Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 3 van de 3 EersteEerste 123
Resultaten 21 tot 28 van de 28

Onderwerp: Even voorstellen: Erik & Mandy

  1. Top | #21
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Dec 2006
    Berichten
    17

    Standaard Re: Even voorstellen Erik & Mandy

    om eerlijk te zijn niet een achtbaan, maar de bootjes-track van Jurassic Park. Hij heeft jarenlang bij Vekoma gewerkt en heeft de hele wereld over gereist. Hij werkt nu bij Essent, vandaar mijn collega. Hij zou komende week een hoop foto´s meenemen van diverse banen...

    ben benieuwd...

  2. Top | #22
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Even voorstellen Erik & Mandy

    Ik dacht al zoiets. Nederlanders werken over het algemeen bij Vekoma en die hebben in Universal geen achtbaan staan.. Bij Disney zou wel weer kunnen

    Edit: de Woody Woodpecker's Nuthouse Coaster (USO) is een Vekoma Junior Coaster. Net als de Flying Unicorn in IOA.
    Laatst gewijzigd door Njit; 02-01-07 om 23:41.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  3. Top | #23
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Dec 2006
    Berichten
    17

    Standaard Re: Even voorstellen Erik & Mandy

    Hallo allemaal,

    we hebben nog een vraag...

    Op de site van american estates hebben we een 5 dagen pas voor universal, seaworld ed gezien. Daarnaast een pas voor 5 dagen disney. Dat leek ons wel wat...

    Via via (iemand die al een hele lange tijd geleden daar geweest is) hebben we gehoord dat er aan de entree regelmatig kaartjes verkocht worden door mensen die een pas voor diverse dagen gekocht hebben, maar deze niet opmaken.

    Onze vraag is dus, of dit wel echt waar is???? Of zijn de aanbiedingen van amercan estates zo gunstig dat er eigenlijk bijna niks tegen op kan (dat beweren ze althans..)

    grtz

    Mandy en Erik

  4. Top | #24
    Florida Fanaat pascalbrouwers's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    1.054

    Standaard Re: Even voorstellen Erik & Mandy

    Bij Seaworld kun je een kaartje verlengen, als je het park verlaat. Dan maken ze een foto van je, die op het kaartje komt te staan. Dit doen ze om het verkopen vd kaartjes tegen te gaan.

    Volgens mij zijn de aanbiedingen van AE helemaal niet verkeerd. Ik heb ze bij AV gekocht.

    Groet, Pascal
    Laatst gewijzigd door Michael66; 16-04-10 om 09:31. Reden: full quote eruit
    1998 New York 2 X.
    1999 Californie en Vegas.
    2000 New York 2010 New York
    1997, 1998, 2006 , 2007 , 2008

  5. Top | #25
    Florida Groupie SpaceAce's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    593

    Standaard Re: Even voorstellen Erik & Mandy

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Erik Bekijk Berichten
    Onze vraag is dus, of dit wel echt waar is???? Of zijn de aanbiedingen van amercan estates zo gunstig dat er eigenlijk bijna niks tegen op kan (dat beweren ze althans..)
    Voor de Disney Tickets is American Estates een goede organisatie om je tickets te kopen. Ze zijn zeker niet duur daar.

    Voor de Flexticket daarentegen (want ik gok dat je die bedoeld) zou je kunnen overwegen om te kijken voor bij Universal zelf een hoppertickets te kopen en voor Seaworld/Busch Gardens bij Seaworld zelf.

    Wij gaan aankomende vakantie ook naar deze vier parken (Universal etc dus) en voor ons kwam dit laatste goedkoper uit.

    Een flextickets kost bij American Estates: 210 euro per persoon (voor alle vier de parken dus in totaal).

    Bij Universal kost een 7-daagse hopperpas voor Universal en Island of Adventure: 85,99 dollar excl tax per persoon (= 66,32 euro per persoon)
    Bij Seaworld koop je ook een 7-daagse hopperpas voor Seaworld en Busch Gardens voor 85,99 dollar excl tax per persoon.

    Ofwel als je ze los boekt, betaal je 132,64 euro per persoon (voor alle vier de parken dus in totaal). Lijkt me een behoorlijk verschil
    Er komt natuurlijk nog wel wat tax bij deze tickets, maar dat kan nooit meer zijn als 77 euro per persoon (lijkt mij)
    Neem een kijkje op onze homepage met veel reisverslagen van Amerika: http://www.huizedenbosch.nl
    en/of lees onze blog van onze afgelopen reis naar omgeving Great Lakes & more: https://usatour2018.wordpress.com/

  6. Top | #26
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2006
    Berichten
    1.254

    Standaard Re: Even voorstellen Erik & Mandy

    Ik heb ook dit ticket gekocht online: Universal 7-daagse hopperpas voor Universal en Island of Adventure: 85,99 dollar excl tax per persoon. Er kwam nog een tax bij van $5.59!!!! Dus dat valt wel mee.
    Dus al met all ben je zeker goedkoper uit. Je krijgt meteen een email met je bevestiging van dit alles, je moet dit dan wel nog bij een "Electronic Ticketing machine" omzetten in een echt ticket voor de ingang, maar voor die prijs heb ik dit er wel voor over!!!
    Oja en als je de survey invult krijg je nog een voucher boekje met $150,- kortings bonnen moet je ook afhalen wel.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 16-04-10 om 09:28. Reden: full quote eruit

  7. Top | #27
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Dec 2006
    Berichten
    17

    Standaard Re: Even voorstellen: Erik & Mandy

    Jaa..... Leeft het forum nog een beetje?? Wij zijn weer terug... Komende februari staat Florida weer op het programma. Ditmaal met 6'en onder andere met onze dochters. Heeft iemand van jullie ervaring met Mardi Grass in Orlando?

  8. Top | #28
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Even voorstellen: Erik & Mandy

    Zelf geen ervaring mee. Maar bij Universal schijnt het een hele happening te zijn. Zie ook hier: http://www.orlandoinformer.com/unive...rdi-gras-2015/
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •