, geeft niets hoor, volgende keer blijven we echt 2 a 3 weken in Orlando. Het was veel te kort maar wel leuk.

    Groetjes Yvonne

  4. Top | #44
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Feb 2007
    Berichten
    65

    Standaard Re: Best Western Lakeside in kissimmee...

    ok, deal
    wij gaan volgend voorjaar ook weer
    nog niet bekend wanneer, hou ik m'n biertje tegoed

    het reisverslag kun je nu terugvinden alhier (Henk en Brigitte)

    greetz

  5. Top | #45
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2007
    Berichten
    25

    Standaard Re: Best Western Lakeside in kissimmee...

    Hoi, Leuk reisverslag, jullie hebben echt heel veel gezien.
    En jah, je biertje heb je nog tegoed !!
    Zo n cruisse lijkt me ook heel erg leuk, misschien volgend jaar.

    Groetjes Yvonne

  6. Top | #46
    Florida Groupie ekkie50's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2005
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    498

    Standaard Re: Best Western Lakeside in kissimmee...

    Ik kom net terug uit Kissimmee waar ik 7 nachten in het Best Western Lakeside heb gelogeerd. Om precies te zijn in gebouw 8, kamer 549. Er zijn in totaal 15 aparte gebouwen van elk 2 verdiepingen. Ik sluit me aan bij de positieve ervaringen van andere forumleden m.b.t. de ruime kamers en de mooie tuinen tussen de gebouwen met in totaal 3 zwembaden. Het ontbijtbuffet kost 9,37 dollar inclusief tax, exclusief fooi. Lekker, veel variatie, leuke ontbijtzaal en vriendelijk personeel. Gedineerd heb ik er niet.

    Wat mij bijzonder goed beviel in m'n kamer waren de redelijk ruime koelkast met vriesvak, het koffiezetapparaatje en de kluis. Ik moest wel wennen aan de lawaaiige airco, maar na een paar dagen ontdekte ik dat je met de fan-stand ook heel goed kon koelen met veel minder lawaai. Dit was overigens de tweede airco :-& , want de eerste bleek meer een kachel dan een koelapparaat te zijn: het was 's morgens buiten koeler dan binnen! Maar na een telefoontje naar de hotel operator stond er binnen 3 kwartier een monteur voor de deur met een geheel nieuw toestel die het verder prima deed.

    Op loopafstand is er een Walgreens, voor medicijnen en allerlei andere artikelen (food en non-food). Een echte supermarkt is er schuin tegenover gelegen, in het winkelcentrum(pje) op de hoek van de 192 en Formosa Gardens Blvd. Op 10 minuten rijden is er een Walmart langs de 27.
    En natuurlijk zeer veel vreetschuurtjes links en rechts van het hotel. Links van het hotel langs een secundaire weg vind je bijvoorbeeld een Denny's, Burger King, Wendy's en MacDonald.

    Dus al met al is dit hotel een echte aanrader, mede door zijn gunstige ligging t.o.v. vermaak en eten/drinken. Een beetje bizar is wel het feit dat het meertje (Black Lake), waar het hotel zijn naam aan te danken heeft meer op een vieze modderpoel leek vanwege de enorme droogte waar dit gebied de laatste maanden mee te kampen heeft. Aan de droge randen te zien is het waterpeil wel 4 meter gezakt. Dus voorlopig geen paddle boating.

    Van bos en bermbranden geen last gehad, geen rookoverlast waar ik eerst bang voor was. Wel een aantal flinke zandstormen meegemaakt in die regio, veroorzaakt door de kurkdroge zandvlaktes van de vele wijken in aanbouw.

    Ik heb een aantal foto's genomen van de hotelkamer en buiten het gebouw. Ik maak er nog wel een apart berichtje van.
    Groeten van Eric!
    Ik hoop dit jaar weer naar Florida te gaan, net als alle voorgaande jaren.

  7. Top | #47
    Florida Groupie ekkie50's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2005
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    498

    Standaard Enkele foto's van hotel Best Western Lakeside

    Hier de beloofde foto's van mijn kamer en directe omgeving - kamer 549 in building 8. Ik heb thumbnails gebruikt; ik hoop dat dit niet te vervelend is.


    2 king-size beds


    De tv staat op het kastje met daarin de koelkast.
    De lampvoet op het bureau heeft een 110Vac socket
    voor je laptop. Instructiekaartje staat ernaast.
    De SSID voor hun onbeveiligde wifi is "bestwesterncf".


    Zitje, met daarnaast de kluis, makkelijk te bedienen via
    je eigen 4-cijferige code.


    Detailfoto van de kluis.
    Hij was groot genoeg voor m'n rugzak met inhoud!


    De koelkast met vriesvak. Er kan heel wat in.


    De handige coffeemaker. En elke dag gratis aanvulling.
    Op verzoek zelfs nog meer.


    Kan ook handig zijn..


    Gangpad langs de kamers.


    Om de hoek, richting zwembad.


    De pool area achter gebouw 8, of liever gezegd tussen
    gebouwen 8, 9, 14 en 15.


    De pool zelf.


    De plattegrond van het hotelcomplex.


    Meer vragen over dit hotel? Stuur even een berichtje.
    Groeten van Eric!
    Ik hoop dit jaar weer naar Florida te gaan, net als alle voorgaande jaren.

  8. Top | #48

    Standaard Re: Best Western Lakeside in kissimmee...

    Leuk, volgend jaar zit ik dus ook in dit hotel voor 10 dagen. Daarna ga ik door naar St. Pete Beach.

    Nu ben ik vaker geweest in Orlando en Kissimmee, maar nu ben ik even kwijt sommige route's kwijt. Ligt dit hotel redelijk dichtij International drive, vooral het stuk van ID bij Florida Mall?

    Wij beschikken namelijk niet over een gehuurde auto omdat we allebei nog niet ons rijbewijs hebben. En je mag pas autorijden in amerika vanaf 21 jaar.... helaas zijn wij dan nog 17 en 19 jaar. Dus dat gaat m niet worden!

    Heeft anders iemand suggesties om vanaf dit hotel zo snel mogelijk of een makkelijke manier om bij Florida Mall te komen? Dankje!
    Florida 2009!
    Orlando, Clearwater and Tampa
    24 July - 11 August.
    ------

  9. Top | #49

    Standaard Re: Overzicht hotelervaringen

    Wij zijn net drie dagen terug uit Florida. We hebben het geweldig gehad!!
    Kissimmee / Orlando: Best Western Lakeside
    Super hotel. Grote organisatie waar alles goed geregeld is. Grote kamer met alles erop en eraan. 2 grote zwembaden met ligbedden. Tickets voor parken zijn bij de receptie te krijgen (ook kortingen). Ontbijt is inbegrepen en heel erg uitgebreid (je kan je eigen omelet laten klaarmaken). Auto kan je voor de deur van je kamer parkeren en kost niets. Prijs is erg goed.

    !!!!Advies!!!! Mocht je verder reizen door Florida (of ergens anders in Amerika) neem dan bij Best Western een boek mee waarin alle hotels staan. Zo hebben wij nog een week langs de west kust gereisd en elke nacht in een ander BW-hotel geslapen. Hotels zijn erg goedkoop, altijd inclusief ontbijt, en alle kamers zien er (bijna) overal hetzelfde uit. Je weet dus wat je krijgt. Super vonden wij.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 13-10-08 om 16:39. Reden: afgesplitst van ander onderwerp



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •